Allemaal een schepje en vergrootglas meequote:Op zondag 1 mei 2011 12:44 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ja, of oud-collega's inmiddels, maar mede-historici
ja die! Leuk!! Hebben ze nog bijzonderheden op stapel?quote:Op zondag 1 mei 2011 12:44 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ja, of oud-collega's inmiddels, maar mede-historici
Kniesoorquote:
Geen hele schokkende dingen, geloof ik, musea/monumenten/enzquote:Op zondag 1 mei 2011 12:48 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
ja die! Leuk!! Hebben ze nog bijzonderheden op stapel?
Extra ovenschotel met geroosterde groentenquote:Op zondag 1 mei 2011 12:07 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Heb je er misschien nog 1 voor me? Vergeten dat 1 van de 7 vegetarisch eet.
Ja hequote:Op zondag 1 mei 2011 12:20 schreef Isabeau het volgende:
En nog eentje voor de Pippa-fans
[ afbeelding ]
Mijn hemel wat een figuurtje
Daar moest ik ook aan denken en ook aan die reclames van matrassen dat er zo'n vrouw opligt met die ruggengraat getekendquote:Op zondag 1 mei 2011 12:28 schreef Stereotomy het volgende:
Die rits doet lijken of ze een scoliose heeft.
quote:Op zondag 1 mei 2011 13:07 schreef golfer het volgende:
Luxe kamer met whirlpool geboekt bij Hotel van der Valk in Vianen voor a.s. donderdag op vrijdag. Scheelt ons veel heel en weer rijden (en eventuele files) rondom condoleance en crematie.
http://www.smulweb.nl/968972/koken/recept/Gegrilde-groentenquote:Op zondag 1 mei 2011 13:05 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Extra ovenschotel met geroosterde groenten
Groot gelijk, beetje ontspanning kun je wel gebruiken,dat heen en weer gerace is dan het laatste waar je op zit te wachten.quote:Op zondag 1 mei 2011 13:07 schreef golfer het volgende:
Luxe kamer met whirlpool geboekt bij Hotel van der Valk in Vianen voor a.s. donderdag op vrijdag. Scheelt ons veel heen en weer rijden (en eventuele files) rondom condoleance en crematie.
Groetjes van Tavquote:Op zondag 1 mei 2011 13:11 schreef TAV74 het volgende:
Groot gelijk, beetje ontspanning kun je wel gebruiken,dat heen en weer gerace is dan het laatste waar je op zit te wachten.
Doe ze de groeten daar trouwens, heb er diverse dagen doorgebracht.
9 maanden is toch niet zo lang vorkie?quote:Op zondag 1 mei 2011 13:10 schreef Vork het volgende:
Het nadeel van zaaien, is dat het nog zo lang duurt voordat je kunt oogsten.
Precies, ze zullen je daarna als een koning behandelenquote:
quote:Op zondag 1 mei 2011 13:19 schreef TAV74 het volgende:
Precies, ze zullen je daarna als een koning Pippa behandelen
Typisch knikkenknieënde 020-supporter opmerkingquote:Op zondag 1 mei 2011 12:37 schreef TAV74 het volgende:
Ik vrees echt dat Ajax vandaag een hele zware dobber gaat krijgen,zou een lekkere anticlimax zijn als we de allesbeslissende wedstrijd op de laatste speeldag toch niet gaan krijgen
Dat ik een zware middag verwacht zegt toch niet dat ik niet achter de ploeg staquote:Op zondag 1 mei 2011 13:21 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Typisch knikkenknieënde 020-supporter opmerking
Ga toch eens achter je ploeg staan man
Nee dat is zo om, maar die paar weken of maanden die ik hier moet wachten totdat alles pas echt bloeit en uiteindelijk eetbaar is, die duren me te lang.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |