Het is te onbeschoft voor woorden maar ik denk dat Gerard hem heeft uitgenodigd...Tenminste zo is hij. Ik hoop dat hij er snel achter komt dat die Alnix het echt achter zijn ellebogen heeft en hij 1 van de grootste profiteurs is die er rondloopt in Nederland...quote:Op zondag 1 mei 2011 11:27 schreef Stability het volgende:
Alex komt deze week al logeren en zodra Karim terug is gaan we met zn 3en een leuke tijd maken <<---- gerards comment
niet te geloven die alex he? heeft ie zich alweer ingelikt om te logeren bij gerard !!!!
Het lijkt me dat Gerard uitstekend in staat is zelf zijn vrienden te kiezen...quote:Op zondag 1 mei 2011 11:27 schreef Stability het volgende:
Alex komt deze week al logeren en zodra Karim terug is gaan we met zn 3en een leuke tijd maken <<---- gerards commentniet te geloven die alex he? heeft ie zich alweer ingelikt om te logeren bij gerard !!!!
tuurlijk. Haar missie mislukte, geeft ze Flip sticker, maakt hij haar daarna uit, dat ze zich aanstelde, nadat hij al een paar keer had geprobeerd op te beuren.... dan moet madame toch weken blijven mokken.quote:
Ik ben ook mijn renschoenen aan het aantrekken.quote:Op zondag 1 mei 2011 11:42 schreef Ransjih het volgende:
ik ga wat anders doen, slapen doen ze ook wel zonder dat ik kijk
Sterk spul dat botox....quote:Op zondag 1 mei 2011 11:41 schreef Nostalgist het volgende:
Momenteel slapen de bewoners...
Joanne met haar ogen open...
Slaapwandelen...quote:
de botanische tuin in delft roept me .....quote:Op zondag 1 mei 2011 11:43 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik ben ook mijn renschoenen aan het aantrekken.
quote:
gerard heeft alles nog niet terug gezien he....als ie dat wel heeft gezien , zal hij als hij slim is , echt wel anders over falex denkenquote:Op zondag 1 mei 2011 11:41 schreef Leandra het volgende:
Thnx love
[..]
Het lijkt me dat Gerard uitstekend in staat is zelf zijn vrienden te kiezen...
Vooralsnog lijkt Gerard sowieso betere keuzes in het leven te hebben gemaakt dan de meesten hier.
Het best verzonnen geheim...quote:
Je moest eens weten...quote:Op zondag 1 mei 2011 11:41 schreef suzi1 het volgende:
na dat valt wel mee denk qua grootste profiteurs van NL
Nou inderdaad daar is ze na 2 weken blijkbaar van genezen ofzo.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |