Thanksquote:
Doe d'r maar de groetjesquote:Op woensdag 2 november 2011 09:32 schreef vriendelijkevriend het volgende:
Vet! En toevallig ken ik dat stuurtje
Geweldig! Heb je ook een close up van de man bij de deur? Lijkt me mooiquote:Op zondag 27 november 2011 19:55 schreef Xilantof het volgende:
Eens wat anders van mijn hand!
[ link | afbeelding ]
In een Chinook by Thomas Heye, on Flickr
quote:Op maandag 19 december 2011 20:19 schreef SP22 het volgende:
[..]
Geweldig! Heb je ook een close up van de man bij de deur? Lijkt me mooi
Thnx!quote:
Lekker hard contrast, mooi!quote:Op zaterdag 24 december 2011 02:25 schreef MrManuel het volgende:
En een bewerkte versie:
[ afbeelding ]
Mooie detaillering in de laatste. Waar is die eerste gemaakt? Burgers Zoo?quote:
Die tweede: WOW! Dat zou een prachtige barietafdruk geven (als ie analoog is).quote:
Ik zou er even een filter overheen gooien zodat de onderkant iets meer licht krijgt, daar gebeurd het meeste, maar is het ook te donker nu.quote:Op zondag 8 januari 2012 12:57 schreef ROFLOL het volgende:
[ afbeelding ]
Westminster Bridge
Lucht was wat te saai voor kleur, zwart/wit staat hierbij mooier imo.
Leuke uitsnede, maar ook deze mag wel wat lichter van mij.quote:Op maandag 19 december 2011 20:16 schreef SP22 het volgende:
[ link | afbeelding ]
Rugby-52 by opticalworld, on Flickr
Mooi!!quote:Op zondag 11 december 2011 11:02 schreef Rocksteadyyy het volgende:
[ link | afbeelding ]
X by RVeenvliet, on Flickr
Mwah, het idee van de regenboog en het ongetwijfeld kleurrijke landschap in zwart-wit is een leuk geintje, maar eerlijk gezegd denk ik dat deze foto in kleur veel beter tot z'n recht komt. Vind hem op deze manier eigenlijk ook gewoon te grijs en contrastloos.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 23:16 schreef problematiQue het volgende:
Is dit leuk in z/w?
[ afbeelding ]
Beetje laf en contrastloos, als je het mij vraagt. Maar groen vind ik altijd een lastige kleur in zwart-wit.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 23:16 schreef problematiQue het volgende:
Is dit leuk in z/w?
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |