Inderdaad ik heb GTA 4 op de PC gespeeld, maar is ook zeker niet echt te vergelijken met console maar ik licht het alleen maar uitquote:Op zondag 8 mei 2011 13:44 schreef Tijn het volgende:
[..]
LA Noire is nog maar bij versie 1 he
Maar toen je zei dat je GTA4 mooier vond, bedoelde je toen de PC-versie ofzo? Nogal logisch dat een PC-game meer detail biedt qua textures enzo. Maar dit is een console-game en als je de filmpjes mag geloven, is er geen enkele andere console-game met zulke realistische personages als deze.
De console waarvan je de controller het lekkerst in je hand vindt liggen.quote:Op zondag 8 mei 2011 12:18 schreef Re het volgende:
dit is een spel dat ik wel wil hebben, koop ik er een PS3 bij of een xbox360?
Alle controllers zijn kut, toetsenbord overheerst nog steeds, desondanks gebruik ik sixaxisquote:Op zondag 8 mei 2011 14:06 schreef Bart het volgende:
[..]
De console waarvan je de controller het lekkerst in je hand vindt liggen.
Met een toetsenbord op een console? Dat is pas kut.quote:Op zondag 8 mei 2011 14:07 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Alle controllers zijn kut, toetsenbord overheerst nog steeds, desondanks gebruik ik sixaxis
of een pcquote:Op zondag 8 mei 2011 14:33 schreef ForumPimp het volgende:
Het is gewoon een behoorlijke learning curve, niet eens echt heel moeilijk te leren. Maar goed, als je wil gamen zou je toch ooit een console moeten kopen.
PS3 denk ik dus, aangezien ik jaren lang op de PS1/2 gespeeld hebquote:Op zondag 8 mei 2011 14:06 schreef Bart het volgende:
[..]
De console waarvan je de controller het lekkerst in je hand vindt liggen.
Ik snap ook wel dat het spel niet op de PC uitkomt. Maar desondanks is qua makkelijkheid de PC het beste, toetsenbord is heel handig in gebruik en muis is accuraat. Maar qua prijzen kan je beter voor een console gaan..quote:Op zondag 8 mei 2011 15:08 schreef ForumPimp het volgende:
[..]
Ik denk dat je het verkeerd begrijpt, maar dat maakt niet uit.
Ehmz, ik ken ook geen enkele PC game met zulke realistische gelaatstrekjes hoor.quote:Op zondag 8 mei 2011 13:44 schreef Tijn het volgende:
Nogal logisch dat een PC-game meer detail biedt qua textures enzo. Maar dit is een console-game en als je de filmpjes mag geloven, is er geen enkele andere console-game met zulke realistische personages als deze.
Wedstrijdje doen wie als eerste een 8 uur durende zaak oplost?quote:Op zondag 8 mei 2011 16:16 schreef SoldMayor het volgende:
Achja het maakt niet uit waar je hem op speelt.
Behalve natuurlijk als LA Noire een online fuctie had gehad.![]()
Je kunt voetgangers niet overijden en beschieten....quote:Op woensdag 11 mei 2011 19:53 schreef ForumPimp het volgende:
Ik zou het wel tof vinden als deze game dezelfde physics gaat gebruiken als bij GTA |V. Zou het zonde vinden als ze bijvoorbeeld ragdolls gaan gebruiken. Is dit al bekend?
Er zijn toch andere shootouts? Ik doel niet op het overrijden van voetgangers ofzo.quote:Op woensdag 11 mei 2011 20:34 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Je kunt voetgangers niet overijden en beschieten....
Echt waar?quote:Op woensdag 11 mei 2011 20:34 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Je kunt voetgangers niet overijden en beschieten....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |