Leuk hoor, een spreukje ergens vandaan kopiëren, maar wie zegt dat hij jaloers is?quote:Op zaterdag 14 mei 2011 23:21 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
"Jealousy is no more than feeling alone against smiling enemies."
Wat anders, mijn originele BR komt eraan en ik speel nu met een kopie.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 23:29 schreef Bart het volgende:
[..]
Leuk hoor, een spreukje ergens vandaan kopiëren, maar wie zegt dat hij jaloers is?
Ehh speel dan gewoon niet onlinequote:Op zaterdag 14 mei 2011 23:33 schreef tuut-chips het volgende:
Speel hem ook nog niet, komt niet door mijn stealth patch heen en heb geen zin om geband te worden
Kun je niet vrij rondrijden dan tussen de cases door?quote:Op zondag 15 mei 2011 00:03 schreef Catch_me het volgende:
Ik speel wel lekker rustig want disc 2 en 3 zijn er voorlopig nog niet
Dacht trouwens eerst dat dit een soort GTA / sandbox game was maar het is meer gewoon een "point en click" adventure
Leuke cases tot nu toe, jammer dat het rijden en schieten nogal onder de maat zijn, het is het allemaal nét niet.
Ha, eigenlijk maakt het mij vrij weinig uit, maar net toen ik op het knopje submit order bij Amazon wilde drukken keek ik nog even om onduidelijke redenen elders, en kwam zodoende bij The Hut uit, die een net iets snellere levering beloofde, en vandaar heb ik toen maar gekozen.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 15:14 schreef speknek het volgende:
[..]
We zullen zien. Ik heb hem bij Amazon besteld omdat die heel veel sneller dan TheHut zijn normaal gesproken.
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 23:21 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
"Jealousy is no more than feeling alone against smiling enemies."
Precies de reacties die je krijgt van mensen die liegen / opscheppenquote:Op zaterdag 14 mei 2011 22:03 schreef tuut-chips het volgende:
[..]
Boohoo. Iemand is jaloers! Ga hem zo ook spelen.
Typetjes zoals jij zijn nou de reden waarom ik er op Fok! niet mee te koop loop.quote:Op zondag 15 mei 2011 06:57 schreef ForumPimp het volgende:
Precies de reacties die je krijgt van mensen die liegen / opscheppen
Jawel maar behalve politie oproepen is er niks te doen, en volgens mij werkt de dag/nacht cyclus ook niet...quote:Op zondag 15 mei 2011 02:33 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Kun je niet vrij rondrijden dan tussen de cases door?
Ze zitten alle 3 in 1 doosjequote:Op zondag 15 mei 2011 11:33 schreef Poemgirl het volgende:
Maar moet je voor de XBOX360 alle drie de disks apart kopen, of zitten ze in 1 doosje? Ik heb geen zin om 3 keer 50 euro voor 1 game uit te geven
..én dan heb je ook nog de gewone 'street crimes' welke je tegen kunt komen.quote:Op zondag 15 mei 2011 11:09 schreef Catch_me het volgende:
[..]
Jawel maar behalve politie oproepen is er niks te doen, en volgens mij werkt de dag/nacht cyclus ook niet...
Het is hier wel lekker hoor, heb net even buiten in het zonnetje een bakkie gedaan.quote:
Oke,quote:Op zondag 15 mei 2011 11:09 schreef Catch_me het volgende:
[..]
Jawel maar behalve politie oproepen is er niks te doen, en volgens mij werkt de dag/nacht cyclus ook niet...
LEKKER HAPPEN JONGE.quote:Op zondag 15 mei 2011 10:27 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Typetjes zoals jij zijn nou de reden waarom ik er op Fok! niet mee te koop loop.
Waar ik op andere fora goodies zoals games, hardware en promotiecodes weggeef
hou ik hier meestal gewoon mijn mond. Als ik vertel waar ik werk, gelooft men dat niet
en/of ziet het hier als opschepperij. Het is gewoon een baan zoals iedere andere hoor,
ik ken hier talloze mensen welke een betere baan hebben dus ik snap de reacties niet zo.
Dit is het soort werk wat mijn team doet..
Reparatie van PS3 systemen;
[ afbeelding ]
Testen van nieuwe hard- en software:
[ afbeelding ]
Gedetailleerde foto's kan/mag ik niet plaatsen, maar dat lijkt me wel duidelijk.
Zoals je ziet, geen rakettechnologie. Dus doe nou maar gewoon rustig aan, haal diep adem en geniet
gewoon van de spellen welke je hebt. Ga desnoods even lekker in de tuin zitten, het is mooi weer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |