Ik ben benieuwd.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 13:09 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
Ik ga em kijken. Timothy Olyphant is wel een held van me
nog nooit van gehoordquote:Op vrijdag 6 mei 2011 20:04 schreef One_conundrum het volgende:
King of Comedy, van Scorcese met De Niro.
De Niro ambieert een carriere als stand-up comedian, en probeert dit te regelen via zijn idool. Originele grappige stalker film, met een hele sterke rol van De Niro, als man die niet helemaal 100% is..
Een 8
Hele goeie docu inderdaad. Het verbaasde mij ook behoorlijk dat de grote universiteiten er ook zo diep inzittenquote:Op vrijdag 6 mei 2011 23:00 schreef ErikT het volgende:
[ afbeelding ]
Inside Job
Vanwege een review in Trouw:
http://www.trouw.nl/tr/nl(...)-van-de-crisis.dhtml
Briljante documentaire. Ik volg de actualiteiten vrij goed, en toch werd ik door een aantal zaken nog ontzettend verrast. Het is echt nog erger dan ik dacht. Over x jaar komt de volgende crisis, dat staat in ieder geval vast.
Al die lui die nu in Obama's regering zitten
Al die economie docenten aan universiteiten die op de loonlijst van banken staan
3000 lobbyisten van de financiële sector in Washington
5 biljoen aan giften en kosten van de financiële sector aan politieke partijen
Banken die zich verzekerden tegen de producten die ze zelf nog verkochten
Die interviews
John Grisham eat your heart out. Realiteit - Fictie: 1-0.
Oh interessant, die zet ik ook maar op mijn lijstje.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 23:00 schreef ErikT het volgende:
[ afbeelding ]
Inside Job
Vanwege een review in Trouw:
http://www.trouw.nl/tr/nl(...)-van-de-crisis.dhtml
Briljante documentaire. Ik volg de actualiteiten vrij goed, en toch werd ik door een aantal zaken nog ontzettend verrast. Het is echt nog erger dan ik dacht. Over x jaar komt de volgende crisis, dat staat in ieder geval vast.
Al die lui die nu in Obama's regering zitten
Al die economie docenten aan universiteiten die op de loonlijst van banken staan
3000 lobbyisten van de financiële sector in Washington
5 biljoen aan giften en kosten van de financiële sector aan politieke partijen
Banken die zich verzekerden tegen de producten die ze zelf nog verkochten
Die interviews
John Grisham eat your heart out. Realiteit - Fictie: 1-0.
Ja dat is echt mooi. Harvard, Princeton, Berkeley... allemaal vol met werknemers van de financiële sector. Er zal daar wel een productief kritisch debat gevoerd wordenquote:Op vrijdag 6 mei 2011 23:09 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
Hele goeie docu inderdaad. Het verbaasde mij ook behoorlijk dat de grote universiteiten er ook zo diep inzitten
En de eerste helft was wat mij betreft ook nog de betere helft.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 23:24 schreef IceBeach het volgende:
Net 'Just Go With It' halverwege afgezet. Wat een vreselijk slechte film.Zonder Jennifer Aniston erin was ik niet eens tot halverwege gekomen, denk ik.
Gewoon de manier waarop Depp ze uitspreekt, zich gedraagt.quote:Murtogg: This dock is off-limits to civilians.
Jack Sparrow: I'm terribly sorry, I didn't know. If I see one, I shall inform you immediately.
Town Clerk: Jack Sparrow.
Jack Sparrow: Captain... Captain Jack Sparrow.
Town Clerk: ...for your willful commission of crime against the crown. Those crimes being numerous in quantity and sinister in nature...
Elizabeth: This is wrong...
Governor Swann: Commodore Norrington is bound by the law, as are we all.
Town Clerk: ...impersonating an officer of the Royal Navy; impersonating a clergy of the Church of England...
Jack Sparrow: Oh yeah, heh heh
Jack Sparrow: Elizabeth... it would never have worked between us darling. I'm sorry... Will... nice hat.
Will Turner: Where's Elizabeth?
Jack Sparrow: She's safe, just like I promised. She's all set to marry Norrington, just like she promised. And you get to die for her, just like you promised. So we're all men of our word really... except for, of course, Elizabeth, who is in fact, a woman.
Barbossa: Lads, take a walk.
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 23:35 schreef Iemand91 het volgende:
Gisteren maar weer 'ns Pirates of the Caribbean; The Curse of the Black Pearl (2003) maar weer 'ns gezien, blijft leuk. Geweldige karakters:
[..]
Gewoon de manier waarop Depp ze uitspreekt, zich gedraagt.
Wel herkenbaar enzo..quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |