De backings zijn voor de 'IEHOOOOOHOOOO IEHOOOHOOOOHOOOO'.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 12:50 schreef Knutknuttsson het volgende:
Dat achtergrondkoortje.....wat in GODESNAAM voegt dat toe??? Weg ermee. Je hóeft niet met zes man er te staan, dag mág!
Verder wel ok, niets spectaculairs.
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:24 schreef TheVulture het volgende:
Die performance van Oekraine schijnt weer perfect te zijn... kunnen we daar niet gewoon iets van leren
Ik zag op twitter:quote:Op dinsdag 3 mei 2011 16:12 schreef marcodej het volgende:
Geweldig die zandartiest bij Oekraiene. Volgens mij is dat een Nederlander trouwens.
Ik denk dat dit (door het hoge gimmickgehalte) leuker gevonden gaat worden dan Nederland.quote:
In de commentaren op Zweden viel te lezen dat hij hele stukken niet zong, zwaar ademde en het dansen en zingen tegelijk niet trok. Hij was er zelf helemaal van geschrokken en wist niet hoe snel hij het podium moest verlaten. Wellicht hebben ze dan de 'beste' doorloop online gezet. De reacties waren in elk geval niet mals. Maar goed, hij kon het tijdens de Zweedse finale kennelijk wel, dus zal wel goed komen, hij heeft nog evenquote:Op dinsdag 3 mei 2011 18:15 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
ik vond zweden eigenlijk wel goed
En belgie vond ik ook best leuk
Dat viel me idd wel op, dat hij bepaalde stukken niet zong, maar dacht dat dat erbij hoorde... Niet dusquote:Op dinsdag 3 mei 2011 18:22 schreef Greys het volgende:
[..]
In de commentaren op Zweden viel te lezen dat hij hele stukken niet zong, zwaar ademde en het dansen en zingen tegelijk niet trok. Hij was er zelf helemaal van geschrokken en wist niet hoe snel hij het podium moest verlaten. Wellicht hebben ze dan de 'beste' doorloop online gezet. De reacties waren in elk geval niet mals. Maar goed, hij kon het tijdens de Zweedse finale kennelijk wel, dus zal wel goed komen, hij heeft nog even
De Jees zijn ook pas vandaag aangekomenquote:Op dinsdag 3 mei 2011 19:59 schreef TheVulture het volgende:
Eric Saade is volgens mij vandaag pas in Dusseldorf aangekomen dus die was waarschijnlijk gewoon te moe om te zingen
Daar staat gewoon iemand backstage mee te zingen. Algemeen bekend, maar dat zal hier wel niet mogen, denk ik.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 18:22 schreef Greys het volgende:
[..]
In de commentaren op Zweden viel te lezen dat hij hele stukken niet zong, zwaar ademde en het dansen en zingen tegelijk niet trok. Hij was er zelf helemaal van geschrokken en wist niet hoe snel hij het podium moest verlaten. Wellicht hebben ze dan de 'beste' doorloop online gezet. De reacties waren in elk geval niet mals. Maar goed, hij kon het tijdens de Zweedse finale kennelijk wel, dus zal wel goed komen, hij heeft nog even
Volgens mij mag dat wel, zolang het totaal aantal mensen dat meedoet niet groter is dan 6.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:39 schreef Knutknuttsson het volgende:
[..]
Daar staat gewoon iemand backstage mee te zingen. Algemeen bekend, maar dat zal hier wel niet mogen, denk ik.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |