Komt misschien omdat ik op mobiel zit maar ik zie je plaatjes niet.
Onlangs een oude foto omgezet naar zwart-wit op twee dingen na

edit: nu zie ik de mijne niet en de jouwe wel. Mooie sfeershots

Thuis maar beter bekijken.
edit 2:
1e - licht is cool. Synchroon genoeg voor mijn smaak. Maar de pose van de zanger is niet sterk, en de gast rechts ziet er cooler uit dan het daadwerkelijke onderwerp van de foto.
2e - mooi hectisch en toffe closeup van de dame. Deze wil ik ook wel in kleur zien, of in lomo!
3e - ik vind dit soort foto's altijd leuk

De hand met peace in het midden is erg tof. Op de achtergrond zie ik nog een soort koepel, is dat de stage? Wel leuk
4e - dude erachter is Kanye? Echt of op een scherm? Vind het wel tof dat er een persoon vooraan staat en erachter iemand die naar links kijkt, netzoals bij filmposters. Zwarte leegruimte is tof maar een aantal plekken rechts op het lichaam van de meneer vooraan vallen nu wel weg.
5e - pose in dezelfde lijn als de lampen, tof moment! Lijnenwerk die ze vormen is ook tof. Is dat Sean Daley van Atmosphere? Geweldige gast is dat!

6e - mooi sensueel, doet me een beetje denken aan Nouvelle Vague shows. Strepen van de lampen links die je niet ziet rechts van haar lichaam vind ik best leuk

Ziet er anders uit. Ze kijkt naar de lamp bovenaan en die schijnt over de microfoon heen, ook cool
7e - ik haat z'n pose en hij ziet eruit als een douchebag

8e - passie in z'n zang en heel veel stipjes! Jammer van de lamp rechts, alleen de zanger, de piano en de microfoon zou de foto volledig muzikaal maken, de lamp gooit je terug in de concertzaal ipv de hogere sferen die de stipjes veroorzaken (en ja die komen zo te zien van een soortgelijke lamp maar het is mooi om de magic te zien en niet weten waar het vandaan komt

)
9e - Niet bijzonder maar wel gewoon goed. Zwarte leegruimte is hier wel goed, dat z'n linkerhand niet te zien is ligt dan aan hem en niet aan de fotograaf
[ Bericht 9% gewijzigd door Mirel op 19-07-2012 20:55:12 ]