Forse puoi tradurre queste parole in un'altra linguaquote:Op zondag 1 mei 2011 00:50 schreef dremer_1 het volgende:
Jaja die cameraman weet wel wat dr gedilt
Moet worru hahaha ouwe snoeperr!!!
Ik ben, net als Mo, hardleersquote:
Sharon begint inderdaad weer te schreeuwen en te gillen.. Pfff, jammmer...quote:
Mijn top 2 sinds de liveshow.quote:
Maar wat wil ze dan?quote:
totaly agree +1quote:Op zondag 1 mei 2011 00:58 schreef Urb het volgende:
[..]
Mijn top 2 sinds de liveshow.![]()
En vooruit, Mo dan 3de maar wel met lege kluis.![]()
Ik mag stiekum wat dromen toch?
Waarom zeg je dat !!! Dat die sukkels er door posten maakt het alleen maar moeilijkerquote:
O, ja....quote:
Of lekker met Johanna op stapquote:Op zondag 1 mei 2011 01:01 schreef Darklight het volgende:
[..]
Gelukkig ziet Maik dat niet, die zit nu boys te versieren
Ik zal Gerard maar effe quoten " De auto krijgt eerst een grote beurt "quote:Op zondag 1 mei 2011 01:00 schreef kleinzusje het volgende:
Hey![]()
Geer, wat ik niet zo snap is dat je na weken Fen missen nu niet lekker ff .............
ipv Hollandse hits (horen) luisteren ???
Gezellig samen Mo streamen is toch geen libido booz ?
Heb ze nu vaak genoeg gezienquote:Op zondag 1 mei 2011 01:02 schreef Noelle06 het volgende:
Mo wil eigenlijk weer piemels kijken onder de douche![]()
Doet ze al weken.
Limburgsquote:
quote:Op zondag 1 mei 2011 01:02 schreef Noelle06 het volgende:
Mo wil eigenlijk weer piemels kijken onder de douche![]()
Doet ze al weken.
Even, ja. Want ze is altijd alleen.quote:
Ze geilt erop he...quote:
Ja in je eentje in de kroeg blijven zitten terwijl al je vrienden buiten staan is ook weer zo iets.quote:Op zondag 1 mei 2011 01:02 schreef Leandra het volgende:
In plaats van dat ze zelf ook eens gaat douchen, maar nee hoor...
Maar wel in de badkamer gaan staan, als een niet-roker die met de rokers mee naar buiten gaat uit angst iets te missen
Ja. die heeft echt een hekel aan water lijkt mij.quote:Op zondag 1 mei 2011 01:02 schreef Leandra het volgende:
In plaats van dat ze zelf ook eens gaat douchen, maar nee hoor...
Maar wel in de badkamer gaan staan, als een niet-roker die met de rokers mee naar buiten gaat uit angst iets te missen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |