Ja, eenzaamheid ken ik wel. Nu heb ik al wel een tijdje mensen om me heen dat ik me niet eenzaam hoef te voelen, maar op de een of andere manier houd ik ze allemaal op afstand. Alsof op dat moment het allemaal niet hoeft maar toch weer wel. En als ik dan mensen om me heen heb dan begrijpen ze me allemaal verkeerd.quote:Op zondag 1 mei 2011 00:52 schreef MeraViglioSa het volgende:
Ik herken je verhaal heel erg.
Echter denk ik dat je met Fuck You ook niet ver komt.
Eenzaamheid is een bitch, echt waar.
Misschien eens tijd voor een nieuwe start? Nieuwe omgeving, ander werk?
En een goede uitlaatklep vinden. Even lekker uitblazen maakt het constante moeite doen een stuk leefbaarder.
Met mijn locatie is weinig mis. Het is meer de sociale kant wat overal lijkt te haperen.quote:Op zondag 1 mei 2011 01:16 schreef DirtyDaniel het volgende:
Toen ik het zat was,ging ik 130 km van me oude woonplaats wonen en liet ik alles achter wat ik daar had! gewoon een nieuw leven in een nieuwe omgeving. werkt ! Het leven is tekort om het te verspillen in een omgeving waar jij niet gelukkig van word!
Scorpio?quote:Op zondag 1 mei 2011 01:19 schreef Cool.Time het volgende:
Knuppelhaar, je bent toevallig een Scorpio?
Schorpioen. Ik gok op het sterrenbeeld.quote:Op zondag 1 mei 2011 01:23 schreef knuppelhaar het volgende:
[..]
Met mijn locatie is weinig mis. Het is meer de sociale kant wat overal lijkt te haperen.
[..]
Scorpio?
Klinkt alsof je het daarmee nogal makkelijk verkeerd over brengt...quote:Op zondag 1 mei 2011 01:07 schreef knuppelhaar het volgende:
...Volgens mij zullen niet veel mensen snappen wat ik hier neerzet, maar kan het ook niet duidelijker maken op het moment. Dat is ook weer iets van mij, ik kan nooit iets volledig uitleggen omdat ik altijd bang ben het toch weer verkeerd over te brengen. Of dat ik het wel goed overbreng, maar dat mensen het verkeerd ontvangen.
Cool.Time denkt dat alle mensen met het sterrenbeeld schorpioen hetzelfde zijn. Zo zijn er ook maar 12 hokjes waarin ieder mens in één van die hokjes past samen met ruim 800 miljoen andere mensen met hetzelfde sterrenbeeld.quote:
Van wat ik opmaak uit je verhaal (en nee, ik kan er de vinger ook niet precies op leggen) is het precies hoe ik me ook voel. Heel erg herkenbaar wat je schrijft.quote:Op zondag 1 mei 2011 01:07 schreef knuppelhaar het volgende:
[..]
Ja, eenzaamheid ken ik wel. Nu heb ik al wel een tijdje mensen om me heen dat ik me niet eenzaam hoef te voelen, maar op de een of andere manier houd ik ze allemaal op afstand. Alsof op dat moment het allemaal niet hoeft maar toch weer wel. En als ik dan mensen om me heen heb dan begrijpen ze me allemaal verkeerd.
Er zijn echt een hoop mensen die moeite voor me doen. Zorgen dat ik toch iets om handen heb, maar me tegelijkertijd enorm op de proef stellen. Actie = Reactie, maar ergens blijf ik toch hangen.
...Volgens mij zullen niet veel mensen snappen wat ik hier neerzet, maar kan het ook niet duidelijker maken op het moment. Dat is ook weer iets van mij, ik kan nooit iets volledig uitleggen omdat ik altijd bang ben het toch weer verkeerd over te brengen. Of dat ik het wel goed overbreng, maar dat mensen het verkeerd ontvangen.
Het is een wisselwerking van invloeden, geen constant gegeven.quote:Op zondag 1 mei 2011 01:44 schreef Dlocks het volgende:
[..]
Cool.Time denkt dat alle mensen met het sterrenbeeld schorpioen hetzelfde zijn. Zo zijn er ook maar 12 hokjes waarin ieder mens in één van die hokjes past samen met ruim 800 miljoen andere mensen met hetzelfde sterrenbeeld.
quote:Op maandag 2 mei 2011 02:29 schreef Cool.Time het volgende:
Feit is dat de mensen van sterrenbeelden veel dingen gemeen hebben..
Als jij de realiteit ziet als iets waar je contant voor op je hoede moet zijn, dat je constant weerbaar moet zijn tegenover de wereld dan leg je jezelf een nogal grote last op je schouders. Is het wel waar dat jij je tegen de wereld moet verweren? Is er iets wat je niet aan zou kunnen? Als jij zou leven op een manier die bij je echte zelf past, zou alles dan niet soepel verlopen? Heb je het echt nodig dat mensen je begrijpen? Is die verontwaardiging van anderen niet simpelweg hún verontwaardiging, en staat die eigenlijk los van jou, ook al wordt die op jou gericht?quote:Op zondag 1 mei 2011 00:50 schreef knuppelhaar het volgende:
Constant moet je sterk zijn, weerbaar tegen de realiteit.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |