Iemand nog meer ervaring met familie/vrienden met een slechte muziek smaak.
Werd er ziek van. Ben uiteindelijk maar op kamers gegaan
quote:Dat verklaart waarom Di-rect zo goed is
Op woensdag 19 juni 2002 09:50 schreef matthijn99 het volgende:
Heel Nederland heeft een slechte muzieksmaak..
En dan heb ik nog een oom en tante met een hele palingpop-collectie.
Gelukkig vindt ie ook nog andere dingen leuk (60's classics), dingen die ik ook durf aan te horen.
quote:Goh...zo vader zo dochter geldt hier (gelukkig) dus niet
Op woensdag 19 juni 2002 19:23 schreef postinggirl het volgende:
Mijn vader heeft cd's van Rene Froger (2 stuks), Frans Halsema, Piet Veerman, BZN (onder meer een kerstcd), Sandra Reemer, Rob de Nijs (2 stuks), een LP van het Volendams operakoor met Marietje Kwakman (oftewel: Maribelle) en nog vele anderen. Gelukkig wel naast oude jaren 60/70/80-verzamelcd's, maar hij vindt bovenstaande zooi minstens net zo leuk. Van mag 'ie, zolang 'ie het maar niet opzet als ik in de buurt ben.![]()
En dan heb ik nog een oom en tante met een hele palingpop-collectie.
quote:Pfft... Als je werkelijk denkt dat Kink FM alleen maar Marilyn Manson achtige muziek draait (muziek die ik per definitie trouwens eerder met 3FM zou associëren, maar goed), dan heb je maar een behoorlijk ééndimensionaal beeld van deze kwaliteitsmuziek zender.
Op woensdag 19 juni 2002 10:18 schreef MikeyMo het volgende:
Ja en hier op het werk zitten een aantal van die kink-fm-trutjes, die lopen zo nu en dan te zeuren dat City FM teveel "gewone muziek" aanzet en kunnen het niet begrijpen dat Marilyn Manson onder werktijd niet gewaardeerd wordt.
Voorbeeld: Hij staat overdag aan hier op het werk. Na een heleboel liedjes van verschillende stijlen gehoord te hebben die je gewoon niet kent (dus meeneurien ho maar) is het de beurt aan een enorm vaag 10 minutend durend breakbeat nummertje om ons te plezieren. Half ingedut achter je compouter merk je niet eens dat ie afgelopen is, nee ze knallen er in ene een zwaar punknummer in waarin de raggende gitaren ervoor zorgen dat iedereen weer ff recht overeind zat. Wat een schijtzender zeg.
En nou denkt iedereen vast: oh, da's vast zo'n Britneyfan of zo. Maar ik heb helemaal nix tegen die muziek.
Marilyn Manson - Rock is dead: Topnummer!
De Propellorheads: relaxt!
Hardcore gabber: geweldig
Bad Religion: leuk maar niet te lang achter elkaar
Rammstein: geweldig en hun concerten zijn ook gaaf
Eminem, Dre, DMX eva rappers: Goed
Jaren 80 synthpop: lekker easylistening
Dus ik heb vaak helemaal geen hekel alternatieve muziekstijlen, maar de manier waarop Kink het afwisselt is gewoon vreselijk.
En dan niet de leuke nummers, maar de onbekenden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |