Past prima bij een stad als Utrecht.quote:Op zondag 1 mei 2011 10:41 schreef Yuki het volgende:
Nee sorry. Ik had dit gisteren al bedacht.
Breezer TT
Het bestaansrecht van dit topic.quote:
Als je 15 jaar of jonger bent.quote:
Die post van Cue mis ik dus.quote:
Zat leuke winkels aan de Oudegrachtquote:Op zondag 1 mei 2011 10:43 schreef L-E het volgende:
Is het leuk winkelen in Utrecht, qua zomerjurkjes?
In Utrecht is alles tof.quote:Op zondag 1 mei 2011 10:43 schreef L-E het volgende:
Is het leuk winkelen in Utrecht, qua zomerjurkjes?
Ik mis ook regelmatig posts. Dan wordt er iets gequote wat ik helemaal niet zie staan. Ik F5 wat af.quote:Op zondag 1 mei 2011 10:44 schreef Yuki het volgende:
[..]
Die post van Cue mis ik dus.
Net ook al. Mijn Singles-topic ging op slot bij post 296
Als ie op slot is.. even F5én. Misschien dat dat de truc isquote:Op zondag 1 mei 2011 10:44 schreef Yuki het volgende:
[..]
Die post van Cue mis ik dus.
Net ook al. Mijn Singles-topic ging op slot bij post 296
Dat dus.quote:Op zondag 1 mei 2011 10:45 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik mis ook regelmatig posts. Dan wordt er iets gequote wat ik helemaal niet zie staan. Ik F5 wat af.
Ik hou van Thom. Met heel mijn hart.quote:Op zondag 1 mei 2011 10:43 schreef MissMSX het volgende:
Ben ik nou echt de enige bij wie dat kattengejank van Thom pijn doet aan de oren? Zijn jullie doof ofzo?
Wat is dat toch met koninginnedag? Waarom moet iedereen straalbezopen worden?quote:Op zondag 1 mei 2011 10:46 schreef Grrrrrrrr het volgende:
En gewoon toch weer totaal kachel geworden gisteren. Al weet ik wel nog waar ik mijn fiets neergezet had!
Wij wonen er immers.quote:Op zondag 1 mei 2011 10:46 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Dat is een op waarheid gebaseerde post Q.
Lekker gek doen!quote:Op zondag 1 mei 2011 10:47 schreef Yuki het volgende:
Wat is dat toch met koninginnedag? Waarom moet iedereen straalbezopen worden?
Ik snap het echt niet
Dat moet niet alleen met koninginnedag, dat moet altijdquote:Op zondag 1 mei 2011 10:47 schreef Yuki het volgende:
[..]
Wat is dat toch met koninginnedag? Waarom moet iedereen straalbezopen worden?
Ik snap het echt niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |