Ze doen toch niks!quote:Op zondag 1 mei 2011 01:27 schreef shomila het volgende:
Wat is die Mo dom en dan weer janken als ze erachter komt dat het uitgezonden wordt.
Moest Maik es flikkenquote:
Naar huis er mee !quote:Op zondag 1 mei 2011 01:32 schreef Maver24 het volgende:
De Mo gaat echt te ver nu. Tegen de stem ingaan
m.a.w. ze zou Karim ook zo doen!quote:Op zondag 1 mei 2011 01:28 schreef rc_1990 het volgende:
oooh Mo maakt zo'n domme opmerkingen... stel ik kom thuis en Maik heeft een ander dan heb ik me voor niks ingehouden![]()
Als gerard het deed was het fantastischquote:Op zondag 1 mei 2011 01:32 schreef Maver24 het volgende:
De Mo gaat echt te ver nu. Tegen de stem ingaan
"wat wil je doen dan"
Die was niet zo DOMquote:
quote:Op zondag 1 mei 2011 01:34 schreef iBenny het volgende:
Mo is boos dat er wel foto's van dr gemaakt mogen worden door de medewerkers, maar dat Mo niet mag flirten met de medewerkers door door het raam te kijken
Dat is te hopenquote:Op zondag 1 mei 2011 01:33 schreef liqrich het volgende:
Mo gaat ook naar huis als de stem er genoeg van heeft
DAt wou ik ook net zeggen. Ze had niet gedacht dat hij het zou doen blijkbaar.quote:Op zondag 1 mei 2011 01:36 schreef Flow3r het volgende:
tja Mo , daar lig je dan![]()
Ze heeft Karim met haar dronken gebral haar bed ingelokt en nu weet ze niet wat ze ermee aan moet
Ze nam haar kussen mee en zei iets over dat Maik anders kwaad zou worden.quote:
Oh toch!quote:Op zondag 1 mei 2011 01:39 schreef Injetta het volgende:
[..]
Ze nam haar kussen mee en zei iets over dat Maik anders kwaad zou worden.
Oh, ze ligt naast Sharon blijkbaar...
Ze wilde Maik niet kwaad maken...quote:
Kunnen we niet de tweets van Maik droppen in dat huis? Misschien is Karim dan wel dr volgende slachtofferquote:
Dat doet ze al de hele tijd. Ze heeft volgens mij vanaf het zwemmen haar zender niet meer om en ze probeert de hele tijd met Flip te fluisteren.quote:
Dan gaat ze huilen en moet ze weer getroost wordenquote:Op zondag 1 mei 2011 01:42 schreef chufi het volgende:
Waarom is er niemand die gewoon eens zegt : Mo hou je kutkop nou eens !!
Karim heeft het niet zo op dwergen? Die Joanna en Monique zijn zonder stiletto's niet groter dan 1.50mquote:
Ik krijg zwaar jeuk van het woordje "kroelen" echt agressief misschien welquote:Op zondag 1 mei 2011 01:42 schreef chufi het volgende:
Mo, hou je kutkop nou eens.quote:Op zondag 1 mei 2011 01:42 schreef chufi het volgende:
Karim blijft morgenochtend denk ik plakken aan dat bed van Mo.quote:Op zondag 1 mei 2011 01:41 schreef Flow3r het volgende:
Mo ligt alleen in een eenpersoonsbed, toch Laura's bed
Van 3 biertjes?quote:Op zondag 1 mei 2011 01:45 schreef liesje1979 het volgende:
Jo± Philip wil voor het eerst sinds ooit uit zichzelf met mij kroelen.
Ja hij is dronken, mens!
En ze is verplicht naakt eronder door Moquote:Op zondag 1 mei 2011 01:45 schreef liesje1979 het volgende:
Jo± Philip wil voor het eerst sinds ooit uit zichzelf met mij kroelen.
Ja hij is dronken, mens!
Vertel.quote:Op zondag 1 mei 2011 01:46 schreef iBenny het volgende:
Karim heeft het moeilijk met zn erotische gevoelens
Hij is niet de enigequote:Op zondag 1 mei 2011 01:46 schreef iBenny het volgende:
Karim heeft het moeilijk met zn erotische gevoelens
Ja, drop jij die tweets effequote:Op zondag 1 mei 2011 01:42 schreef iBenny het volgende:
[..]
Kunnen we niet de tweets van Maik droppen in dat huis? Misschien is Karim dan wel dr volgende slachtoffer
Vertel 2.quote:
Hij is gewoon bezopen.quote:Op zondag 1 mei 2011 01:46 schreef rc_1990 het volgende:
Nou sinds Geer weg is vind ik Karim ook veel minder. Echt dat ie meegaat in die onzin van Mo
Ze gaan doorquote:Op zondag 1 mei 2011 01:47 schreef HiDiHo het volgende:
Ze gaan wel weer vroeg naar bed voor een koninginnedag op zaterdag
Maar dan niet met Mo please? Die dingen.quote:Op zondag 1 mei 2011 01:48 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nou, eh... hij wil ook dingen en dat kan niet en daar heeft-ie moeite mee
Ja...ik zie het.... ze lezen mee?quote:
Nee.quote:
Hij heeft zichzelf net even geholpen op de pleequote:Op zondag 1 mei 2011 01:48 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nou, eh... hij wil ook dingen en dat kan niet en daar heeft-ie moeite mee
Pics?quote:Op zondag 1 mei 2011 01:50 schreef PC eend het volgende:
[..]
Hij heeft zichzelf net even geholpen op de plee
Welk van de 2?quote:Op zondag 1 mei 2011 01:49 schreef cindy11 het volgende:
Wat een rot kapsones heeft die vieze stinkdweil zeg....
Zo zijn limburgers nou eenmaal, dat komt door carnaval.quote:
Alles voor de kijkersquote:Op zondag 1 mei 2011 01:49 schreef boekenplank het volgende:
[..]
Maar dan niet met Mo please? Die dingen.
Vertelde hij net zelf, helaas voor jouquote:
quote:Op zondag 1 mei 2011 01:50 schreef PC eend het volgende:
[..]
Zo zijn limburgers nou eenmaal, dat komt door carnaval.
Damn.quote:
Heb je wel eens een eend gezien die de weg over steekt, Die snapt niks van auto's.quote:Op zondag 1 mei 2011 01:50 schreef PC eend het volgende:
[..]
Zo zijn limburgers nou eenmaal, dat komt door carnaval.
Nee volgens mij wou Jo dat gewoon zodat ze kan fluisteren als Mo erover heen schreeuwtquote:Op zondag 1 mei 2011 01:52 schreef cindy11 het volgende:
Ze mochten op de slaapkamer verder feesten.(denk dat de rest ze in de gaten wil houden om Mo te behoeden voor stommiteiten).
Karim zag het samen verder feesten meer zitten...
Maar ze is hoogbegaafd hoor, ze is alleen verpest door de omgevingquote:Op zondag 1 mei 2011 01:51 schreef rc_1990 het volgende:
[..]
Nou gelukkig zijn niet alle Limburgers zoals Mo hoor
Als dat zo zou zijn was ik allang verhuisd.
Njah ja het word echt doorzichtigquote:Op zondag 1 mei 2011 01:53 schreef PC eend het volgende:
[..]
Maar ze is hoogbegaafd hoor, ze is alleen verpest door de omgeving
quote:Op zondag 1 mei 2011 01:53 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Heb je wel eens een eend gezien die de weg over steekt, Die snapt niks van auto's.
Waar heb je het over?quote:
Zo werden ze gefokt in Limburg da's handig voor in de mijnen.quote:Op zondag 1 mei 2011 01:56 schreef boekenplank het volgende:
[ afbeelding ]
Het is echt een lilliputter.
Je bent toch niet een beetje aan het valsspelen hè?quote:Op zondag 1 mei 2011 01:57 schreef ArnieAlberts het volgende:
En nee, ik kijk niet.Ik lees alleen even hier nog mee.
Nee helemaal nietquote:Op zondag 1 mei 2011 01:57 schreef PC eend het volgende:
[..]
Waar heb je het over?
je wilt me overrijden ofzo
Ik vind ze allemaal kut !!!! Best lastigquote:
Om Mo kan ik nog soort van lachen, het soort van OMG, jij bent naief! Bij Jo alleen maar ergernis.quote:
Naief als je 30 bent? Kan me trouwens wel je ergenis over Jo voorstellenquote:Op zondag 1 mei 2011 02:00 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Om Mo kan ik nog soort van lachen, het soort van OMG, jij bent naief! Bij Jo alleen maar ergernis.
Zij is echt niet naief hoorquote:Op zondag 1 mei 2011 02:00 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Om Mo kan ik nog soort van lachen, het soort van OMG, jij bent naief! Bij Jo alleen maar ergernis.
Wereldvreemd is misschien een beter woord. En ja dat hebben mensen van 80 soms nog.quote:Op zondag 1 mei 2011 02:01 schreef rc_1990 het volgende:
[..]
Naief als je 30 bent? Kan me trouwens wel je ergenis over Jo voorstellen
Wat gek, ik heb dat net andersom.. Mo is zo gehaaid en berekenend. Jo probeert het te zijn, maar verlult zichzelf steeds..quote:Op zondag 1 mei 2011 02:00 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja ok maar vanaf het begin had ik geen favo, meestal groeit dat wel maar nu nietquote:Op zondag 1 mei 2011 02:00 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ok, verkeerde woordkeuze, maar zij gelooft denk ik echt in bijvoorbeeld haar kansen door SST, dat vind ik dan een beetje te goed van vertrouwen.quote:
+ 1quote:Op zondag 1 mei 2011 02:03 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Wat gek, ik heb dat net andersom.. Mo is zo gehaaid en berekenend. Jo probeert het te zijn, maar verlult zichzelf steeds..
Helaas, wat zou ik die graag als UI hebben !quote:
Wat een gezeik. Flip is gewoon dronkenquote:Op zondag 1 mei 2011 02:04 schreef AYLI het volgende:
Oeps, Jo maakt zich al de hele avond druk om iets wat Flip helemaal niet gezegd heeft.
Dat is toch ook haar bed?quote:Op zondag 1 mei 2011 02:06 schreef Soury het volgende:
Jo pleurt die hond gewoon in Flip zijn bed.. SOOOooo
heeft ie welquote:Op zondag 1 mei 2011 02:04 schreef AYLI het volgende:
Oeps, Jo maakt zich al de hele avond druk om iets wat Flip helemaal niet gezegd heeft.
Maar Flippie heeft dat niet gezegd toch?quote:Op zondag 1 mei 2011 02:06 schreef Prospera het volgende:
Mo tegen Karim: ik spruit van de energie met 30.
Ik ben geen stereotype.
Karim vindt de vegaballen het lekkerst.
Jo zit te klagen dat Phil wil kroelen, maar hij houdt te snel op.
Ze was eerder al pist op hem omdat hij vond dat ze zich aanstelde na
het mislukken van de opdracht en dat Mo tegen haar vertelde dat
Phil net zo stapel op Jo was als Maik op Mo.
Het irriteerde haar dat Phil dat niet tegen Jo zelf zei.
Ik vind Karim wel ok (maar te zweverig), Sharon (maar te gewoontjes voor zo`n programma, maar siert haar wel). En Jo vind ik stom, de rest ben ik redelijk neutraal.quote:Op zondag 1 mei 2011 02:04 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja ok maar vanaf het begin had ik geen favo, meestal groeit dat wel maar nu niet
Ohja ik moet mijn boek nog afmakenquote:Op zondag 1 mei 2011 02:05 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ok, verkeerde woordkeuze, maar zij gelooft denk ik echt in bijvoorbeeld haar kansen door SST, dat vind ik dan een beetje te goed van vertrouwen.
Nee dat die twee als d'r iets is tussen Flip en Jo het met elkaar bespreken, zoietsquote:Op zondag 1 mei 2011 02:05 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Vroeg Karim nu of Flip tussen Jo en Mo in ligt??
met stip op nummer 1quote:
Nee tenminste hij zei wel iets over Jo maar Mo heeft het wel overdrevenquote:
Weet ik veel zij ligt er niet... Ohh zakkenwasser hoorde ik nog netquote:
ik heb het ook niet gehoord, nee (al heb ik niet het hele gesprek aandachtig geluisterd). Zou Mo erover liegen?quote:
Nee ze heeft het volgens mij gewoon een beetje overdreven. Hij zei wel iets over Jo maar niet dat wat Mo tegen Jo zei.quote:Op zondag 1 mei 2011 02:09 schreef Kiqy het volgende:
[..]
ik heb het ook niet gehoord, nee (al heb ik niet het hele gesprek aandachtig geluisterd). Zou Mo erover liegen?
Ik dacht dat ze het zelf aannam ipv dat ze zei dat Flip het letterlijk zo heeft gezegd.quote:Op zondag 1 mei 2011 02:09 schreef Kiqy het volgende:
[..]
ik heb het ook niet gehoord, nee (al heb ik niet het hele gesprek aandachtig geluisterd). Zou Mo erover liegen?
Ja, dacht ik ook.quote:Op zondag 1 mei 2011 02:09 schreef rc_1990 het volgende:
[..]
Nee ze heeft het volgens mij gewoon een beetje overdreven. Hij zei wel iets over Jo maar niet dat wat Mo tegen Jo zei.
Vlgs mij zonder broekje aanquote:Op zondag 1 mei 2011 02:08 schreef cindy11 het volgende:
Die Mo daar kan je als ouders en vriend toch trots op zijn.....niemand kan zo weergaloos zuipen en omvallen....
eh.... jaquote:Op zondag 1 mei 2011 02:12 schreef PoezeligDing het volgende:
Dus Jo is boos uit bed gegaan en zit zich nu emotioneel vol te proppen?
Jep.quote:Op zondag 1 mei 2011 02:12 schreef PoezeligDing het volgende:
Die flip is ook gewoon een zak, ga er voor of laat haar vallenquote:Op zondag 1 mei 2011 02:12 schreef PoezeligDing het volgende:
Anders vergeten ze de namen van hun vriendenquote:
Nee ik zie zoveel haat voor mo en ik snap het totaal niet.quote:Op zondag 1 mei 2011 02:09 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Geen idee waar je het over hebt maar ik lees mijn naam vanzelf wel ergens in een dankwoord.
Ja maar toen ie vanavond een aantal keer naar haar toe kwam wees zij hem af. Ze doen dat gewoon constant onder elkaar. Beetje raarquote:Op zondag 1 mei 2011 02:12 schreef liqrich het volgende:
[..]
Die flip is ook gewoon een zak, ga er voor of laat haar vallen
Ah, vandaar... dit was ook de manier hoe ik rijtje leerde voor Duitsquote:Op zondag 1 mei 2011 02:13 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Anders vergeten ze de namen van hun vrienden
Die hond moet zijn ballen schoonlikken?quote:Op zondag 1 mei 2011 02:08 schreef Soury het volgende:
[..]
Weet ik veel zij ligt er niet... Ohh zakkenwasser hoorde ik nog net
Maar ook al overdrijft Jo nogal vaak, ik zou inmiddels toch ook wel balen van het gedrag van Flip. Hij is zo gesloten, daar zou ik echt helemaal gek van worden.quote:Op zondag 1 mei 2011 02:12 schreef PoezeligDing het volgende:
Echt hou es opquote:Op zondag 1 mei 2011 02:13 schreef PC eend het volgende:
[..]
Nee ik zie zoveel haat voor mo en ik snap het totaal niet.
Toen heb ik gezegd dat ik uitvoerig zou beschrijven hoe ik het zie.... ik moet alleen het laatste hoofdstuk nog schrijven
Doe het nou niet want ik heb het zo graag...quote:Op zondag 1 mei 2011 02:13 schreef rc_1990 het volgende:
[..]
Ja maar toen ie vanavond een aantal keer naar haar toe kwam wees zij hem af. Ze doen dat gewoon constant onder elkaar. Beetje raar
Jo was boos omdat Flip eerst wel wou kroelen en toen weerd nietquote:Op zondag 1 mei 2011 02:14 schreef liesje1979 het volgende:
Ik keek en luisterde naar de keuksenstream maar waarover hebben Jo en Phil ruzie dan?
Dat van Flip herken ik wel een beetje, verlatingsangst met bindingsangst. Helaas kan Jo er niet mee omgaan, daarvoor staat ze (nog) niet stevig in haar schoenen, of is ze iets te veel met zichzelf bezig.. Jammer, want daardoor kan Flip juist helemaal in zijn schulp kruipen!quote:Op zondag 1 mei 2011 02:13 schreef rc_1990 het volgende:
[..]
Ja maar toen ie vanavond een aantal keer naar haar toe kwam wees zij hem af. Ze doen dat gewoon constant onder elkaar. Beetje raar
Dat is pubertjes gedragquote:Op zondag 1 mei 2011 02:13 schreef rc_1990 het volgende:
[..]
Godverdommequote:
Ja hij doet het inderdaad niet vaak goed bij haarquote:Op zondag 1 mei 2011 02:14 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Doe het nou niet want ik heb het zo graag...![]()
Ze zoekt constant iets om op hem te zeiken. je tieten en je bovenlip vergroten werken niet tegen onzekerheid.
Oh, maar mijn "haat" richt zich eigenlijk zelden op Mo. Bij mij is het meer Jo.quote:Op zondag 1 mei 2011 02:13 schreef PC eend het volgende:
[..]
Nee ik zie zoveel haat voor mo en ik snap het totaal niet.
Toen heb ik gezegd dat ik uitvoerig zou beschrijven hoe ik het zie.... ik moet alleen het laatste hoofdstuk nog schrijven
Ja maar Flip kan ook vrij weinig goed doen bij haar toch? Ze heeft altijd op iets commentaar.quote:Op zondag 1 mei 2011 02:15 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Dat van Flip herken ik wel een beetje, verlatingsangst met bindingsangst. Helaas kan Jo er niet mee omgaan, daarvoor staat ze (nog) niet stevig in haar schoenen, of is ze iets te veel met zichzelf bezig.. Jammer, want daardoor kan Flip juist helemaal in zijn schulp kruipen!
Bedankt voor de update, die had ik kunnen zien aankomen natuurlijk.quote:Op zondag 1 mei 2011 02:15 schreef rc_1990 het volgende:
[..]
Jo was boos omdat Flip eerst wel wou kroelen en toen weerd nietZe kreeg gewoon een beetje weinig aandacht
Dan is het goedquote:Op zondag 1 mei 2011 02:16 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Oh, maar mijn "haat" richt zich eigenlijk zelden op Mo. Bij mij is het meer Jo.
ik denk juist dat ze veel kunnen leren van bepaalde eigenschappen van elkaar, maar dan zal Flip eerst moeten gaan pratenquote:Op zondag 1 mei 2011 02:15 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Dat van Flip herken ik wel een beetje, verlatingsangst met bindingsangst. Helaas kan Jo er niet mee omgaan, daarvoor staat ze (nog) niet stevig in haar schoenen, of is ze iets te veel met zichzelf bezig.. Jammer, want daardoor kan Flip juist helemaal in zijn schulp kruipen!
Ja het word een beetje voorspelbaar iddquote:Op zondag 1 mei 2011 02:17 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Bedankt voor de update, die had ik kunnen zien aankomen natuurlijk.
Dan moet er wel naar hem geluisterd worden, en niet als hij halverwege is dat de boel al voor hem ingevuld wordt!quote:Op zondag 1 mei 2011 02:17 schreef Kiqy het volgende:
[..]
ik denk juist dat ze veel kunnen leren van bepaalde eigenschappen van elkaar, maar dan zal Flip eerst moeten gaan praten
Flip moet helemaal niks, en al helemaal niet wat jo wil.quote:Op zondag 1 mei 2011 02:17 schreef Kiqy het volgende:
[..]
ik denk juist dat ze veel kunnen leren van bepaalde eigenschappen van elkaar, maar dan zal Flip eerst moeten gaan praten
Maar Jo is zo onzekerquote:Op zondag 1 mei 2011 02:17 schreef Kiqy het volgende:
[..]
Ik was zeg maar anti Huub en groot Jaap fan.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als er genoeg drank in zit maakt ie zeker een kansquote:
nee, dat is zo. Maar ik zou ook gek worden van dat gedrag van hem. Zou echt niets voor mij zijn, als ik ergens niet tegen kan is een man die zich niet kan uiten.quote:Op zondag 1 mei 2011 02:18 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Dan moet er wel naar hem geluisterd worden, en niet als hij halverwege is dat de boel al voor hem ingevuld wordt!
quote:
Hij lag ook al bijna uit bedquote:Op zondag 1 mei 2011 02:19 schreef PoezeligDing het volgende:
Flip slaapt al. Jo met snauwstem; filip schuif eens op
Nee, dat besef was er meteenquote:Op zondag 1 mei 2011 02:19 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Hebben jullie ook plotseling het besef dat Secret Story heel anders was verlopen als Gerard er niet in had gezeten?
Jij zou waarschijnlijk niet steeds een deksel op zijn neus drukken.. Maar Jo wil wel openheid maar alleen die die zij wil horen...quote:Op zondag 1 mei 2011 02:20 schreef Kiqy het volgende:
[..]
nee, dat is zo. Maar ik zou ook gek worden van dat gedrag van hem. Zou echt niets voor mij zijn, als ik ergens niet tegen kan is een man die zich niet kan uiten.
Limburg hequote:Op zondag 1 mei 2011 02:19 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Als er genoeg drank in zit maakt ie zeker een kans
Mo ookquote:
quote:Op zondag 1 mei 2011 02:19 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik was zeg maar anti Huub en groot Jaap fan.
Das ook wel okSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
Ja.quote:Op zondag 1 mei 2011 02:19 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Hebben jullie ook plotseling het besef dat Secret Story heel anders was verlopen als Gerard er niet in had gezeten?
ik zou heel snel weg zijn, ik heb ook veel bevestiging nodig (helaas) en zou echt niet tegen dat lompe gedrag kunnen.quote:Op zondag 1 mei 2011 02:21 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Jij zou waarschijnlijk niet steeds een deksel op zijn neus drukken.. Maar Jo wil wel openheid maar alleen die die zij wil horen...
quote:Op zondag 1 mei 2011 02:23 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Mo heeft de mayo op de ogen zitten? En weer over dates en zo.. Alsof dat het belangrijkste is in het leven..
quote:
Haha arme Mo, ziet er wel grappig uit.quote:
En dan ga je ook stampvoeten= Ik vind philip behoorlijk goed in praten. Hij is het gewoon niet met haar eens, dat betekent niet dat hij niet luistert. Joanna denkt van wel.quote:Op zondag 1 mei 2011 02:20 schreef Kiqy het volgende:
[..]
nee, dat is zo. Maar ik zou ook gek worden van dat gedrag van hem. Zou echt niets voor mij zijn, als ik ergens niet tegen kan is een man die zich niet kan uiten.
Dat mag niet van Joquote:Op zondag 1 mei 2011 02:25 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
En dan ga je ook stampvoeten= Ik vind philip behoorlijk goed in praten. Hij is het gewoon niet met haar eens, dat betekent niet dat hij niet luistert. Joanna denkt van wel.
tja...normaal ligt ze nu te neuken met Maikquote:Op zondag 1 mei 2011 02:25 schreef chufi het volgende:
Wat heeft Mo een aggresieve dronk over zich ....
nee, ik zou niet eens een relatie met zo'n man willen. Ik hou van duidelijkheid om niet overal omheen draaien.quote:Op zondag 1 mei 2011 02:25 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
En dan ga je ook stampvoeten= Ik vind philip behoorlijk goed in praten. Hij is het gewoon niet met haar eens, dat betekent niet dat hij niet luistert. Joanna denkt van wel.
Inderdaad.quote:Op zondag 1 mei 2011 02:25 schreef chufi het volgende:
Wat heeft Mo een aggresieve dronk over zich ....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |