Er is iig iets origineels mee gedaan.quote:Op woensdag 4 mei 2011 15:18 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vind die achtergrond niet zo goed eigenlijk. Ik heb zoiets vaker en beter gezien.
Daardoor winnen ze ongetwijfeld veel stemmen.quote:Op woensdag 4 mei 2011 15:16 schreef Steve het volgende:
Het liedje ontgaat me een beetje, ik zat vooral gefascineerd naar de achtergrond te kijken..
Ze moeten het niet van hun lied hebbenquote:Op woensdag 4 mei 2011 15:19 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat is volgens mij ook precies hun bedoeling
Kan geen goede foto vinden..maar denk dat NL één van de meest simpele heeft.quote:Op woensdag 4 mei 2011 15:57 schreef TheVulture het volgende:
Hoe steekt Nederland daar bij af eigenlijk?
Ja, daar dacht ik ook al aan, met die podiumrand.quote:Op woensdag 4 mei 2011 16:21 schreef grazz het volgende:
Lijkt net alsof Finland voor een vliegende schotel staat
Dat gevoel had ik precies zo...quote:Op woensdag 4 mei 2011 19:42 schreef Fred_B het volgende:
Als de 3J's gewoon even naar Denemarken kijken, helpt dat al een hoop om het geheel beter te maken.
Echt geweldig, maar ik snap er helemaal niets van. Heb het wel tien keer teruggekeken en ik zie niet hoe dat lapje een stok wordt.quote:
Daar zat ik ook al de hele tijd op te letten... maar tot zover is dit denk ik toch wel the one to beat... heerlijk liedje en hele leuke performance....quote:Op woensdag 4 mei 2011 20:54 schreef Knutknuttsson het volgende:
[..]
Echt geweldig, maar ik snap er helemaal niets van. Heb het wel tien keer teruggekeken en ik zie niet hoe dat lapje een stok wordt.
Niet echt een how-to, maar ik denk dat het toch iets is wat je in je handpalm verstopt en dan uitschuift, om het doekje heen.quote:Op woensdag 4 mei 2011 20:54 schreef Knutknuttsson het volgende:
[..]
Echt geweldig, maar ik snap er helemaal niets van. Heb het wel tien keer teruggekeken en ik zie niet hoe dat lapje een stok wordt.
Ja ik mag toch hopen dat die backings daar alleen maar zo stonden te klooien omdat het een repetitie was... anders verlang ik nog terug naar de drie wiegelende grieten van vorig jaar....quote:Op woensdag 4 mei 2011 22:38 schreef marcodej het volgende:
De 3JS moeten die zoutzak neger ontslaan.
Ik vind het mooi zo, hij staat voor de earth die hij wil saven in zijn liedjequote:Op woensdag 4 mei 2011 16:21 schreef grazz het volgende:
Lijkt net alsof Finland voor een vliegende schotel staat
Zal denk ik mooi in beeld worden gebrachtquote:Op woensdag 4 mei 2011 23:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vind het mooi zo, hij staat voor de earth die hij wil saven in zijn liedje
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |