Kutscheids? Dit was 100% een penalty, daar heb je gelijk in! Maar hij fluit verder toch goed? Laat lekker veel doorspelenquote:
Ga toch weg. Je ziet aan alles dat het een lafaard is die geen grote beslissingen durft te nemen.quote:Op zondag 1 mei 2011 15:40 schreef Divje het volgende:
[..]
Kutscheids? Dit was 100% een penalty, daar heb je gelijk in! Maar hij fluit verder toch goed? Laat lekker veel doorspelen
Deed het wel gewoon vandaag.quote:Op zondag 1 mei 2011 17:05 schreef Nober het volgende:
[..]
Sport1 kun je toch niet meer zien, het is mei?
Ja, nu zondag.quote:
Het is toch te hopen dat Babel zijn photoshop cursussen wel blijft volgen ondanks zijn wekelijkse wedstrijdjequote:Op dinsdag 3 mei 2011 12:13 schreef Tarado het volgende:
Hij fluit Man U - Chelski die 3 punten zijn dus al binnen....
[ afbeelding ]
En vooral eindelijk eens een degelijke rechtsback.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 18:39 schreef Santello het volgende:
Wat een troep aan spelers heeft Tottenham toch. Hoop dat ze een kwaliteits spits en middenvelder erbij kopen, dan zouden ze een leuk elftal kunnen neerzetten.
Wie staat daar nu dan? Viel me niet eens op dat ze überhaupt met een rechtsback spelenquote:Op zaterdag 7 mei 2011 18:39 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
En vooral eindelijk eens een degelijke rechtsback.
Ze spelen of met Kaboul (Centrum verdediger), Corluka (Van origine ook een CV) of met Hutton (De Manolev van Tottenhamquote:Op zaterdag 7 mei 2011 18:49 schreef Santello het volgende:
[..]
Wie staat daar nu dan? Viel me niet eens op dat ze überhaupt met een rechtsback spelen
Had dat dan voor Euro 2008 gedaanquote:Op zaterdag 7 mei 2011 18:56 schreef Santello het volgende:
Als ik een kruisraket tot mijn beschikking had, had ik die nu afgevuurd op Pavlyu, wat een triest geval zeg.
Álle aanleiding dus om eens een fatsoenlijke rechtsback te kopen. Hutton is de grootste kluns die ooit op White Hart Lane heeft rondgelopen.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 18:51 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Ze spelen of met Kaboul (Centrum verdediger), Corluka (Van origine ook een CV) of met Hutton (De Manolev van Tottenham)
Nee dat was Atouba, maar die was dan wel weer cultquote:Op zaterdag 7 mei 2011 18:59 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Álle aanleiding dus om eens een fatsoenlijke rechtsback te kopen. Hutton is de grootste kluns die ooit op White Hart Lane heeft rondgelopen.
Die was dan gelukkig na 1 seizoen, waarin hij een paar wedstrijdjes speelde, weer pleiten.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 18:59 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Nee dat was Atouba, maar die was dan wel weer cult
Als ie hem niet gebroken heeftquote:Op zaterdag 7 mei 2011 19:53 schreef ForumPimp het volgende:
Die man had daar z'n enkel kunnen breken, ongelofelijk.
Ja, ik heb ook liever appels dan peren.quote:
wat was het oorspronkelijke plaatje?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 12:13 schreef Tarado het volgende:
Hij fluit Man U - Chelski die 3 punten zijn dus al binnen....
[ afbeelding ]
Ik weet dat het 2 verschillende spelers zijn, ik had Bale liever zien door spelen.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 19:55 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Ja, ik heb ook liever appels dan peren.
Dat hij een scheidsrechters-shirt aan had.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 19:56 schreef San_Andreas het volgende:
[..]
wat was het oorspronkelijke plaatje?
ja echt geen punt meer te makkenquote:Op zaterdag 7 mei 2011 20:06 schreef Absurditeit het volgende:
Wat is Spurs toch kansloos bezig overall de laatste tijd in de PL.
De fans lijken iig wel een beetje klaar met Gomes. Harry is niet iemand die een speler zo snel laat vallen en ik denk dat hij hem ook volgend seizoen wel weer een kans geeft. Ideaal zou Stekelenburg zijn als eventuele opvolger.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 20:12 schreef FireFox1 het volgende:
Gomes staat volgend jaar niet meer in het doel van de Spurs.
Al die fouten en blunders wat hij daar heeft gemaakt, kan je makkelijk een blooper video van 90 minuten mee volmaken
Wat zal hij daar mee hebben gezeten.quote:'Toen Osama in de jaren negentig in Londen woonde, was hij een supporter van Arsenal. Hij bezocht in het seizoen 1993/'94 een aantal thuiswedstrijden op Highbury en kocht zelfs een shirtje van Ian Wright voor zijn zoon', aldus Robinson in zijn boek Bin Laden: Behind the Mask of Terror.
Na de terreuraanslagen van 11 september 2001 distantieerde Arsenal zich van Bin Laden en liet de club weten dat de terrorist 'niet langer welkom was op Highbury'. Andere bekende Arsenal-aanhangers zijn volgens de website Arseweb Queen Elizabeth en de Cubaanse leider Fidel Castro.
Zwaar. Helemaal omdat City had verloren, had ik een beetje hoop voor VdV en zijn kameraden. En dan verpest je het zo...quote:
Even voor de mensen die niet gekeken hebben, Gomez is niet de doelman van Tottenham Hotspur maar de spits bij Bayern München, en die stond dus niet in het doel van Tottenham Hotspur.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 20:10 schreef Santello het volgende:
Even voor de mensen die niet kijken.
Verdediger maakt hands, penalty voor Blackpool.
Gomez redt.
Corner voor Blackpool.
Gomez komt uit, grabbelt wat, laat de bal los.
Bal springt meter verder, Gomez loopt een speler voor de voeten.
Gelijk nog een Penalty.
Blackpool scoort
typootje Gomes dusquote:Op zaterdag 7 mei 2011 21:42 schreef Nober het volgende:
[..]
Even voor de mensen die niet gekeken hebben, Gomez is niet de doelman van Tottenham Hotspur maar de spits bij Bayern München, en die stond dus niet in het doel van Tottenham Hotspur.
echt hequote:Op zondag 8 mei 2011 15:35 schreef Saekerhett het volgende:
Arsenal
Ze zouden eens winnen wanneer het ECHT moet...
Het bestuur is gewoon tevreden als Arsenal elk jaar CL voetbal haalt. Hij gaat pas weg als Arsenal geen CL voetbal haalt wat ik snel verwacht want dit is echt een groepje losers.quote:Op zondag 8 mei 2011 15:54 schreef TLC het volgende:
Het valt me wel op dat Wenger erg veel krediet heeft, hij heeft sinds 2005 niks meer gewonnen met Arsenal terwijl hij niet echt bepaald de minste spelers tot zijn beschikking heeft, andere trainers waren al 1000 keer ontslagen
Goede postquote:Op zondag 8 mei 2011 15:56 schreef Confetti het volgende:
[..]
Het bestuur is gewoon tevreden als Arsenal elk jaar CL voetbal haalt. Hij gaat pas weg als Arsenal geen CL voetbal haalt wat ik snel verwacht want dit is echt een groepje losers.
Hij maakt 'm niet dus hij mist, hoe wil jij het dan noemen?quote:Op zondag 8 mei 2011 16:38 schreef Banaanensuiker het volgende:
keeper zat er aan he. Was geen misser
Hij is niet raak dus is het een misser. Lijkt me geen rocketscience.quote:Op zondag 8 mei 2011 16:38 schreef Banaanensuiker het volgende:
keeper zat er aan he. Was geen misser
Ik heb ook niet gezegd dat het een misser was, ik zei 'hoe kun je die missen dan!'quote:Op zondag 8 mei 2011 16:40 schreef Banaanensuiker het volgende:
een schot op doel. splitting hairs he
Elke week begint er een wedstrijd om 5 uur hoorquote:Op zondag 8 mei 2011 16:50 schreef napoleonfour het volgende:
Waarom wordt man utd - chelsea op dat rare tijdstip gespeeld?
Volgende wedstrijd: Manchester United tegen Chelsea, 8 mei 17:10quote:Op zondag 8 mei 2011 16:51 schreef Banaanensuiker het volgende:
[..]
Elke week begint er een wedstrijd om 5 uur hoor
vd Sarquote:Op zondag 8 mei 2011 17:29 schreef napoleonfour het volgende:
eigenlijk wil je gewoon dat Edwin niet stopt.
Ja ditoquote:Op zondag 8 mei 2011 17:35 schreef epicbeardman het volgende:
Wat een heerlijk team is man united toch als neutrale kijker, hopelijk winnen ze ook van Barca!
Ik zie Mourinho wel naar Arsenal gaanquote:Op zondag 8 mei 2011 16:16 schreef Banaanensuiker het volgende:
[..]
Goede post
Wenger heeft dit seizoen wel een flinke portie van zijn krediet bij de fans verspeelt. Maar voordat Wenger de manager van Arsenal was, was de club meer een top 8 club met saai voetbal. Wenger heeft gezorgd voor een nieuw stadium, mooi voetbal, hogere klassering en een constante plaatsing voor CL. Hij heeft nu nog een contract tot 2014 maar ben benieuwd of hij die kan uitzitten.
Doelsaldo - onderling resultaat is toch alleen in EK/WK kwalificatie en de eerste ronde van EK/WK/CL etc? Nooit in competities toch?quote:Op zondag 8 mei 2011 19:00 schreef Saekerhett het volgende:
Wat gaat voor in de EPL, doelsaldo of onderling resultaat? Ik gok dat eerste.
In Italie wel, daarom is Milan ook al kampioenquote:Op zondag 8 mei 2011 19:13 schreef Monopoly_Man het volgende:
[..]
Doelsaldo - onderling resultaat is toch alleen in EK/WK kwalificatie en de eerste ronde van EK/WK/CL etc? Nooit in competities toch?
Doelsaldo -> gescoorde doelpunten -> gewonnen partijen -> onderling doelsaldoquote:Op zondag 8 mei 2011 19:00 schreef Saekerhett het volgende:
Wat gaat voor in de EPL, doelsaldo of onderling resultaat? Ik gok dat eerste.
Ik vind het onderlinge resultaat ook wel wat hebben hoorquote:Op maandag 9 mei 2011 02:03 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Doelsaldo -> gescoorde doelpunten -> gewonnen partijen -> onderling doelsaldo
Het eerlijkste systeem naar mijn mening. Veel beter dan onderlinge resultaten (UEFA-competities, Spanje en Italië) of testwedstrijden (Oekraďne)...
Het seizoen is dan ook al zo goed als over dus dat kan je dan al snel zeggen.quote:Op maandag 9 mei 2011 14:50 schreef Paul-89 het volgende:
http://www.sport1.nl/nieu(...)eizoen-geschopt.html
Ze moeten eens een regel gaan invoeren dat zulke idioten alsnog geschorst kunnen worden.quote:Op maandag 9 mei 2011 14:51 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Het seizoen is dan ook al zo goed als over dus dat kan je dan al snel zeggen.
Neemt niet weg dat het een debiele overtreding was.
quote:Update 16:22 uur - Bale mist door gescheurde enkelband laatste wedstrijden
Gareth Bale kan zich gaan richten op het volgende seizoen. De vleugelflitser van Tottenham Hotspur viel zaterdag in de wedstrijd tegen Blackpool uit met een enkelblessure en uit de MRI-scan die maandag werd gemaakt is gebleken dat hij zijn enkelband gescheurd heeft. Bale mist hierdoor de laatste wedstrijden van dit seizoen, tegen Manchester City, Liverpool en Birmingham City, en hoopt voor de start van het nieuwe voetbaljaar weer fit te zijn.
Gadverdamme wat een trieste tering overtredingquote:Op maandag 9 mei 2011 14:50 schreef Paul-89 het volgende:
Inderdaad een vieze overtreding en de scheids fluit niet eens, staat er toch niet zover vandaanquote:Op maandag 9 mei 2011 14:50 schreef Paul-89 het volgende:
Scheids had niet eens gefloten voor een overtreding ...quote:Op maandag 9 mei 2011 16:40 schreef laucas het volgende:
[..]
Gadverdamme wat een trieste tering overtreding![]()
Sorry heb er geen andere woorden voor. Die speler van Blackpool mogen ze minimaal 10 wedstrijden schorsen.
quote:Op maandag 9 mei 2011 21:07 schreef chufi het volgende:
Net 6 min gespeeld en al 0-2 bij Fulham - Liverpool
Ik heb het over nu.quote:Op maandag 9 mei 2011 22:09 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Niet als de Spurs morgen winnen.
quote:Op maandag 9 mei 2011 14:50 schreef Paul-89 het volgende:
Hij scoort toch net ? Oh ja in eigen doelquote:Op dinsdag 10 mei 2011 21:16 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Crouch kan ook niet voetballen ook
Net eens voor geflotenquote:Op dinsdag 10 mei 2011 21:17 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Ik snap trouwens nog steeds niet hoe Adams daar geen rood voor kreeg, dat was echt een hele zieke overtreding
Moet zeggen dat ik pas in de herhaling zag wat een smerige overtreding het was.quote:
Inderdaad, wat een slechte wedstrijdquote:Op dinsdag 10 mei 2011 22:13 schreef Caland het volgende:
Het is echt niet om aan te zien. Aan beide kanten.
Zonde met zo'n budgetquote:Op dinsdag 10 mei 2011 23:08 schreef Paul-89 het volgende:
Ik heb Manchester City maar zelden echt prettig voetbal zien spelen, maar dat heb je nu eenmaal met een Mancini.
Klopt.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 13:48 schreef Caland het volgende:
Dus City kan vandaag de FA cup winnen en United het kampioenschap?
Zal wel gezellig zijn dan vanavond in Manchester.
In de laatste minuten waarschijnlijk.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 14:56 schreef Masterboy het volgende:
Ze pakken toch wel de titel.Ze scoren vast de 1-1 of winnen met 1-2.
Klopt.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 15:41 schreef Littlerabbit het volgende:
Wat halen de onderste Premier League clubs toch veel punten dit seizoen.
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 15:55 schreef JaimyLee het volgende:
Glory glory Manchester United
Are you watching merseyside, are you watching aaare you watching, ARE YOU WATCHING MERSEYSIDE?
quote:
quote:
Hij is een Fransman, dus dan lijkt het al snel wat.quote:Op zondag 15 mei 2011 17:33 schreef vaasinbloem het volgende:
Squillaci, waarom is die ooit gekocht. Dat zegt toch genoeg over hoe graag je wilt winnen als een club..
Beetje rot om te zeggen, maar zou niet erg vinden als ze verliezen. Dan ziet Wenger misschien beetje in dat het zo niet langer kan..quote:Op zondag 15 mei 2011 17:57 schreef Banaanensuiker het volgende:
Wat leuk. De laatste thuiswedstrijd van het seizoen binnen een kwartier 0-2 achterstaan
Ja ik ben zeer cynisch geworden.
Ben benieuwd wat de scousers er van vondenquote:
Mooi filmpje, alleen ik vind het altijd zo jammer dat season filmpjes er al zijn voordat het seizoen is afgelopenquote:
Goed filmpje met goede mzuiek.quote:
Niet als je het budget van een subtopper hebt. De fans van Spurs schreeuwen ook niet elk jaar om het kampioenschap.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 23:25 schreef Absurditeit het volgende:
Zijn voetbalfilosofie spreekt mij op zich wel aan, maar ik vind het zo langzamerhand wel eens tijd om je af te vragen of Wenger wel een man is die nog echt noemenswaardige prijzen gaat pakken met Arsenal. En daar draait het uiteindelijk toch allemaal om op het allerhoogste niveau.
Mwah, je kunt zo langzamerhand wel concluderen dat steeds jonkies aan trekken en werken met talenten niet werkt. De enige keer dat hij succesvol was had hij een team vol vedettes.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 23:27 schreef Confetti het volgende:
;
[..]
Niet als je het budget van een subtopper hebt. De fans van Spurs schreeuwen ook niet elk jaar om het kampioenschap.
Dat is toch ook geenszins het geval? Telkens kiezen voor onervarenheid en talent is gewoon een keuze van Wenger, die keuze is in ieder geval niet (enkel) gedreven door financiele overwegingen.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 23:27 schreef Confetti het volgende:
;
[..]
Niet als je het budget van een subtopper hebt.
Toch zou ik liever als City naar Bolton afreizen, dan als Arsenal een Londense derby spelen op de laatste dag van het seizoen bij een team dat de laatste tijd overall heel behoorlijk bezig is.quote:Op woensdag 18 mei 2011 00:49 schreef MCH het volgende:
Strijd om derde plek wordt nog best wel spannend, maar als City die derde plek wil (verdienen) dan moeten ze dat in de laatste wedstrijd ook gewoon laten zien. Bovendien Arsenalheeft het erg hard laten afweten in de tweede seizoenshelft. Beide (lastige) uitwedstrijden, we zullen zien.
Kleine kans dat in craven cottage gewonnen wordt door Arsenal, hoor. Is altijd al een lastige wedstrijd geweest, maar nu met 0 zelfvertrouwen, wordt het weer een nederlaag gok ik.quote:Op woensdag 18 mei 2011 00:52 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Toch zou ik liever als City naar Bolton afreizen, dan als Arsenal een Londense derby spelen op de laatste dag van het seizoen bij een team dat de laatste tijd overall heel behoorlijk bezig is.
Ja, hoor. Maar dat zei ik min of meer ook al.quote:Op woensdag 18 mei 2011 10:08 schreef Banaanensuiker het volgende:
[..]
Kleine kans dat in craven cottage gewonnen wordt door Arsenal, hoor. Is altijd al een lastige wedstrijd geweest, maar nu met 0 zelfvertrouwen, wordt het weer een nederlaag gok ik.
Dat is helemaal niet ten koste vanquote:Op zondag 22 mei 2011 16:33 schreef Absurditeit het volgende:
[ afbeelding ]
Ik durf iig wel te beweren dat Spurs de EL haalt ten koste van Liverpool.
Spurs wint en blijft dus 5e. Liverpool blijft dus met lege handen achter. Al winnen ze met 0-11 in Birmingham.quote:
Er zijn toch 4 CL plekken en 3 EL plekken, dan is plek 6 toch voldoende of mis ik iets?quote:Op zondag 22 mei 2011 17:19 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Spurs wint en blijft dus 5e. Liverpool blijft dus met lege handen achter. Al winnen ze met 0-11 in Birmingham.
2 bekertoernooien, oftewel Birmingham en Stokequote:Op zondag 22 mei 2011 17:20 schreef Tarado het volgende:
[..]
Er zijn toch 4 CL plekken en 3 EL plekken, dan is plek 6 toch voldoende of mis ik iets?
De 6e plek is niet relevant. Nummer 5 plaatst zich nog via de competitie en de andere 2 plekken worden aan de hand van de bekertoernooien verdeeld.quote:Op zondag 22 mei 2011 17:20 schreef Tarado het volgende:
[..]
Er zijn toch 4 CL plekken en 3 EL plekken, dan is plek 6 toch voldoende of mis ik iets?
Dank je, dan mis ik toch iets jaquote:Op zondag 22 mei 2011 17:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
2 bekertoernooien, oftewel Birmingham en Stoke(En ook nog Blackpool of Fulham vanwege het fairplayklassement)
Ja vooral met deze 2 degradatie kandidaten, al valt Stoke dit seizoen nog wel mee.quote:Op zondag 22 mei 2011 17:24 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dank je, dan mis ik toch iets ja, jammer ik had zowel Tottenham en Liverpool wel in de EL willen zien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |