/carequote:Op zaterdag 14 mei 2011 13:42 schreef Opa_vertelt het volgende:
OMFG!
LA.NOIRE.3DVD9.RF.MULTI.XBOX360-EKOJAPO
Ik krijg hem van de zaak, voor de PS3 natuurlijk.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 13:43 schreef ForumPimp het volgende:
[..]
/care
Betaal liever voor een game van deze kwaliteit.
Zat ik ook al aan te denken.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 13:46 schreef Tijn het volgende:
Ik wil niet weten hoeveel uur ik straks kopjes, bordjes en andere onzinnige objecten aandachtig sta te inspecteren
Goed bezig dan!quote:Op zaterdag 14 mei 2011 13:44 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Ik krijg hem van de zaak, voor de PS3 natuurlijk.
In feite kan ik elk spel krijgen, maarja.. Op een gegeven moment is de interesse ook ineens weg..quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nee.
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 14:18 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
In feite kan ik elk spel krijgen, maarja.. Op een gegeven moment is de interesse ook ineens weg..Was ook een vreemde naam inderdaad.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En wat doe je dan voor werk als je elk spel kan krijgen?
Laten we het erop houden dat ik iets doe bij SCEE.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 14:19 schreef ForumPimp het volgende:
[..]
Was ook een vreemde naam inderdaad.
En wat doe je dan voor werk als je elk spel kan krijgen?
Waarom moet je dat zo nodig zeggen in je posts?quote:Op zaterdag 14 mei 2011 14:45 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Laten we het erop houden dat ik iets doe bij SCEE.
Als je echt zo'n toffe functie had, zet je niet net als wij te wachten tot de release date om dit spel te spelen, hequote:Op zaterdag 14 mei 2011 14:45 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Denk je nou echt dat je die games daar ver voor releaseday krijgt dan?quote:Op zaterdag 14 mei 2011 14:47 schreef Tijn het volgende:
[..]
Als je echt zo'n toffe functie had, zet je niet net als wij te wachten tot de release date om dit spel te spelen, he
Euh, omdat je het me vroeg?quote:Op zaterdag 14 mei 2011 14:45 schreef ForumPimp het volgende:
[..]
Waarom moet je dat zo nodig zeggen in je posts?
quote:
Deze hele post van je zegt al genoeg. Je bent gewoon aan het opscheppen.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 13:15 schreef Opa_vertelt het volgende:
14 minuten ingame video staat hier trouwens:
http://www.dailymotion.co(...)ghype-com_videogames
Ziet er imho goed uit, ben benieuwd! Gerucht gaat dat hij morgen al online staat,
dus ik denk dat ik hem voor de releaseday al speel.
(al krijg ik het origineel via mijn werkgever)
Jij niet in elk gevalquote:Op zaterdag 14 mei 2011 14:51 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Denk je nou echt dat je die games daar ver voor releaseday krijgt dan?![]()
We zullen zienquote:Op zaterdag 14 mei 2011 14:13 schreef NoCigar het volgende:
Bij The Hut, die beloofde iets sneller te leveren dan Amazon.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Michael Scott: If I were joking, you'd be laughing. Do you look like you're laughing?
Dwight K. Schrute: Impossible to say. I can't see myself.
Ok.. Dus melden dat je een spelletje van je werkgever krijgt is in jouw ogen meteen al "opscheppen"?quote:Op zaterdag 14 mei 2011 14:53 schreef ForumPimp het volgende:
[..]
[..]
Deze hele post van je zegt al genoeg. Je bent gewoon aan het opscheppen.
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 15:26 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Ok.. Dus melden dat je een spelletje van je werkgever krijgt is in jouw ogen meteen al "opscheppen"?
Het gaat niet over een villa met zwembad, een ferrari en jachtship ofzo maar een spel van een paar tientjes.
/edit
De eerste DVD van de 360 versie wordt as we speak online gezet, is inmiddels al op zo'n 60%
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Michael Scott: If I were joking, you'd be laughing. Do you look like you're laughing?
Dwight K. Schrute: Impossible to say. I can't see myself.
Wacht even, je werkt bij Sony en voor de X360 wordt ie nu online gezet??quote:Op zaterdag 14 mei 2011 14:45 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |