Hoezo niet fucktard?quote:Op zondag 1 mei 2011 11:19 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
De politie vertelde me ook dat het vrij gebruikelijk is dat er vernielingen zijn in het weekend...
Ik post geen foto.
je bent zelf een f@$%@% als je niet begrijpt waarom ik geen foto plaats.quote:Op zondag 1 mei 2011 11:22 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Hoezo niet fucktard?
Sluit dit topic dan maar, onderbouw je topics gewoon idioot.
Ik hoop dat je auto volgendt weekendt afbrandtquote:Op zondag 1 mei 2011 11:19 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
De politie vertelde me ook dat het vrij gebruikelijk is dat er vernielingen zijn in het weekend...
Ik post geen foto.
Analfabeetquote:Op zondag 1 mei 2011 11:24 schreef dribbel79 het volgende:
ik las "Veenendaal heeft mijn auto beschadigd"
Ik ook van jouquote:Op zondag 1 mei 2011 11:24 schreef Patrickovik het volgende:
[..]
Ik hoop dat je auto volgend weekend afbrand
edit je vorige post even, je mist een "t"...analfabeetquote:
Heb ff wat T's geplaatstquote:Op zondag 1 mei 2011 11:26 schreef dribbel79 het volgende:
[..]
edit je vorige post even, je mist een "t"...analfabeet
Waarom maak je dan dit topic. Zolang niemand je kenteken ziet weet echt niemand wie je bent.quote:Op zondag 1 mei 2011 11:23 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]
je bent zelf een f@$%@% als je niet begrijpt waarom ik geen foto plaats.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AjbJe kan me vinden bij de bloemist
Het moet niet veel gekker worden hier in NL, stelletje eikels, een beetje een camera bekrassenquote:Op zondag 1 mei 2011 12:17 schreef Zaibatsu01 het volgende:
Camera van TS is ook bekrast en moet ter reparatie opgestuurd worden..
Wieldoppenquote:Op zondag 1 mei 2011 11:03 schreef junkiexp het volgende:
Hier ook, buitenspiegel eraf getrapt en een wieldop er afgehaald en kapot gesmeten.
Tokkievolk
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |