abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 6 mei 2011 @ 13:49:04 #76
23982 planethugo
Forza Roda!
pi_96431933
ok haha. Justified nog niets van gezien maar staat wel op het lijstje.
Deadwood is trouwens een aanrader
  vrijdag 6 mei 2011 @ 13:58:56 #77
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_96432397
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 13:09 schreef One_conundrum het volgende:

[..]

Ik ga em kijken. Timothy Olyphant is wel een held van me :P
Ik ben benieuwd. :o
  vrijdag 6 mei 2011 @ 20:04:08 #78
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_96447724
King of Comedy, van Scorcese met De Niro.

De Niro ambieert een carriere als stand-up comedian, en probeert dit te regelen via zijn idool. Originele grappige stalker film, met een hele sterke rol van De Niro, als man die niet helemaal 100% is..

Een 8
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
  vrijdag 6 mei 2011 @ 21:11:08 #79
52543 Timo20
RODA JC FOREVER!!
pi_96451497
Gisteren afgekeken:

Sons of Anarchy - Season 3
Het derde seizoen van de biker drama serie vond ik wat minder goed dan het geweldige tweede.
De verhaallijnen met de Ieren werden vaak te langdradig en wisten me niet de hele tijd te boeien. Was vaak blij wanneer het verhaal zich weer verplaatste naar Charming.
Desondanks was het wel spannend genoeg en waren de laatste afleveringen erg sterk, met een geweldige climax in de season finale.
Heb nu 3 seizoenen in anderhalve week gekeken en je mag dus best stellen dat ik verslaafd ben geraakt aan Sam Crow.
Waarom moeten we nog wachten tot september totdat seizoen 4 komt??

IMDB Cijfer: 8,7/10
Mijn Cijfer: 8,5/10
  vrijdag 6 mei 2011 @ 21:15:49 #80
28553 jimjim1983
Villalobos
pi_96451765
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 20:04 schreef One_conundrum het volgende:
King of Comedy, van Scorcese met De Niro.

De Niro ambieert een carriere als stand-up comedian, en probeert dit te regelen via zijn idool. Originele grappige stalker film, met een hele sterke rol van De Niro, als man die niet helemaal 100% is..

Een 8
nog nooit van gehoord :@ klinkt wel interessant.
pi_96455094
The lincoln lawyer

Verenigde Staten
Drama
118 minuten

geregisseerd door Brad Furman
met Matthew McConaughey, Marisa Tomei en John Leguizamo

Mickey Haller (Matthew McConaughey) is een advocaat die vanuit de achterbak van zijn Ford Lincoln een beroemde cliënt verdedigt. Hij krijgt gewetensbezwaren wanneer hij er achter komt dat de man die hij verdedigt verantwoordelijk is voor een misdaad waarbij een onschuldige man veroordeeld is.

Toffe film, goed acteerwerk en leuke twists. Echt een aanrader om te zien!
dikke 7.5
  vrijdag 6 mei 2011 @ 23:00:39 #82
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_96457568

Inside Job

Vanwege een review in Trouw:
http://www.trouw.nl/tr/nl(...)-van-de-crisis.dhtml

Briljante documentaire. Ik volg de actualiteiten vrij goed, en toch werd ik door een aantal zaken nog ontzettend verrast. Het is echt nog erger dan ik dacht. Over x jaar komt de volgende crisis, dat staat in ieder geval vast.
Al die lui die nu in Obama's regering zitten _O-
Al die economie docenten aan universiteiten die op de loonlijst van banken staan _O-
3000 lobbyisten van de financiële sector in Washington _O-
5 biljoen aan giften en kosten van de financiële sector aan politieke partijen _O-
Banken die zich verzekerden tegen de producten die ze zelf nog verkochten _O-
Die interviews _O-

John Grisham eat your heart out. Realiteit - Fictie: 1-0.
Yeah, well, that's just, like, your opinion, man.
3 weken sterren kijken in augustus: www.iayc.org
  vrijdag 6 mei 2011 @ 23:09:31 #83
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_96458006
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 23:00 schreef ErikT het volgende:
[ afbeelding ]
Inside Job

Briljante documentaire. Ik volg de actualiteiten vrij goed, en toch werd ik door een aantal zaken nog ontzettend verrast. Het is echt nog erger dan ik dacht. Over x jaar komt de volgende crisis, dat staat in ieder geval vast.
Al die economie docenten aan universiteiten die op de loonlijst van banken staan _O-
5 biljoen aan giften en kosten van de financiële sector aan politieke partijen _O-
Die interviews _O-

Hele goeie docu inderdaad. Het verbaasde mij ook behoorlijk dat de grote universiteiten er ook zo diep inzitten :')
  vrijdag 6 mei 2011 @ 23:17:10 #84
319600 Miss-MacPhisto
This is not an exit
pi_96458349
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 23:00 schreef ErikT het volgende:
[ afbeelding ]
Inside Job

Die interviews _O-

Oh interessant, die zet ik ook maar op mijn lijstje. :)
Smell the flowers while you can....
  vrijdag 6 mei 2011 @ 23:18:17 #85
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_96458398
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 23:09 schreef One_conundrum het volgende:

[..]

Hele goeie docu inderdaad. Het verbaasde mij ook behoorlijk dat de grote universiteiten er ook zo diep inzitten :')
Ja dat is echt mooi. Harvard, Princeton, Berkeley... allemaal vol met werknemers van de financiële sector. Er zal daar wel een productief kritisch debat gevoerd worden :')
Yeah, well, that's just, like, your opinion, man.
3 weken sterren kijken in augustus: www.iayc.org
  vrijdag 6 mei 2011 @ 23:24:25 #86
245489 IceBeach
Ice... on the beach
pi_96458643
Net 'Just Go With It' halverwege afgezet. Wat een vreselijk slechte film. :') Zonder Jennifer Aniston erin was ik niet eens tot halverwege gekomen, denk ik.
Emperor Meiji: I am a living god. As long as I do what they think is right.
pi_96458724
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 23:24 schreef IceBeach het volgende:
Net 'Just Go With It' halverwege afgezet. Wat een vreselijk slechte film. :') Zonder Jennifer Aniston erin was ik niet eens tot halverwege gekomen, denk ik.
En de eerste helft was wat mij betreft ook nog de betere helft. :D

Ik heb 'm alleen gekeken voor Jen.
  vrijdag 6 mei 2011 @ 23:34:02 #88
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_96459065
Big Mommas - Like father like son.

Vermakelijk maar niet meer dan dat, sommige actrices waren wel :9~.
Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.
pi_96459155
Gisteren maar weer 'ns Pirates of the Caribbean; The Curse of the Black Pearl (2003) maar weer 'ns gezien, blijft leuk. Geweldige karakters:

quote:
Murtogg: This dock is off-limits to civilians.
Jack Sparrow: I'm terribly sorry, I didn't know. If I see one, I shall inform you immediately.

Town Clerk: Jack Sparrow.
Jack Sparrow: Captain... Captain Jack Sparrow.
Town Clerk: ...for your willful commission of crime against the crown. Those crimes being numerous in quantity and sinister in nature...
Elizabeth: This is wrong...
Governor Swann: Commodore Norrington is bound by the law, as are we all.
Town Clerk: ...impersonating an officer of the Royal Navy; impersonating a clergy of the Church of England...
Jack Sparrow: Oh yeah, heh heh

Jack Sparrow: Elizabeth... it would never have worked between us darling. I'm sorry... Will... nice hat.

Will Turner: Where's Elizabeth?
Jack Sparrow: She's safe, just like I promised. She's all set to marry Norrington, just like she promised. And you get to die for her, just like you promised. So we're all men of our word really... except for, of course, Elizabeth, who is in fact, a woman.

Barbossa: Lads, take a walk.
Gewoon de manier waarop Depp ze uitspreekt, zich gedraagt. _O_

[ Bericht 0% gewijzigd door Iemand91 op 07-05-2011 00:29:22 ]
  vrijdag 6 mei 2011 @ 23:45:07 #90
319600 Miss-MacPhisto
This is not an exit
pi_96459650
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 23:35 schreef Iemand91 het volgende:
Gisteren maar weer 'ns Pirates of the Caribbean; The Curse of the Black Pearl (2003) maar weer 'ns gezien, blijft leuk. Geweldige karakters:

[..]

Gewoon de manier waarop Depp ze uitspreekt, zich gedraagt. _O_
:D Ja, die kijk ik zeker eens per halfjaar nog weleens, die films. Blijft geweldig vermaak (alhoewel het derde deel wat minder is), ben benieuwd naar het nieuwe deel.
pi_96460935
The Last Samuari

Lekkere muziek, prachtige beelden en een mooi verhaal. Uiteraard met de paar nodige cliches, maar heb me een paar uur uitstekend vermaakt. ^O^

8
pi_96461954
The Grudge en The messengers.

Leuke films, dat wel, maar ik vond ze niet eng. Allebei een zwak zesje.

[ Bericht 43% gewijzigd door Poemgirl op 07-05-2011 00:54:31 ]
  zaterdag 7 mei 2011 @ 20:59:33 #93
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_96484194
Net Coffy gezien. Mooi vrouw, Pam Grier. Voor de rest best leuke actie film. Veel tieten bovendien.

Een 7,5 voor de tieten het schieten :P

Nu alle andere films van rond die tijd met Pam Grier downloaden, dan heb ik morgen ook wat te doen :P
pi_96487136
Scream 4

Verenigde Staten
Horror / Thriller
111 minuten

geregisseerd door Wes Craven
met Neve Campbell, David Arquette en Courteney Cox

Tien jaar is er verstreken sinds Sidney Prescott (Neve Campbell) haar laatste confrontatie had met de gemaskerde moordenaar Ghostface. Ze leeft nu geïsoleerd en ze heeft ze een boek geschreven dat veel lovende kritieken heeft ontvangen. Ze wordt echter uit haar dagelijkse routine getrokken als Ghostface weer verschijnt in Michigan, met als gevolg dat Sidney weer herenigd wordt met Dewey (David Arquette) en Gale (Courtney Cox).

ik had het niet verwacht, vooral niet bij een deel 4 van een film. Maar ik vond het een hele coole film. Gave combinatie van horror met komedie, echt leuk gedaan. Ook leuk verhaal.
Echt een aanrader om te zien!
7.5
  zaterdag 7 mei 2011 @ 22:35:35 #95
245489 IceBeach
Ice... on the beach
pi_96487933
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 23:26 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik heb 'm alleen gekeken voor Jen.
Wel herkenbaar enzo.. :D
Emperor Meiji: I am a living god. As long as I do what they think is right.
  zaterdag 7 mei 2011 @ 22:45:38 #96
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_96488321
Animal Crackers
Mwah dikke onvoldoende voor deze Marx-komedie. Is bijvoorbeeld A Day at the Races van hen nog goed te doen doordat het genoeg spektakel biedt, hier is dat compleet afwezig. Groucho is het irritantst met zijn ontzettend suffe woordgrapjes en eveneens irritant is het idiote overacting van bijpersonages. Cijfer: 4,5

L'armée des ombres (Army of Shadows)
Lichte tegenvaller, deze film over verzetstrijders van Melville. In sfeer is het een sobere film geworden, geen spat heroïek komt er aan te pas. Het klinische kleurgebruik van hem (grijs en vooral veel donker) doet maar saai aan, terwijl ik dat in Le Samouraï juist zo cool vond. Beetje flauw wellicht, want de insteek van de film is juist dat klinische, maar het deed me dus echt niks. Af en toe had L'armée des ombres nog wel aardige indrukwekkende scenes, maar over het algemeen kan ik niet meer geven dan een gemiddelde score. Cijfer: 7

Thor
Prima Marvel-film wederom, zoals je dat altijd van deze franchise kunt verwachten. De scenes rond koning Odin die zijn d'r op los hamerende zoon Thor verbant, zijn wat voorspelbaar allemaal. Maar als Natalie Portman haar entree maakt, wordt het steeds leuker. Tegen het einde vliegt de film een beetje uit de bocht met veel hoogdravendheid. Een beetje overdone, maar goed dat terzijde. Cijfer: 7
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_96495181

Samenvatting
In de twintiger jaren ontmoet de jonge, uit Suriname afkomstige, Waldemar Nods in Nederland de
oudere Rika van der Lans en ze worden verliefd.

De tegenstellingen zouden bijna niet groter kunnen zijn: Waldemar zwart, Rika wit, 17 jaar
leeftijdsverschil en bovendien is Rika al moeder van vier kinderen. Maar ze houden van elkaar en
dan... blijkt Rika zwanger te zijn.

Rika en Waldemar kiezen voor elkaar ondanks de hoge prijs die ze daarvoor moeten betalen.
Ze krijgen een zoon, Waldy, hun eigen Sonny Boy.

Dan breekt de Tweede Wereldoorlog uit en wagen Waldemar en Rika hun leven om onderduikers
te redden.

Dat gaat echter niet zonder ingrijpende consequenties...

Geen commentaar, geen cijfer, want ik ben er stil van...
  zondag 8 mei 2011 @ 10:48:38 #98
286575 Roces18
Chef de party
pi_96498544
Clash of The Titans

Sam Worthington doet het best goed als actieheld maar Liam Neesson is echt totaal verkeerd gecast met zijn engelse accent :') De special effects zijn erg mooi gedaan hier vooral het paard Pegasus. De soundtrack vond ik niet echt sterk, op sommige stukken hoort echt wat hard-rock als er keiharde actie is dat zou de film een stuk beter maken in ieder geval. En de kraken dan, is dit Pirates of the Caribbean ofzo. Maar wat de inhoud betreft is het erg droevig gesteld, en het gemis van diepgang is een gemiste kans. Maar gelukkig is Gemma Arterton hier nog te zien die er normaal al prachtig uitziet maar hier is ze echt een schoonheid O+ . Ook tevens de enigste reden om deze film te bekijken.

6,5~
melksommelier en vertrouwenspersoon fok
  zondag 8 mei 2011 @ 11:04:45 #99
319600 Miss-MacPhisto
This is not an exit
pi_96498859
Gisteren naar Water For Elephants geweest. Ging met een vriendin mee, verwachtte er zelf niet zoveel van, want heb echt niets met Robert Pattinson. Maar de film viel me mee. Sowieso: wat is een circus toch foto-/filmgrafisch geniek! O+ Mooie plaatjes .... Pattinson speelde beter dan in Twilight (alhoewel dat op zich geen prestatie is ;)) en ik ben altijd erg gecharmeerd van Reese Witherspoon. Christoph Waltz speelde ook goed, maar het was meer of je naar zijn personage in Inglorious Basterds, maar dan in een circus, zat te kijken. :P Al met al toch een leuke zwijmel- en wegkijkfilm met weinig om het lijf. Een 6,5.
  zondag 8 mei 2011 @ 20:45:47 #100
286575 Roces18
Chef de party
pi_96519090
Pandorum

Samenvatting
Payton (Dennis Quaid) en Bower (Ben Foster) zijn twee bemanningsleden van een ruimteschip. Als ze ontwaken uit hun hyper-sleep lijkt het schip verlaten. Ze kunnen zich niets meer herinneren. Wie zijn ze en wat is hun missie? Ze gaan op onderzoek uit en komen er al snel achter dat ze niet alleen zijn.

Het begin is erg spannend met schrikreacties die heel goed zijn gedaan, helaas gaat dat niet zo door de hele film. Totdat jij weet wat er allemaal precies aan de hand is verdwijnt de spanning eigenlijk volledig. Met twee leuke twists in het einde is het best een aardige film geworden, ik heb mezelf dan ook echt niet verveeld. Het spanningsniveau is te vergelijken met de Alien serie na de eerste 15 minuten in ieder geval, dus niet echt bijzonders. (ben geen fan van Alien :P )
Verder dus gewoon een best aardige film om eens gezien te hebben.

7
melksommelier en vertrouwenspersoon fok
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')