abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 1 mei 2011 @ 00:50:34 #1
329603 knuppelhaar
gevalletje onzin
pi_96194821
Zoals de TT al zegt...

Heb de afgelopen tijd aardig wat meegemaakt. Constant moet je sterk zijn, weerbaar tegen de realiteit. Altijd moet je een reactie geven en alert blijven. Voor je het weet mis je iets belangrijks omdat je aandacht eventjes verslapt, wat op zijn beurt weer leidt naar verontwaardigde mensen die het verkeerd opvatten.

Ik ben het zat. Ik heb geen zin meer om op te letten, geen zin meer om te doen wat mensen van me verwachten. Geen zin meer om de discussie op te zoeken want men vindt toch dat je het mis hebt. Ik ben er simpel gezegd klaar mee.

Andere mensen die gewoon 'Fuck You!' tegen de wereld hebben gezegd? En wat hebben jullie toen gedaan? Heeft het een beetje goed uitgepakt? Ben echt toe aan een radicale omslag want wat men ook doet, ik word toch niet begrepen en men doet meer kwaad dan goed. oO<
pi_96194862
Ik snap hetniet.
  zondag 1 mei 2011 @ 00:52:34 #3
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_96194895
Ik herken je verhaal heel erg.
Echter denk ik dat je met Fuck You ook niet ver komt.
Eenzaamheid is een bitch, echt waar.

Misschien eens tijd voor een nieuwe start? Nieuwe omgeving, ander werk?
En een goede uitlaatklep vinden. Even lekker uitblazen maakt het constante moeite doen een stuk leefbaarder. :Y
Normaal is niets anders dan het gemiddelde van alle afwijkingen.
pi_96194945
Misschien moet je iets minder duidelijk zijn.
No resentment ever evened out a weaker hand
  zondag 1 mei 2011 @ 00:58:23 #5
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_96195041
Gewoon door die zure heen appel bijten, en gewoon blijven focussen op jouw puntje van de horizon. Werkt het beste.
Man is de baas, vrouw kent haar plaats.
  zondag 1 mei 2011 @ 01:07:24 #6
329603 knuppelhaar
gevalletje onzin
pi_96195324
quote:
14s.gif Op zondag 1 mei 2011 00:52 schreef MeraViglioSa het volgende:
Ik herken je verhaal heel erg.
Echter denk ik dat je met Fuck You ook niet ver komt.
Eenzaamheid is een bitch, echt waar.

Misschien eens tijd voor een nieuwe start? Nieuwe omgeving, ander werk?
En een goede uitlaatklep vinden. Even lekker uitblazen maakt het constante moeite doen een stuk leefbaarder. :Y
Ja, eenzaamheid ken ik wel. Nu heb ik al wel een tijdje mensen om me heen dat ik me niet eenzaam hoef te voelen, maar op de een of andere manier houd ik ze allemaal op afstand. Alsof op dat moment het allemaal niet hoeft maar toch weer wel. En als ik dan mensen om me heen heb dan begrijpen ze me allemaal verkeerd.

Er zijn echt een hoop mensen die moeite voor me doen. Zorgen dat ik toch iets om handen heb, maar me tegelijkertijd enorm op de proef stellen. Actie = Reactie, maar ergens blijf ik toch hangen.

...Volgens mij zullen niet veel mensen snappen wat ik hier neerzet, maar kan het ook niet duidelijker maken op het moment. Dat is ook weer iets van mij, ik kan nooit iets volledig uitleggen omdat ik altijd bang ben het toch weer verkeerd over te brengen. Of dat ik het wel goed overbreng, maar dat mensen het verkeerd ontvangen. :')
pi_96195581
Toen ik het zat was,ging ik 130 km van me oude woonplaats wonen en liet ik alles achter wat ik daar had! gewoon een nieuw leven in een nieuwe omgeving. werkt ! Het leven is tekort om het te verspillen in een omgeving waar jij niet gelukkig van word!
www.fmylife.com,your life isnt that bad now is it?
pi_96195655
Knuppelhaar, je bent toevallig een Scorpio?
  zondag 1 mei 2011 @ 01:23:34 #9
329603 knuppelhaar
gevalletje onzin
pi_96195760
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 01:16 schreef DirtyDaniel het volgende:
Toen ik het zat was,ging ik 130 km van me oude woonplaats wonen en liet ik alles achter wat ik daar had! gewoon een nieuw leven in een nieuwe omgeving. werkt ! Het leven is tekort om het te verspillen in een omgeving waar jij niet gelukkig van word!
Met mijn locatie is weinig mis. Het is meer de sociale kant wat overal lijkt te haperen.
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 01:19 schreef Cool.Time het volgende:
Knuppelhaar, je bent toevallig een Scorpio?
Scorpio? :?
pi_96195901
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 01:23 schreef knuppelhaar het volgende:

[..]

Met mijn locatie is weinig mis. Het is meer de sociale kant wat overal lijkt te haperen.

[..]

Scorpio? :?
Schorpioen. Ik gok op het sterrenbeeld.
No resentment ever evened out a weaker hand
pi_96196030
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 01:07 schreef knuppelhaar het volgende:
...Volgens mij zullen niet veel mensen snappen wat ik hier neerzet, maar kan het ook niet duidelijker maken op het moment. Dat is ook weer iets van mij, ik kan nooit iets volledig uitleggen omdat ik altijd bang ben het toch weer verkeerd over te brengen. Of dat ik het wel goed overbreng, maar dat mensen het verkeerd ontvangen. :')
Klinkt alsof je het daarmee nogal makkelijk verkeerd over brengt...

Je zou gewoon om kunnen gaan met mensen die je accepteren zoals je bent. Maar dan moet je het natuurlijk wel aandurven te laten zien wie je bent.
  zondag 1 mei 2011 @ 01:44:58 #12
18159 Dlocks
Zoek het maar op met Google...
pi_96196294
quote:
10s.gif Op zondag 1 mei 2011 01:29 schreef Silv het volgende:

[..]

Schorpioen. Ik gok op het sterrenbeeld.
Cool.Time denkt dat alle mensen met het sterrenbeeld schorpioen hetzelfde zijn. Zo zijn er ook maar 12 hokjes waarin ieder mens in één van die hokjes past samen met ruim 800 miljoen andere mensen met hetzelfde sterrenbeeld. :{
  zondag 1 mei 2011 @ 01:54:43 #13
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_96196501
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 01:07 schreef knuppelhaar het volgende:

[..]

Ja, eenzaamheid ken ik wel. Nu heb ik al wel een tijdje mensen om me heen dat ik me niet eenzaam hoef te voelen, maar op de een of andere manier houd ik ze allemaal op afstand. Alsof op dat moment het allemaal niet hoeft maar toch weer wel. En als ik dan mensen om me heen heb dan begrijpen ze me allemaal verkeerd.

Er zijn echt een hoop mensen die moeite voor me doen. Zorgen dat ik toch iets om handen heb, maar me tegelijkertijd enorm op de proef stellen. Actie = Reactie, maar ergens blijf ik toch hangen.

Van wat ik opmaak uit je verhaal (en nee, ik kan er de vinger ook niet precies op leggen) is het precies hoe ik me ook voel. Heel erg herkenbaar wat je schrijft. :Y

Voor mij is het een heerlijke verlossing om iets te ondernemen voor mezelf, in mijn eentje dus.
Op vakantie, of naar een gruwelijk vet feest, dat soort dingen. Ontspannen gaat tenslotte niet met die mensen om je heen waarvoor het zoveel moeite kost om er leuk mee om te gaan. Maarja je wilt ook weer niet te alleen zijn. Dus probeer het regelmatig af te wisselen met iets waarmee je lekker ontspant of afreageert en je effe alleen bent met jezelf. Even rust enzo. O+
  zondag 1 mei 2011 @ 02:05:56 #14
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_96196705
En dan de contacten die je hebt overhouden voor als je normaal uitgaat (dus niet je eigen avonden). Voordat je je straks moet gaan verantwoorden voor je mening of dat je verplicht op verjaardagen moet komen enzo. :{

Toch denk ik ook dat wisselen van omgeving wel kan helpen.
Als je nieuwe mensen leert kennen kun je wellicht van begin af aan lekker jezelf zijn en dan merk je vanzelf of ze dat bevalt of niet. Zo ja dan yeey! Heb je eindelijk iemand die je tof vindt zoals je bent :Y En zo niet dan pech, lekker laten vallen.
  Boks-Chick zondag 1 mei 2011 @ 08:19:22 #15
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_96198083
Herkenbaar, en ja ik heb het ook gedaan, maar niet tegen de wereld, maar wel tegen de mensen om mij heen. Resultaat:

Een groot deel haakte af, omdat ik ze niet meer tegemoet kwam in alles. Dit bleken dus geen goede vrienden maar wannabe vrienden/gelegenheidsvrienden.
Een klein deel (5 stuks) bleven, waarvan 4 zelfs zeiden: hehe, eindelijk zien we de echte BX (weer) eens. Deze mensen respecteren mijn zienswijze, mening, gevoel, en wat ik wil. Dit bleken dus mijn echte vrienden.

Echt heerlijk, het niet meer tegen mijn zin hoeven meewaaien enz. En ja natuurlijk, zo nu en dan doe je wel eens iets met of voor je vrienden waar je niet helemaal zin in hebt oid, maar dat doe je dan volledig uit vrije wil vóór je vrienden, en je kan het zelfs gewoon zeggen tegen ze. Des te meer ze bleken te waarderen dat je iets toch deed.

Het leven is geven en nemen, een volledig Fuck You naar de wereld kan niet, maar je kan wel leven naar het principe dat je niets doet wat tegen je gevoel/normen/waarden/eer/respect/enz ingaat en dicht bij jezelf blijft en hoe jij in het leven staat.

Zo zit ik er in sinds een jaar, en het werkt wonderwel erg goed.
lolwut
pi_96235128
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 01:44 schreef Dlocks het volgende:

[..]

Cool.Time denkt dat alle mensen met het sterrenbeeld schorpioen hetzelfde zijn. Zo zijn er ook maar 12 hokjes waarin ieder mens in één van die hokjes past samen met ruim 800 miljoen andere mensen met hetzelfde sterrenbeeld. :{
Het is een wisselwerking van invloeden, geen constant gegeven.

Feit is dat de mensen van sterrenbeelden veel dingen gemeen hebben. :Y).
pi_96235608
klinkt alsof je erg verwend ben
juistja
pi_96235614
Ga op de schietvereniging.
pi_96235633
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 02:29 schreef Cool.Time het volgende:
Feit is dat de mensen van sterrenbeelden veel dingen gemeen hebben. :Y).
:O
pi_96235709
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 03:23 schreef Absurditeit het volgende:

[..]

Wat doe je hier nog?
pi_96235733
quote:
5s.gif Op maandag 2 mei 2011 03:38 schreef Piet_Piraat het volgende:

[..]

Wat doe je hier nog?
pi_96235882
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 03:41 schreef Absurditeit het volgende:

[..]

Doei :W
pi_96235983
quote:
16s.gif Op maandag 2 mei 2011 04:21 schreef Piet_Piraat het volgende:

[..]

Doei :W
:{w
  maandag 2 mei 2011 @ 07:05:30 #24
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_96236473
Oei, herkenbaar *volg* *O*

Die constante staat van alertheid zorgt voor die enorme moeheid en onrust soms, prikkelmoe heet dan volgens mij (zie mijn topic Sketches in mijn hoofd).
pi_96237007
quote:
14s.gif Op zondag 1 mei 2011 00:50 schreef knuppelhaar het volgende:
Constant moet je sterk zijn, weerbaar tegen de realiteit.
Als jij de realiteit ziet als iets waar je contant voor op je hoede moet zijn, dat je constant weerbaar moet zijn tegenover de wereld dan leg je jezelf een nogal grote last op je schouders. Is het wel waar dat jij je tegen de wereld moet verweren? Is er iets wat je niet aan zou kunnen? Als jij zou leven op een manier die bij je echte zelf past, zou alles dan niet soepel verlopen? Heb je het echt nodig dat mensen je begrijpen? Is die verontwaardiging van anderen niet simpelweg hún verontwaardiging, en staat die eigenlijk los van jou, ook al wordt die op jou gericht?
Kijk eens om je heen en vraag je af; wat voor probleem heb je hier en nu werkelijk?
Kan iemand jou het gevoel geven dat je een boom bent? Geloof dan ook niet dat een ander je het gevoel kan geven dat je niet goed bent zoals je bent.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')