abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_96294311
De algehele opinie is toch wel dat het te saai is zo vroeg in de halve finale... en ik ben bang dat ze gelijk hebben....
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 3 mei 2011 @ 14:40:19 #52
163650 Greys
pi_96295361
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 12:50 schreef Knutknuttsson het volgende:
Dat achtergrondkoortje.....wat in GODESNAAM voegt dat toe??? Weg ermee. Je hóeft niet met zes man er te staan, dag mág!

Verder wel ok, niets spectaculairs.
De backings zijn voor de 'IEHOOOOOHOOOO IEHOOOHOOOOHOOOO'.
:')
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_96297215
Die performance van Oekraine schijnt weer perfect te zijn... kunnen we daar niet gewoon iets van leren :')
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 3 mei 2011 @ 15:42:24 #54
163650 Greys
pi_96297976
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 15:24 schreef TheVulture het volgende:
Die performance van Oekraine schijnt weer perfect te zijn... kunnen we daar niet gewoon iets van leren :')

Heel erg goed gezongen en prachtige achtergrond idd...
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_96298151
Oekraine krijgt het toch elk jaar voor elkaar... zelfs al is het een kutnummer dan nog weten ze het zo te verpakken dat het in de smaak valt...
pi_96298861
k*t zooi }:|
Ik ben serieus teleurgesteld en ik voelde het aankomen. Ik gister nog hopen op een mooi aantrekkelijk visueel plaatje maar neen. Waarom kan het f*cking nou nooit eens perfect zijn? Er is altijd wel iets dat niet klopt aan het totaalplaatje. De 3js wilden het aan de Duitse regie overlaten en wat krijgen we? Gewoon een exacte kopie van het nationaal songfestival wahaha :') de kleuren van het licht, een statisch optreden..echt, ik word niet goed :D :X

Misschien overdrijf ik..lichtelijk, maar toch. Het had zoveel beter kunnen zijn! Het lied is positief en zou visueel veel krachtiger ondersteund kunnen worden. Nu ziet het er wat oubollig uit. Van mij mogen ze dat geel door wit vervangen :r
All we got is this moment - Joost Klein, 9 mei 2024
pi_96299112
Ze hebben gewoon het lichtschema, paars en geel, overgenomen van het Nationaal Songfestival? _O- En alleen de gitarist heeft permissie om te bewegen? De rest speelt de kaart 'zoutzak'.

En die achtergrondzangers vallen sowieso teveel op, maar voegen weinig toe aan het beeld.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
  dinsdag 3 mei 2011 @ 16:12:13 #58
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_96299149
Ik hoop echt dat er nog wat gesleuteld gaat worden aan dit optreden. Anders is het wel een erg gemiste kans.
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
pi_96299151
Geweldig die zandartiest bij Oekraiene. Volgens mij is dat een Nederlander trouwens. :D
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 3 mei 2011 @ 16:20:14 #60
163650 Greys
pi_96299444
Dat geel moet gewoon wit worden idd.
Een beetje in de sfeer van hun officiële clip, veel zwart en wit.

Overigens vanaf hier info over de repetitie in het Duits, over de persconferentie en daaronder een heel tof youtube filmpje van een uitstekend gezongen a-capella versie:
[NED] 3Js en het ESF - Never Alone #4
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_96299487
Twitter ze nog maar even wat tips door Greys... al betwijfel ik of dat lichtschema nog aangepast kan worden....
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 3 mei 2011 @ 16:25:28 #62
163650 Greys
pi_96299660
Laten we dit topic wel een beetje voor alle repetities houden en dan specifiek over de 3Js in dat andere topic? Is dat een plan? ;)
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 3 mei 2011 @ 16:43:24 #63
163650 Greys
pi_96300419
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 16:12 schreef marcodej het volgende:
Geweldig die zandartiest bij Oekraiene. Volgens mij is dat een Nederlander trouwens. :D
Ik zag op twitter:

OMG Ukraine have the Ukraine's Got Talent sand lady!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 3 mei 2011 @ 16:45:04 #64
163650 Greys
pi_96303318
quote:
Ik denk dat dit (door het hoge gimmickgehalte) leuker gevonden gaat worden dan Nederland.
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 3 mei 2011 @ 17:56:42 #66
163650 Greys
pi_96303328
Zweden krijgt echt vreselijk slechte commentaren.

IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  dinsdag 3 mei 2011 @ 18:15:52 #67
298150 YouCanLeaveYourHeadOn
Als je dit leest ben je dom.
pi_96304067
ik vond zweden eigenlijk wel goed :)

En belgie vond ik ook best leuk
En god zag dat YouCanLeaveYourHeadOn gelijk had.
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 3 mei 2011 @ 18:22:06 #68
163650 Greys
pi_96304312
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 18:15 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
ik vond zweden eigenlijk wel goed :)

En belgie vond ik ook best leuk
In de commentaren op Zweden viel te lezen dat hij hele stukken niet zong, zwaar ademde en het dansen en zingen tegelijk niet trok. Hij was er zelf helemaal van geschrokken en wist niet hoe snel hij het podium moest verlaten. Wellicht hebben ze dan de 'beste' doorloop online gezet. De reacties waren in elk geval niet mals. Maar goed, hij kon het tijdens de Zweedse finale kennelijk wel, dus zal wel goed komen, hij heeft nog even :Y
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_96304553
En toch krijgt Nederland best goede commentaren op YouTube.
  dinsdag 3 mei 2011 @ 18:32:02 #70
298150 YouCanLeaveYourHeadOn
Als je dit leest ben je dom.
pi_96304834
quote:
14s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 18:22 schreef Greys het volgende:

[..]

In de commentaren op Zweden viel te lezen dat hij hele stukken niet zong, zwaar ademde en het dansen en zingen tegelijk niet trok. Hij was er zelf helemaal van geschrokken en wist niet hoe snel hij het podium moest verlaten. Wellicht hebben ze dan de 'beste' doorloop online gezet. De reacties waren in elk geval niet mals. Maar goed, hij kon het tijdens de Zweedse finale kennelijk wel, dus zal wel goed komen, hij heeft nog even :Y
Dat viel me idd wel op, dat hij bepaalde stukken niet zong, maar dacht dat dat erbij hoorde... Niet dus :P Maar hij begon wel sterk :Y
En god zag dat YouCanLeaveYourHeadOn gelijk had.
pi_96309606
Eric Saade is volgens mij vandaag pas in Dusseldorf aangekomen dus die was waarschijnlijk gewoon te moe om te zingen :')
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 3 mei 2011 @ 20:18:37 #72
163650 Greys
pi_96310680
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 19:59 schreef TheVulture het volgende:
Eric Saade is volgens mij vandaag pas in Dusseldorf aangekomen dus die was waarschijnlijk gewoon te moe om te zingen :')
De Jees zijn ook pas vandaag aangekomen :{w
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  dinsdag 3 mei 2011 @ 20:39:45 #73
215495 Knutknuttsson
Rood-Wit-Rood
pi_96312032
quote:
14s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 18:22 schreef Greys het volgende:

[..]

Daar staat gewoon iemand backstage mee te zingen. Algemeen bekend, maar dat zal hier wel niet mogen, denk ik.
And the man in the back said Everyone attack and it turned into a ballroomblitz
pi_96312268
In het algemeen vond ik niet dat er vandaag heel grote verrassingen waren. De betere liedjes werden goed of goed genoeg gebracht, en de mindere liedjes zie ik niet opeens scoren. Slowakije vond ik tegenvallen, en gaat denk ik niet naar de finale. Ik zie wel een risico dat een lied als dat van Moldavië over Nederland heenwipt. Er komen nog wat liedjes van vergelijkbaar niveau morgen, Slovenië, Israël en Bulgarije, waarmee wij het moeten uitvechten.
De Sahara is zonder meer erg droog.
pi_96312335
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 20:39 schreef Knutknuttsson het volgende:

[..]

Daar staat gewoon iemand backstage mee te zingen. Algemeen bekend, maar dat zal hier wel niet mogen, denk ik.
Volgens mij mag dat wel, zolang het totaal aantal mensen dat meedoet niet groter is dan 6.
De Sahara is zonder meer erg droog.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')