en ze hebben natuurlijk last van het slaapgas wat daar in de lucht zitquote:Op zondag 1 mei 2011 21:49 schreef bollokus het volgende:
![]()
was gister nog een latertje ze liggen nu al te tukken was nog een aardige reis....
Oh trouwens: http://www.news9.com/category/167025/weather-storm-trackerquote:
denk het, ja piet zit hier hemelsbreed iets van 150 km vandaanquote:Op zondag 1 mei 2011 21:51 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
en ze hebben natuurlijk last van het slaapgas wat daar in de lucht zit
sjips ik heb een uurtje geleden nog in DE gekeken, en ze dachten toen dat het rustig zou blijvenquote:Op zondag 1 mei 2011 21:52 schreef kahaarin het volgende:
Oh trouwens: http://www.news9.com/category/167025/weather-storm-tracker
Bij kopje severe rotating storm potential en tornado possibility aanklikken, er is een watch.
Er is toch echt een 10% kans bij, lijkt mij leuk om te kijken hoe het ontwikkelt.quote:Op zondag 1 mei 2011 21:52 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
sjips ik heb een uurtje geleden nog in DE gekeken, en ze dachten toen dat het rustig zou blijven
mmm zag je bericht weer niet mmoest weer op F5 rammenquote:Op zondag 1 mei 2011 21:52 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Oh trouwens: http://www.news9.com/category/167025/weather-storm-tracker
Bij kopje severe rotating storm potential en tornado possibility aanklikken, er is een watch.
quote:Op zondag 1 mei 2011 21:54 schreef Ceetje.. het volgende:
goeienaaf allemaal![]()
![]()
ik ben d'r weer![]()
![]()
![]()
allemaal feestjes gehad, koningin jarig, moeder had nog feest vandaag, nu voetjes omhoog en achter het leptopke, gezellie![]()
Bekend probleem GlowMouse is er mee bezig [BUG] Sommige posts verschijnen nietquote:Op zondag 1 mei 2011 21:54 schreef bollokus het volgende:
mmm zag je bericht weer niet mmoest weer op F5 rammen
quote:mmmm moet dat nu vanaaf
quote:Op zondag 1 mei 2011 21:54 schreef Ceetje.. het volgende:
goeienaaf allemaal![]()
![]()
ik ben d'r weer![]()
![]()
![]()
allemaal feestjes gehad, koningin jarig, moeder had nog feest vandaag, nu voetjes omhoog en achter het leptopke, gezellie![]()
Oh noes begin jij ook al, je lijkt kokkie wel... Do not shoot the messenger!quote:Op zondag 1 mei 2011 21:54 schreef bollokus het volgende:
[..]
mmm zag je bericht weer niet mmoest weer op F5 rammen
mmmm moet dat nu vanaaf
Kokje geeft altijd mij de schuldquote:Op zondag 1 mei 2011 21:56 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Oh noes begin jij ook al, je lijkt kokkie wel... Do not shoot the messenger!![]()
Het Ceetje! Je komt als geroepen, Chasen!
Hoi Kahaarin, had 't hier al gelezen dat er weer gechased wordt. Maar ik wil het vanavond liever niet zo laat maken. Morgen gaat de pret weer los op 't werk. Mja, ik ken mezelf, kan het toch nie latenquote:Op zondag 1 mei 2011 21:56 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Oh noes begin jij ook al, je lijkt kokkie wel... Do not shoot the messenger!![]()
Hey Ceetje! Je komt als geroepen, Chasen!
quote:Op zondag 1 mei 2011 22:01 schreef Ceetje.. het volgende:
heb ik bij SST nog wat gemist van 't weekend? Koninginnedag hier op 't dorp is toch nog gezellig geworden. Mooi weer dus veel volk op de been, terrasje gepikt, de ene na de andere bekende kwam het terras op gevallen, je kent dat wel, dan wordt het later als gepland en moet de auto in ene blijven staan waar is is neergezet.....
ik zeg verder niks hoorquote:Op zondag 1 mei 2011 21:56 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Hey Ceetje! Je komt als geroepen, Chasen!
nou, dan geef me zo maar effe een updeet, 48 filmpjes en 1 cos per 5 minuten teruglezen vanaf zaterdagochtend dat trek ik niet meer vandaag hoorquote:Op zondag 1 mei 2011 22:02 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ja joh, je moet bergen streamverslagen doorlezen en zeker 48 filmpjes van Flash bekijken, en de COSsen gaan in zo'n hoog tempo dat ze er nu 1 per 5 minuten doorheen jagen
ook goeienavond bol, zie je mijn posts weer niet?quote:Op zondag 1 mei 2011 22:03 schreef bollokus het volgende:
[..]
ik zeg verder niks hoorals ik wil slapen oe ik het tgoch wel (soms)``
neerlands bier, jenever, bitterballen, klote muziek, jo boos god wat een top party met 5 manquote:Op zondag 1 mei 2011 22:03 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
nou, dan geef me zo maar effe een updeet, 48 filmpjes en 1 cos per 5 minuten teruglezen vanaf zaterdagochtend dat trek ik niet meer vandaag hoor
quote:Op zondag 1 mei 2011 22:04 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ook goeienavond bol, zie je mijn posts weer niet?
quote:Op zondag 1 mei 2011 21:55 schreef bollokus het volgende:
[..]
![]()
achter klapcomputer zitten heeft weinig zin hoor
had klein stukje gezien, maar ben meteen maar weer afgehaakt. Was ook al vrij laatquote:Op zondag 1 mei 2011 22:04 schreef bollokus het volgende:
[..]
neerlands bier, jenever, bitterballen, klote muziek, jo boos god wat een top party met 5 man
ik heb ook niet veel gezien maar at stukje welquote:Op zondag 1 mei 2011 22:06 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
had klein stukje gezien, maar ben meteen maar weer afgehaakt. Was ook al vrij laat
nee, pas na 10x F5 zie ik 'mquote:Op zondag 1 mei 2011 22:05 schreef bollokus het volgende:
[..]ha al hoi gezegt volgens mij zie jij het nou niet
![]()
[..]
quote:Op zondag 1 mei 2011 22:06 schreef MaryMouse het volgende:
en het hoogtepunt in de COS was dat ze op VOL (of NL) blijkbaar gejatte UI's van Mazaru's gebruiken. En mamajo twittert dat jo een abo heeft ondergaan omdat haar vent van wie ze zielsveel hield geen kind wilde.
Nou laatst ons beiden...quote:
Lol, moet ik dan nog wel roepen als het spannend wordt?quote:Op zondag 1 mei 2011 21:57 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
Hoi Kahaarin, had 't hier al gelezen dat er weer gechased wordt. Maar ik wil het vanavond liever niet zo laat maken. Morgen gaat de pret weer los op 't werk. Mja, ik ken mezelf, kan het toch nie laten
quote:Op zondag 1 mei 2011 22:07 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
nee, pas na 10x F5 zie ik 'm![]()
![]()
iedereen een leuke koninginnedag gehad?
quote:
quote:Op zondag 1 mei 2011 22:08 schreef bollokus het volgende:
[..]mark waou ook al niet verschijnen
kolonelvanRinsum
quote:Op zondag 1 mei 2011 22:09 schreef bollokus het volgende:
was net even de SC aan het terug lezen zo lievvvv dat jullie aan me denken
![]()
quote:Op zondag 1 mei 2011 22:07 schreef markvanrinsum het volgende:
[ afbeelding ] marymouse[ afbeelding ]
quote:Op zondag 1 mei 2011 22:10 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
moest zelf ff teruglezen.....
emmertjes water halen
is Geer al op Fok geweest dan? leuk!quote:Op zondag 1 mei 2011 22:11 schreef bollokus het volgende:
[..]
en zag in het gerar topic at hij het stiertje lief von
quote:Op zondag 1 mei 2011 22:11 schreef bollokus het volgende:
en zag in het gerar topic at hij het stiertje lief von
quote:
heb het ook nu pas gezien, maar vanacht laat een keerquote:
quote:Op zondag 1 mei 2011 22:23 schreef bollokus het volgende:
dat van mamajo is wel weer raar
als je dan naar dat geheimzinnige filmpje kijkt uit de cos
het schijnt zo te zijnquote:Op zondag 1 mei 2011 22:28 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
twittert mamajo via het SST_Joanna account?
quote:Op zondag 1 mei 2011 22:28 schreef bollokus het volgende:
ik op F5 rammen maar er is gewoon echt niks gepost
quote:Op zondag 1 mei 2011 22:30 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
moet twitter lezen, DE lezen, DM's lezen, SC lezen en nog snel reageren ook
jij bent toch een vrouw...........quote:Op zondag 1 mei 2011 22:30 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Nee sorry, ik was heul niet op de forecast maps aan het kijken.quote:Op zondag 1 mei 2011 22:28 schreef bollokus het volgende:
ik op F5 rammen maar er is gewoon echt niks gepost
multitasken muisjequote:Op zondag 1 mei 2011 22:30 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik denk dat ze het wél getwittert heeft, net als dat dennis verhaal. Zo gek is dat mens nu eenmaal. En als het verhaal verkeerd uitpakt zegt ze gewoon dat haar twitter gehacked isquote:Op zondag 1 mei 2011 22:33 schreef Ceetje.. het volgende:
multitasken muisje![]()
![]()
overigens, die moeder van Joanna die tikt toch echt niet, dit soort dingen ga je toch niet twitteren, of ben ik nou gek
ja, draag roze sokjesquote:
ik ga er ook echt van uit dat dat mens dat zelf getwittert heeft, bedoel alleen te zeggen dat ik het niet vind kunnen dat je zoiets over je kind op de twitter zet, gaat mij toch net iets te ver, en dat ik daarom vind dat dat mens niet helemaal tiktquote:Op zondag 1 mei 2011 22:34 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik denk dat ze het wél getwittert heeft, net als dat dennis verhaal. Zo gek is dat mens nu eenmaal. En als het verhaal verkeerd uitpakt zegt ze gewoon dat haar twitter gehacked is
maar dat hebben we toch al meerere keren gezienquote:Op zondag 1 mei 2011 22:36 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ik ga er ook echt van uit dat dat mens dat zelf getwittert heeft, bedoel alleen te zeggen dat ik het niet vind kunnen dat je zoiets over je kind op de twitter zet, gaat mij toch net iets te ver, en dat ik daarom vind dat dat mens niet helemaal tikt
Ja hoor, ze gooit alle vuile was op twitter.quote:Op zondag 1 mei 2011 22:37 schreef bollokus het volgende:
[..]
maar dat hebben we toch al meerere keren gezien
slechte praat is ook praatquote:Op zondag 1 mei 2011 22:38 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ja hoor, ze gooit alle vuile was op twitter.
ik ben toch blij dat mijn moeder mijn privézaken niet met de hele wereld deelt eerlijk gezegd. Niet dat ik van die spannende dingen heb meegemaakt, maar ik zou haar haar nek omdraaien als ze zoiets deed hoorquote:Op zondag 1 mei 2011 22:38 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ja hoor, ze gooit alle vuile was op twitter.
ruudpuntnl zei dat het blijkbaar vooral belangrijk is hoe hoog je buzz staat, ongeacht op het goed of vuilpraterij isquote:
Dat hoef ik niet eens te denken, mijn moeder deot dat niet.quote:Op zondag 1 mei 2011 22:39 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ik ben toch blij dat mijn moeder mijn privézaken niet met de hele wereld deelt eerlijk gezegd. Niet dat ik van die spannende dingen heb meegemaakt, maar ik zou haar haar nek omdraaien als ze zoiets deed hoor
geen idee, ik heb de streams en COS afgesloten toen ik DE en StormTracker opendequote:Op zondag 1 mei 2011 22:41 schreef Ceetje.. het volgende:
nou zie ik op de twatter ook ineens berichten voorbij komen van "stem op Sharon"
is er al genomineerd of is iedereen genomineerd ofzo?
ja, en van die bakvissen (die stemmen vooral op Joanna, mijn nichtje van 13 ook, vind haar he-le-maal ge-wel-dig) vinden dat dan weer een zielig verhaal en sms-en dan nog een keer of 10 extra. vorige week heeft mijn nichtje voor 12 euro smsjes gestuurd voor Joanna, net zoals haar vriendinnetjes. Erg vind ik dat hoorquote:Op zondag 1 mei 2011 22:40 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Dat hoef ik niet eens te denken, mijn moeder deot dat niet.Ik denk dat Bol gelijk heeft alles voor de buzz, negatieve aandacht is ook aandacht.
ja, sluit ook echt helemaal aan bij de doelgroep die Net5 voor ogen had hèquote:Op zondag 1 mei 2011 22:42 schreef Ceetje.. het volgende:
ja, en van die bakvissen (die stemmen vooral op Joanna, mijn nichtje van 13 ook, vind haar he-le-maal ge-wel-dig) vinden dat dan weer een zielig verhaal en sms-en dan nog een keer of 10 extra. vorige week heeft mijn nichtje voor 12 euro smsjes gestuurd voor Joanna, net zoals haar vriendinnetjes. Erg vind ik dat hoor
Vooral omdat het al lang gescript is...quote:Op zondag 1 mei 2011 22:42 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ja, en van die bakvissen (die stemmen vooral op Joanna, mijn nichtje van 13 ook, vind haar he-le-maal ge-wel-dig) vinden dat dan weer een zielig verhaal en sms-en dan nog een keer of 10 extra. vorige week heeft mijn nichtje voor 12 euro smsjes gestuurd voor Joanna, net zoals haar vriendinnetjes. Erg vind ik dat hoor
ik zou er ook niet echt blij mee zijn. die slechte praat komt trouwens wel vanzelf in een klein dorp als je gaat emigrerenquote:Op zondag 1 mei 2011 22:39 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ik ben toch blij dat mijn moeder mijn privézaken niet met de hele wereld deelt eerlijk gezegd. Niet dat ik van die spannende dingen heb meegemaakt, maar ik zou haar haar nek omdraaien als ze zoiets deed hoor
ja dat dusquote:Op zondag 1 mei 2011 22:39 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
ruudpuntnl zei dat het blijkbaar vooral belangrijk is hoe hoog je buzz staat, ongeacht op het goed of vuilpraterij is
Nu gooi je de deur zelf open Bol......quote:Op zondag 1 mei 2011 22:43 schreef bollokus het volgende:
ik zou er ook niet echt blij mee zijn. die slechte praat komt trouwens wel vanzelf in een klein dorp als je gaat emigreren
ja, maar dat gaat er bij die bakvissen echt niet in (nichtje snapt ook niet dat ik die Joanna een ikke ikke ikke mens vindt, mja, dat zijn bakvissen ook hè, ikke ikke ikke)quote:Op zondag 1 mei 2011 22:43 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Vooral omdat het al lang gescript is...
Nee die geloven nog wat er op TV/internet/SST site allemaal wordt neergezet.quote:Op zondag 1 mei 2011 22:45 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ja, maar dat gaat er bij die bakvissen echt niet in (nichtje snapt ook niet dat ik die Joanna een ikke ikke ikke mens vindt, mja, dat zijn bakvissen ook hè, ikke ikke ikke)
oh, vertelllll?quote:Op zondag 1 mei 2011 22:43 schreef bollokus het volgende:
[..]
ik zou er ook niet echt blij mee zijn. die slechte praat komt trouwens wel vanzelf in een klein dorp als je gaat emigreren
quote:Op zondag 1 mei 2011 22:45 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Nu gooi je de deur zelf open Bol......ik wil het niet weten
ja juist zon dingen echt ongelovelijkquote:Op zondag 1 mei 2011 22:46 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
oh, vertelllll?
Maar je hebt wel gelijk hoor. Toen onze oudste dochter 1 maand oud was, kreeg Mark een vraagje van zijn oude werkgever of hij wat buitenland ritten wilde maken. Kon ie veel mee verdienen, dus hij heeft dat gedaan. Kreeg ik via een vriendin te horen dat het praatje ging dat ik hem buitengeschopt had en dat we in scheiding lagen![]()
oei, dan moet ik snel in de auto springen om op tijd op je begrafenis te zijnquote:Op zondag 1 mei 2011 22:47 schreef bollokus het volgende:
![]()
weinig spannends over mij te vertellen en een abortus kan ik ook niet herinneren maar het idee. maar ieereen weet at er verhalen over je komen als je een keer wat anders doet
gister had ik een sneetje in mijn vinger en morgen word ik begraven
* Ceetje..regelt alvast een Fok-koffietafelquote:Op zondag 1 mei 2011 22:49 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
oei, dan moet ik snel in de auto springen om op tijd op je begrafenis te zijn
quote:Op zondag 1 mei 2011 22:46 schreef Ceetje.. het volgende:
oh, vertelllll?
Maar je hebt wel gelijk hoor. Toen onze oudste dochter 1 maand oud was, kreeg Mark een vraagje van zijn oude werkgever of hij wat buitenland ritten wilde maken. Kon ie veel mee verdienen, dus hij heeft dat gedaan. Kreeg ik via een vriendin te horen dat het praatje ging dat ik hem buitengeschopt had en dat we in scheiding lagen![]()
quote:Op zondag 1 mei 2011 22:49 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
oei, dan moet ik snel in de auto springen om op tijd op je begrafenis te zijn
quote:Op zondag 1 mei 2011 22:51 schreef superkokje het volgende:
goei avend
KAn niet waar zijn dat de SC nog niet vol is sinds gisteravond![]()
Waren jullie sjaggie vandaag
Nee..? Hi Kokkie!quote:Op zondag 1 mei 2011 22:51 schreef superkokje het volgende:
goei avend
maar in een kleiner dorp word dat allemaal beraad in de plaatselijke super en de tennisclubquote:Op zondag 1 mei 2011 22:50 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
triest toch.... eigenlijk heb ik geen flauw idee wat voor verhalen er hier rondgingen toen ik in het buitenland zat. Wordt ik nu toch wel nieuwsgierig naar
quote:Op zondag 1 mei 2011 22:51 schreef superkokje het volgende:
goei avend
Toen ik Mark net kende, woonde ik al op mezelf, ook hier in 't dorp. Mark reed toen alleen nog buitenland dus was vaak in de weekenden ook niet thuis. Ik ging dan wel gewoon uit, met vrienden. Een keer ben ik toen met een vriend van Mark wezen stappen, Wim, eeuwige vrijgezel. We hadden het gewoon hartstikke gezellig, en zijn ook gewoon gaan dansen enzo. Ik zit de volgende ochtend op mijn terrasje, hoor ik bij de buurvrouw zeggen: nou, C heeft een ander, ik heb het gisteren zelf gezien. Heb ik m'n kop boven de schutting uitgestoken en maar meteen gevraagd wie die nieuwe vriend dan was, wel zo gemakkelijk als ik het dan ook zou weten. Ze wist niet waar ze het moest zoeken.quote:Op zondag 1 mei 2011 22:50 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
triest toch.... eigenlijk heb ik geen flauw idee wat voor verhalen er hier rondgingen toen ik in het buitenland zat. Wordt ik nu toch wel nieuwsgierig naar
hoi Kokkiequote:Op zondag 1 mei 2011 22:51 schreef superkokje het volgende:
goei avend
quote:Op zondag 1 mei 2011 22:54 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
Toen ik Mark net kende, woonde ik al op mezelf, ook hier in 't dorp. Mark reed toen alleen nog buitenland dus was vaak in de weekenden ook niet thuis. Ik ging dan wel gewoon uit, met vrienden. Een keer ben ik toen met een vriend van Mark wezen stappen, Wim, eeuwige vrijgezel. We hadden het gewoon hartstikke gezellig, en zijn ook gewoon gaan dansen enzo. Ik zit de volgende ochtend op mijn terrasje, hoor ik bij de buurvrouw zeggen: nou, C heeft een ander, ik heb het gisteren zelf gezien. Heb ik m'n kop boven de schutting uitgestoken en maar meteen gevraagd wie die nieuwe vriend dan was, wel zo gemakkelijk als ik het dan ook zou weten. Ze wist niet waar ze het moest zoeken.
quote:Op zondag 1 mei 2011 22:55 schreef superkokje het volgende:
MaryMouseKahaarin
Bol
Ceetje
![]()
Was evenn druk hiernaast, moest ff lapoen TTen en Fipoen![]()
![]()
hou maar op. Mark had blijkbaar ook overal "vrouwen" en van mij werd eigenlijk verwacht dat ik dan alle avonden en weekenden braaf thuis op hem ging zitten wachten. Braaf ben ik altijd geweest, maar lol wilde ik toch ook wel hebben. En dat snappen sommige mensen nietquote:Op zondag 1 mei 2011 22:56 schreef bollokus het volgende:
[..]
![]()
mar met een chauffeur hoor je at verhaal heul vaak!
Ik zag het, zeg verder niets...quote:Op zondag 1 mei 2011 22:55 schreef superkokje het volgende:
MaryMouseKahaarin
Bol
Ceetje
![]()
Was evenn druk hiernaast, moest ff lapoen TTen en Fipoen![]()
![]()
Geloof mij, het is hier in de stad (als je dus een ras amsterdammer bent dan) echt niet anders, ben opgegroeid in een bepaalde buurt waar mijn moeder nog woont, paar weken geleden ongelukkig gevallen en een hersenschudding, paar dagen vanuit huis gewerkt, mijn teamleidster zegt dit tegen een collega, collega haar zoon zit in dezelfde klas als de zoon van mijn beste vriendin. Die beste vriendin werkt op dezelfde afdeling als mijn zwager, mijn zwager verteld het mijn zusje, mijn zusje verteld het aan mijn moeder, en een week later kreeg ik een bezorgd telefoontje van de buurvrouw van mijn moeder dat mijn moeder zich hele grote zorgen maakte over mijn bijna gebroken nekquote:Op zondag 1 mei 2011 22:54 schreef Ceetje.. het volgende:
Toen ik Mark net kende, woonde ik al op mezelf, ook hier in 't dorp. Mark reed toen alleen nog buitenland dus was vaak in de weekenden ook niet thuis. Ik ging dan wel gewoon uit, met vrienden. Een keer ben ik toen met een vriend van Mark wezen stappen, Wim, eeuwige vrijgezel. We hadden het gewoon hartstikke gezellig, en zijn ook gewoon gaan dansen enzo. Ik zit de volgende ochtend op mijn terrasje, hoor ik bij de buurvrouw zeggen: nou, C heeft een ander, ik heb het gisteren zelf gezien. Heb ik m'n kop boven de schutting uitgestoken en maar meteen gevraagd wie die nieuwe vriend dan was, wel zo gemakkelijk als ik het dan ook zou weten. Ze wist niet waar ze het moest zoeken.
quote:Op zondag 1 mei 2011 22:58 schreef superkokje het volgende:
[..]
ze legde hem zo voor me klaar, had nog niet eens en letter gelezen.
ik denk dat ik bijna alle varianten daarop wel ken ja, wat ik al zei laten mensen eerst naar zichzelf kijken daar hebben ze al meer an genoeg aan!quote:Op zondag 1 mei 2011 22:57 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
hou maar op. Mark had blijkbaar ook overal "vrouwen" en van mij werd eigenlijk verwacht dat ik dan alle avonden en weekenden braaf thuis op hem ging zitten wachten. Braaf ben ik altijd geweest, maar lol wilde ik toch ook wel hebben. En dat snappen sommige mensen niet
daar is geen woord van gelogenquote:
quote:Op zondag 1 mei 2011 22:58 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Geloof mij, het is hier in de stad (als je dus een ras amsterdammer bent dan) echt niet anders, ben opgegroeid in een bepaalde buurt waar mijn moeder nog woont, paar weken geleden ongelukkig gevallen en een hersenschudding, paar dagen vanuit huis gewerkt, mijn teamleidster zegt dit tegen een collega, collega haar zoon zit in dezelfde klas als de zoon van mijn beste vriendin. Die beste vriendin werkt op dezelfde afdeling als mijn zwager, mijn zwager verteld het mijn zusje, mijn zusje verteld het aan mijn moeder, en een week later kreeg ik een bezorgd telefoontje van de buurvrouw van mijn moeder dat mijn moeder zich hele grote zorgen maakte over mijn bijna gebroken nek
quote:Op zondag 1 mei 2011 22:58 schreef superkokje het volgende:
[..]
ze legde hem zo voor me klaar, had nog niet eens en letter gelezen.
quote:Op zondag 1 mei 2011 23:00 schreef superkokje het volgende:
daar is geen woord van gelogen![]()
![]()
Vroeg alleen of er nog geneukt was vandaag. Voor straf moest ik openen
[..]
![]()
Vroeg alleen of er nog geneukt was vandaag. Voor straf moest ik openen
[..]