Leuk hoor, een spreukje ergens vandaan kopiëren, maar wie zegt dat hij jaloers is?quote:Op zaterdag 14 mei 2011 23:21 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
"Jealousy is no more than feeling alone against smiling enemies."
Wat anders, mijn originele BR komt eraan en ik speel nu met een kopie.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 23:29 schreef Bart het volgende:
[..]
Leuk hoor, een spreukje ergens vandaan kopiëren, maar wie zegt dat hij jaloers is?
Ehh speel dan gewoon niet onlinequote:Op zaterdag 14 mei 2011 23:33 schreef tuut-chips het volgende:
Speel hem ook nog niet, komt niet door mijn stealth patch heen en heb geen zin om geband te worden
Kun je niet vrij rondrijden dan tussen de cases door?quote:Op zondag 15 mei 2011 00:03 schreef Catch_me het volgende:
Ik speel wel lekker rustig want disc 2 en 3 zijn er voorlopig nog niet
Dacht trouwens eerst dat dit een soort GTA / sandbox game was maar het is meer gewoon een "point en click" adventure
Leuke cases tot nu toe, jammer dat het rijden en schieten nogal onder de maat zijn, het is het allemaal nét niet.
Ha, eigenlijk maakt het mij vrij weinig uit, maar net toen ik op het knopje submit order bij Amazon wilde drukken keek ik nog even om onduidelijke redenen elders, en kwam zodoende bij The Hut uit, die een net iets snellere levering beloofde, en vandaar heb ik toen maar gekozen.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 15:14 schreef speknek het volgende:
[..]
We zullen zien. Ik heb hem bij Amazon besteld omdat die heel veel sneller dan TheHut zijn normaal gesproken.
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 23:21 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
"Jealousy is no more than feeling alone against smiling enemies."
Precies de reacties die je krijgt van mensen die liegen / opscheppenquote:Op zaterdag 14 mei 2011 22:03 schreef tuut-chips het volgende:
[..]
Boohoo. Iemand is jaloers! Ga hem zo ook spelen.
Typetjes zoals jij zijn nou de reden waarom ik er op Fok! niet mee te koop loop.quote:Op zondag 15 mei 2011 06:57 schreef ForumPimp het volgende:
Precies de reacties die je krijgt van mensen die liegen / opscheppen
Jawel maar behalve politie oproepen is er niks te doen, en volgens mij werkt de dag/nacht cyclus ook niet...quote:Op zondag 15 mei 2011 02:33 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Kun je niet vrij rondrijden dan tussen de cases door?
Ze zitten alle 3 in 1 doosjequote:Op zondag 15 mei 2011 11:33 schreef Poemgirl het volgende:
Maar moet je voor de XBOX360 alle drie de disks apart kopen, of zitten ze in 1 doosje? Ik heb geen zin om 3 keer 50 euro voor 1 game uit te geven
..én dan heb je ook nog de gewone 'street crimes' welke je tegen kunt komen.quote:Op zondag 15 mei 2011 11:09 schreef Catch_me het volgende:
[..]
Jawel maar behalve politie oproepen is er niks te doen, en volgens mij werkt de dag/nacht cyclus ook niet...
Het is hier wel lekker hoor, heb net even buiten in het zonnetje een bakkie gedaan.quote:
Oke,quote:Op zondag 15 mei 2011 11:09 schreef Catch_me het volgende:
[..]
Jawel maar behalve politie oproepen is er niks te doen, en volgens mij werkt de dag/nacht cyclus ook niet...
LEKKER HAPPEN JONGE.quote:Op zondag 15 mei 2011 10:27 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Typetjes zoals jij zijn nou de reden waarom ik er op Fok! niet mee te koop loop.
Waar ik op andere fora goodies zoals games, hardware en promotiecodes weggeef
hou ik hier meestal gewoon mijn mond. Als ik vertel waar ik werk, gelooft men dat niet
en/of ziet het hier als opschepperij. Het is gewoon een baan zoals iedere andere hoor,
ik ken hier talloze mensen welke een betere baan hebben dus ik snap de reacties niet zo.
Dit is het soort werk wat mijn team doet..
Reparatie van PS3 systemen;
[ afbeelding ]
Testen van nieuwe hard- en software:
[ afbeelding ]
Gedetailleerde foto's kan/mag ik niet plaatsen, maar dat lijkt me wel duidelijk.
Zoals je ziet, geen rakettechnologie. Dus doe nou maar gewoon rustig aan, haal diep adem en geniet
gewoon van de spellen welke je hebt. Ga desnoods even lekker in de tuin zitten, het is mooi weer.
Dat.quote:Op zondag 15 mei 2011 12:44 schreef Re het volgende:
ahh zelfs in GAM zitten onze FOK!internetkleuters zich af te trekken
Ziet er leuk uit, kijken hoe freeroaming wordtquote:Op zondag 15 mei 2011 13:38 schreef speknek het volgende:
Je kunt met wat moeite wel mensen doodrijden, je partner in ieder geval:
Dat is toch duidelijk gewoon free roam?quote:Op zondag 15 mei 2011 13:38 schreef speknek het volgende:
Het is pas echt free roam als je geen missie hoeft te doen.quote:Op zondag 15 mei 2011 13:59 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Dat is toch duidelijk gewoon free roam?
Auto's overnemen van andere like gta.
Rockstar heeft bevestigd dat er geen Free Roam in La Noire zit...quote:Op zondag 15 mei 2011 15:59 schreef vosss het volgende:
Ja dan is elk spel freeroam want in geen enkel spel MOET je een missie doen.
Je kan ook denken fuck it, ik heb geen zin in een missie, dus ik ga gewoon in het menu zitten klooien.
hoe kom je daaraan? het spel is nog niet uitquote:Op zondag 15 mei 2011 13:38 schreef speknek het volgende:
in mexico is alles uit. verkopers die zich nooit aan de afspraken houdenquote:Op zondag 15 mei 2011 16:03 schreef boffer69 het volgende:
[..]
hoe kom je daaraan? het spel is nog niet uit
Nicequote:Op zondag 15 mei 2011 16:05 schreef Roces18 het volgende:
[..]
in mexico is alles uit. verkopers die zich nooit aan de afspraken houden
doet me denken aan COP: The Recruit voor de ds, hopelijk word het niet zoquote:Op zondag 15 mei 2011 14:01 schreef ForumPimp het volgende:
Ziet er vreemd uit hoe er ze de auto's ontwijken, maar goed. Gewoon niet proberen om het te doen en dan lijkt het ook niet zo gek.
Als je er geen verstand van hebt praat dan gewoon niet, geld voor beidequote:
ziet er goed uitquote:Op zondag 15 mei 2011 17:55 schreef ForumPimp het volgende:
http://www.justin.tv/fatalis#/w/1208612624
360 stream.
Wow, ik heb even een stukje gezien en wat ziet het er toch vet uit..quote:Op zondag 15 mei 2011 19:09 schreef -CRASH- het volgende:
SPOILER ALERT!!!!!
1 uur aan gameplay op joeptoeb
http://www.psx-sense.nl/4(...)-gameplay-uitgelekt/
Als dat zo zou zijn wordt het net zo pauper als mafia 2quote:Op zondag 15 mei 2011 16:00 schreef boffer69 het volgende:
[..]
Rockstar heeft bevestigd dat er geen Free Roam in La Noire zit...
Ik denk ook dat het heel veel is als mafia 2. Maar er zijn zat goede spellen die geen online nodig hebben of sowieso niet hebben zoals RDR, GTA, Mafia 2 etc. Graphics e.d zien er ook heel veel uit als mafia 2 , en het speelt ook in dezelfde tijd af dus zelfde auto´s en dergelijke. Ik zie liever eigenlijk een jaren 80-90 spel waar we starsky and huntch zijnquote:Op zondag 15 mei 2011 21:05 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Als dat zo zou zijn wordt het net zo pauper als mafia 2
Als ik aan jaren 80 games denk, dan denk ik maar aan een game.quote:Op zondag 15 mei 2011 21:10 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Ik denk ook dat het heel veel is als mafia 2. Maar er zijn zat goede spellen die geen online nodig hebben of sowieso niet hebben zoals RDR, GTA, Mafia 2 etc. Graphics e.d zien er ook heel veel uit als mafia 2 , en het speelt ook in dezelfde tijd af dus zelfde auto´s en dergelijke. Ik zie liever eigenlijk een jaren 80-90 spel waar we starsky and huntch zijn
nou dan weet jij meer dan de rest van de wereld.quote:Op zondag 15 mei 2011 22:18 schreef Roces18 het volgende:
Inderdaad heb ik ook helemaal grijs gedraaidTommy Vercetti en Lance Vance haha.
Maar remakes moeten altijd aan een hoge verwachting voldoen dus beter geven ze het dan een andere titel ipv vice city 2. Maar dit jaar komt de nieuwe GTA toch uit, ( ik dacht Parijs? ) ergens in november ofzo dus duurt nog wel even.
als je de casting ziet voor de nieuwe gta zou je denken dat het rond hollywood afspeeltquote:Op zondag 15 mei 2011 22:18 schreef Roces18 het volgende:
Inderdaad heb ik ook helemaal grijs gedraaidTommy Vercetti en Lance Vance haha.
Maar remakes moeten altijd aan een hoge verwachting voldoen dus beter geven ze het dan een andere titel ipv vice city 2. Maar dit jaar komt de nieuwe GTA toch uit, ( ik dacht Parijs? ) ergens in november ofzo dus duurt nog wel even.
Hoeveel uur heb je er nu opzitten?quote:Op zondag 15 mei 2011 22:51 schreef Haarklip het volgende:
Wat een heerlijk spel zeg. Straks aan disc 2 beginnen.
5 uur precies, verveeld nog lang niet, en kan nu al in de top 10 van dit decenium.quote:
Dat is vrij kort..quote:Op zondag 15 mei 2011 23:29 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
5 uur precies, verveeld nog lang niet, en kan nu al in de top 10 van dit decenium.
Boh gek ik ga Brennie niet dumpen doe normaal!!!!!!!quote:
Oeps, zit op Ipad en Bloempje stond daar nog ingelogd, dus per ongeluk gepost onder haar naam.quote:
Overwerken, kom ik je misschien nog eens tegenquote:Op maandag 16 mei 2011 00:08 schreef vosss het volgende:
Godverdomme, wat heb ik spijt van die horren a 254 euro die ik besteld heb. En wat baal ik van de droger die juist nu stuk moest gaan. En dan nog die klote rekening van het ziekenhuis van mn vriendin wat er even bij komt
Nevertheless, zodra ie in de winkel ligt koop ik hem ookal heb ik er eik helemaal geen geld voor
Nee, je kan met enige moeite voetgangers doodrijden (waarna je een waarschuwing in beeld krijgt)quote:Op maandag 16 mei 2011 09:49 schreef HyperViper het volgende:
Hoe zit het met random violence? Kan je een beetje kloten?
Stad is dan wel fucking groot, maar er is verder geen kloot te doen.quote:Op maandag 16 mei 2011 09:45 schreef Opa_vertelt het volgende:
speknek, als je alle sidemissies zou doen op het moment dat ze opkomen zit je wel aan
die 30 uur denk ik. Ik bewaar ze gewoon voor als ik bijna met de verhaallijn klaar ben.![]()
Sidemissies kan je trouwens alléén doen als je in een politie-auto zit. Ze worden namelijk
via de politiezender (of hoe zo'n ding ook heet) in je auto aan je doorgegeven, je kunt dan
zelf kiezen op erop te reageren of niet. Volgens mij zijn het er 40 in totaal, verspreid over de
hele stad. Die stad is trouwens echt fucking groot. Nú al, en ik ben nog maar bezig met disc2
dus sommige delen zijn nog afgesloten. Dus genoeg te moois zien en genoeg spannends te doen.
Nou, ik krijg vaak zat oproepen om hulp te bieden bij street crimes hoor.quote:Op maandag 16 mei 2011 10:43 schreef Xblister het volgende:
[..]
Stad is dan wel fucking groot, maar er is verder geen kloot te doen.
Vind ik niet erg. Dat je in GTA de beest uit kan hangen komt het spel ten goede, dat dat hier niet kan is ook prima. Ik kan mezelf prima vermaken met de verhaallijn.quote:Op maandag 16 mei 2011 10:43 schreef Xblister het volgende:
[..]
Stad is dan wel fucking groot, maar er is verder geen kloot te doen.
Zit het ook weker welquote:Op maandag 16 mei 2011 13:25 schreef Tijn het volgende:
Als dat het ergste is na 2 dagen gamen, zit het wel snor met LA Noire
Is toch relaxed juist. Ik vind het niet erg als games realisme laten schieten om ergerlijke situaties te voorkomen. Aangezien je toch elke auto van de straat kan pakken die je wil, is het toch al niet relevant wat de staat van je auto is.quote:Op maandag 16 mei 2011 13:28 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Trouwens, als je met een hevig beschadigde auto aankomt is hij na zo'n scene ook weer helemaal gefixed.
Op straat bellen? Dit speelt zich al in de jaren 40 man..quote:Op maandag 16 mei 2011 13:39 schreef FireFoz het volgende:
weet iemand hoe het zit met kleine dingetjes zoals stoplichten? kun je mensen die door rood rijden (gebeurt dat? in GTA bijv zie je wel is op straat diefstal e.d.) een boete geven? Of hoe zit het met zelf door rood rijden zonder sirene aan e.d.?
Is de sfeer op straat te vergelijken met GTA, met mensen die praten, ruzien, bellen etc.?
Ja maar het IS ook freeroam, maar geen sandbox.quote:Op zondag 15 mei 2011 13:59 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Dat is toch duidelijk gewoon free roam?
Auto's overnemen van andere like gta.
ja ok, bellen was misschien niet zo'n goed voorbeeldquote:Op maandag 16 mei 2011 13:50 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Op straat bellen? Dit speelt zich al in de jaren 40 man..
Je kunt trouwens geen mensen bekeuren. Ook kan je gewoon zelf door rood rijden zonder sirene,
echter houdt dan niemand rekening met je en kan je makkelijk een ongeluk veroorzaken. Zet je de
sirene wél aan, houden mensen echt rekening met je (zolang ze lopen/rijden). Meer dan in GTA4.
Het is echter geen GTA, het is een totáál ander spel.. Die 2 zijn echt niet met elkaar te vergelijken.quote:Op maandag 16 mei 2011 15:34 schreef FireFoz het volgende:
[..]
ja ok, bellen was misschien niet zo'n goed voorbeeldIk bedoel alleen de levendigheid zoals in GTA
Sorry hoor, maar als je er niet voor betaald hebt, moet je ook niet denken dat je het recht hebt om te zeiken over de game.quote:Op zondag 15 mei 2011 00:03 schreef Catch_me het volgende:
Ik speel wel lekker rustig want disc 2 en 3 zijn er voorlopig nog niet
Dacht trouwens eerst dat dit een soort GTA / sandbox game was maar het is meer gewoon een "point en click" adventure
Leuke cases tot nu toe, jammer dat het rijden en schieten nogal onder de maat zijn, het is het allemaal nét niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn mening? Héérlijk sfeervol spel, als ik hem niet kreeg kocht ik hem wel! (dat rijmt)
Het is die paar tientjes méér dan waard imho.
Nee.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
http://www.computerandvid(...)ews/la-noire-review/quote:If you loved Heavy Rain, or any of the classic narrative point and clicks for that matter, then L.A Noire is a must buy. It's an experience that we feel every gamer should have but if you hated David Cage's attempt at video game innovation and you're coming to this with cars and horses on the brain then, sorry, you'll be sorely disappointed.
http://www.eurogamer.net/articles/2011-05-16-l-a-noire-reviewquote:L.A. Noire is slow but quietly engrossing; its mechanics are suspect, but you can't fault the ambition, attention to detail and commitment that went into its making. It risks stumbling over its own earnestness at times, but it's saved by its star – and I don't mean Staton, who does his best with a dry character.
That star is Los Angeles: as bizarre, threatening and fascinating in this virtual 1947 as it is in the real world today. L.A. Noire may owe its vision of the city to Ellroy and others, but as a game, it can depict it in a way those others can't. McNamara, Team Bondi and Rockstar have taken that responsibility seriously, convincingly peeling away the layers of a sick society over the game's length. That – not the curse words or the grim subject matter or the naked corpses – is what makes L.A. Noire a genuinely mature game.
Valt ook wel mee in mafia heb ik al 50 playboys gezienquote:Op maandag 16 mei 2011 15:51 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Het is echter geen GTA, het is een totáál ander spel.. Die 2 zijn echt niet met elkaar te vergelijken.
Daarnaast is het een heel andere periode. Tegenwoordig zie je nog weleens een vechtpartijtje op
straat, in de jaren 40 was dat niet zozeer het geval. Het was allemaal veel gematigder/conservatiever.
Uitzonderingen daargelaten.quote:Op maandag 16 mei 2011 19:12 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Valt ook wel mee in mafia heb ik al 50 playboys gezien![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |