Release: 20 mei 2011 op XBOX 360 en PS3quote:The game takes place in post-war 1940s Los Angeles, a city of glamour, fame and wealth, but also where crime, vice corruption is rife. The player assumes the role of Cole Phelps, an LAPD officer who rises through the ranks of the department. He has joined the police force to "right the wrongs" he committed during the Second World War. He starts off as a patrol-man, then a traffic detective, homicide, vice, and finally arson investigator. Each rank gives the player a partner who will help Phelps in his investigations, fights, and arrests. The game blends investigative elements such as mystery, and crime solving, with fast paced action sequences from chases on foot to car, as well as gun-play. As well as the storyline missions, the player can choose to work on optional side-investigations following a call from dispatch. The player can also travel on foot, as well as in different vehicles.
Is ook meteen het duurstequote:Op zondag 1 mei 2011 19:09 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik ga hem bij FreeRecordShop pre-orderen, heb ik hem sowieso op releasedatum.. volgens mij krijg ik bij hun ook een DLC erbij..
Zeven waren dat er, net als Phantasmagoria.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 13:54 schreef SonicVolcano het volgende:
Vroeger had je dat X-files spel. Iets van 8 discs ofzo![]()
Ik heb em nog liggen. Kopen?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 13:54 schreef SonicVolcano het volgende:
Vroeger had je dat X-files spel. Iets van 8 discs ofzo![]()
De opvolger zal dat vast wel doen.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 16:43 schreef Tijn het volgende:
Het wordt gewoon tijd dat de X360 van DVD's afstapt.
Tenzij je heen en weer kan tussen een gedeelte wat op de ene disc staat en een gedeelte wat op een andere disc staat, dan ben je constant aan het wisselen.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 17:19 schreef Desunoto het volgende:
In het geval van L.A. Noire hoef je maar 2 maal te wisselen... wat is dat nou.
er is al een limited edition oftewel gewoon een editie met extra missies maar die krijg je bijna overal en dat noemen ze dan een limited editionquote:Op vrijdag 6 mei 2011 18:10 schreef -CRASH- het volgende:
Zit nog te twijfelen over L.A. Noire....
Maar hoe dichter bij de release date
hoe meer de twijfel weg gaat............
En komt er nu wel of geen limitted edition ?
Nee, ik ook niet. Ik koop 'em gewoon bij Amazon.co.uk voor 40 euro. Nette prijs imho.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 18:35 schreef -CRASH- het volgende:
Voor 1 missie geef ik geen extra geld uit.....
Ik hoop dan dat die extra missie de laatste missie is, waar heel het plot duidelijk wordt.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 18:35 schreef -CRASH- het volgende:
Voor 1 missie geef ik geen extra geld uit.....
Zou ook wat zijn. Ga je de hoek om: "Insert Disc 2". En dan ben je de hoek om en bedenk je je dat je toch de andere kant op moest. "Instert Disc 1". Of tijdens een achtervolging..."Insert Disc 3".quote:Op zaterdag 7 mei 2011 13:07 schreef ROFLOL het volgende:
'You will be swapping disks as soon as you finish certain detective cases and that will only be two times throughout the entire game. You will never have to swap back to the first disk or whatever for any reason unless you are restarting the entire game. You will never have to change the disks because you turn a corner or go into a certain part of a city thats on another disk either. It only has to do with the story progression. so no worries.'
Niks aan de hand dus. Lekker boeiend ook imo, laat alleen maar zien dat LA Noire een gigantische game zal zijn.
Kijk, niets aan de hand dus. Al die huilies die gelijk boe beginnen te roepen bij het horen dat de game uit 3 dvd's bestaatquote:Op zaterdag 7 mei 2011 13:07 schreef ROFLOL het volgende:
'You will be swapping disks as soon as you finish certain detective cases and that will only be two times throughout the entire game. You will never have to swap back to the first disk or whatever for any reason unless you are restarting the entire game. You will never have to change the disks because you turn a corner or go into a certain part of a city thats on another disk either. It only has to do with the story progression. so no worries.'
Niks aan de hand dus. Lekker boeiend ook imo, laat alleen maar zien dat LA Noire een gigantische game zal zijn.
En dan nog zijn er lui die filmpjes skippen enzoquote:Op zaterdag 7 mei 2011 13:07 schreef ROFLOL het volgende:
nou dat is heel makkelijk.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 20:38 schreef Desunoto het volgende:
Hoe je video's kan overslaan van een spel van Rockstar is ook onbegrijpelijk inderdaad.
Dit dus.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 20:38 schreef Desunoto het volgende:
Hoe je video's kan overslaan van een spel van Rockstar is ook onbegrijpelijk inderdaad.
Als het verhaal je niet boeit, kun je beter een ander spel spelenquote:Op zaterdag 7 mei 2011 21:10 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
nou dat is heel makkelijk.
Door op skip te drukken
Ik hoop wel dat ze de euphoria engine blijven gebruiken, het realistisch reageren voegt echt heel veel toe aan dat spel.quote:Op zondag 8 mei 2011 00:40 schreef tuut-chips het volgende:
Dit spel zou ons ook best eens meer kunnen vertellen over een nieuwe Gta qua graphics, denken jullie niet?
Denk het niet hoor, zoals het er nu uitziet ziet GTA 4 er al in ieder geval een stuk mooier uit.quote:Op zondag 8 mei 2011 00:40 schreef tuut-chips het volgende:
Dit spel zou ons ook best eens meer kunnen vertellen over een nieuwe Gta qua graphics, denken jullie niet?
Wat een onzin!quote:Op zondag 8 mei 2011 08:33 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Denk het niet hoor, zoals het er nu uitziet ziet GTA 4 er al in ieder geval een stuk mooier uit.
Wat een onzin! Ik weet niet hoor, maar GTA 4 ziet er echt wel beter uit. Die in dat filmpje ziet er inderdaad verschrikkelijk uit, maar dat is geen HD en geen maximale settings. Gezichtsuitdrukking en dergelijke vind ik er veel mooier uit zien in GTA . Ik moet wel zeggen dat het hier qua uitdrukkingstechnieken mooier eruitziet, maar het gehele totaaltje van het gezicht is in GTA mooier. Hier ziet de huid er ook zo vlak en vaal uitquote:
Pardon?????quote:Gezichtsuitdrukking en dergelijke vind ik er veel mooier uit zien in GTA .
Eens. Zulke subtiele bewegingen zie je gewoon in geen enkele andere game. Het fronsen van wenkbrauwen, het bewegen van de lippen, de kuiltjes in wangen, alles klopt gewoon. Het is de eerste keer dat ik ook echt het gevoel heb dat de karakters in het spel mensen zijn. Bij RDR en GTA IV is het niet slecht maar het verbleekt gewoon bij wat we tot nu hebben kunnen zien van L.A. Noire. Ik heb eigenlijk maar één angst en dat is dat deze animaties wel voor alle belangrijke personages zijn gedaan maar dat extras dus gewoon normale ouderwetse animaties hebben.quote:Op zondag 8 mei 2011 11:19 schreef vosss het volgende:
Qua facial expression staat het niet alleen ver boven GTA IV, maar gewoon eenzaam bovenaan.
Tuurlijk, leuke gezichten zien we wel vaker in games, bv Mass Effect of Crysis ofzo, maar de subtiele uitdrukkingen die spot-on zijn in combi met perfecte lipsync die zijn toch redelijk zeldzaam dacht ik zo.
Qua facial expression staat LA Noire gewoon aan de top en de nummer 2 staat daar ver, heel ver onder
Dat idee vonden de makers ook maar niks, vandaar dat er 400 (!) acteurs ge-motion-scanned zijnquote:Op zondag 8 mei 2011 11:52 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Eens. Zulke subtiele bewegingen zie je gewoon in geen enkele andere game. Het fronsen van wenkbrauwen, het bewegen van de lippen, de kuiltjes in wangen, alles klopt gewoon. Het is de eerste keer dat ik ook echt het gevoel heb dat de karakters in het spel mensen zijn. Bij RDR en GTA IV is het niet slecht maar het verbleekt gewoon bij wat we tot nu hebben kunnen zien van L.A. Noire. Ik heb eigenlijk maar één angst en dat is dat deze animaties wel voor alle belangrijke personages zijn gedaan maar dat extras dus gewoon normale ouderwetse animaties hebben.
quote:Op zondag 8 mei 2011 11:56 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Dat idee vonden de makers ook maar niks, vandaar dat er 400 (!) acteurs ge-motion-scanned zijn
Onzin.quote:Op zondag 8 mei 2011 10:58 schreef abruzzese het volgende:
We moete toch afwachten op de beoordeling van Metacritics.com want deze site laat je zeker zien of het de aankoop echt waard is voor ¤60,00 .
Metacritics.com laat een gemiddelde review score zien wat altijd klopt in het geheel , dus een betrouwbare gamers site die we als gamers zeker in de gaten moeten houden .
Als je alleen voor dit spel gaat, zou ik zeggen PS3, vanwege die 3 discs op de 360. Niet dat het veel moeite is. Dus dan kun je beter kijken naar exclusieve titels op beide consoles en de vraag wat je qua online spelen wil.quote:Op zondag 8 mei 2011 12:18 schreef Re het volgende:
dit is een spel dat ik wel wil hebben, koop ik er een PS3 bij of een xbox360?
De technieken in La Noire 2 qua gezichtsuitdrukkingen staan inderdaad ver boven elk spel. Maar het totaaltje van het gezicht vind ik er niet echt er mooier uitzien. Beetje vlak , vaal en kaal.quote:Op zondag 8 mei 2011 11:11 schreef Desunoto het volgende:
Eens met vosss.
Je moet wel een vuiltje in je oog hebben, als je beweert dat GTA4 mooier is. Als je nu zegt dat Red Dead Redemption mooier is, oké, dat is meer een kwestie van smaak door de setting en de hele sfeer van het spel en nog te begrijpen. Maar L.A. Noire staat ver boven GTA4.
Ok, maar wat heeft Mafia 2 ermee te maken?quote:Op zondag 8 mei 2011 13:25 schreef Roces18 het volgende:
[..]
De technieken in Mafia 2 qua gezichtsuitdrukkingen staan inderdaad ver boven elk spel. Maar het totaaltje van het gezicht vind ik er niet echt er mooier uitzien. Beetje vlak , vaal en kaal.
Zonder enige twijfel.quote:Op zondag 8 mei 2011 11:00 schreef vosss het volgende:
[..]
Pardon?????
Juist de gezichtsuitdrukkingen zien er geniaal uit in LA Noire.
Ik durf gerust te stellen dat de uitdrukkingen in LA Noire het mooist zijn van alle games tot nu toe.
LA Noire is nog maar bij versie 1 hequote:
Zou een x360 doen.quote:Op zondag 8 mei 2011 12:18 schreef Re het volgende:
Inderdaad ik heb GTA 4 op de PC gespeeld, maar is ook zeker niet echt te vergelijken met console maar ik licht het alleen maar uitquote:Op zondag 8 mei 2011 13:44 schreef Tijn het volgende:
[..]
LA Noire is nog maar bij versie 1 he
Maar toen je zei dat je GTA4 mooier vond, bedoelde je toen de PC-versie ofzo? Nogal logisch dat een PC-game meer detail biedt qua textures enzo. Maar dit is een console-game en als je de filmpjes mag geloven, is er geen enkele andere console-game met zulke realistische personages als deze.
De console waarvan je de controller het lekkerst in je hand vindt liggen.quote:Op zondag 8 mei 2011 12:18 schreef Re het volgende:
Alle controllers zijn kut, toetsenbord overheerst nog steeds, desondanks gebruik ik sixaxisquote:Op zondag 8 mei 2011 14:06 schreef Bart het volgende:
[..]
De console waarvan je de controller het lekkerst in je hand vindt liggen.
Met een toetsenbord op een console? Dat is pas kut.quote:Op zondag 8 mei 2011 14:07 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Alle controllers zijn kut, toetsenbord overheerst nog steeds, desondanks gebruik ik sixaxis
of een pcquote:Op zondag 8 mei 2011 14:33 schreef ForumPimp het volgende:
Het is gewoon een behoorlijke learning curve, niet eens echt heel moeilijk te leren. Maar goed, als je wil gamen zou je toch ooit een console moeten kopen.
PS3 denk ik dus, aangezien ik jaren lang op de PS1/2 gespeeld hebquote:Op zondag 8 mei 2011 14:06 schreef Bart het volgende:
[..]
De console waarvan je de controller het lekkerst in je hand vindt liggen.
Ik snap ook wel dat het spel niet op de PC uitkomt. Maar desondanks is qua makkelijkheid de PC het beste, toetsenbord is heel handig in gebruik en muis is accuraat. Maar qua prijzen kan je beter voor een console gaan..quote:Op zondag 8 mei 2011 15:08 schreef ForumPimp het volgende:
[..]
Ik denk dat je het verkeerd begrijpt, maar dat maakt niet uit.
Ehmz, ik ken ook geen enkele PC game met zulke realistische gelaatstrekjes hoor.quote:Op zondag 8 mei 2011 13:44 schreef Tijn het volgende:
Nogal logisch dat een PC-game meer detail biedt qua textures enzo. Maar dit is een console-game en als je de filmpjes mag geloven, is er geen enkele andere console-game met zulke realistische personages als deze.
Wedstrijdje doen wie als eerste een 8 uur durende zaak oplost?quote:Op zondag 8 mei 2011 16:16 schreef SoldMayor het volgende:
Achja het maakt niet uit waar je hem op speelt.
Behalve natuurlijk als LA Noire een online fuctie had gehad.![]()
Je kunt voetgangers niet overijden en beschieten....quote:Op woensdag 11 mei 2011 19:53 schreef ForumPimp het volgende:
Ik zou het wel tof vinden als deze game dezelfde physics gaat gebruiken als bij GTA |V. Zou het zonde vinden als ze bijvoorbeeld ragdolls gaan gebruiken. Is dit al bekend?
Er zijn toch andere shootouts? Ik doel niet op het overrijden van voetgangers ofzo.quote:Op woensdag 11 mei 2011 20:34 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Je kunt voetgangers niet overijden en beschieten....
Echt waar?quote:Op woensdag 11 mei 2011 20:34 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Je kunt voetgangers niet overijden en beschieten....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |