doe mar een ruidenbittertjequote:Op zondag 1 mei 2011 23:51 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Iemand nog een drankje??
[ afbeelding ]
gewoon in een emmer met water gooien en zeggen "dat waren mijn laatste sigarettenquote:Op zondag 1 mei 2011 23:50 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
je mag ze zo van mij hebben hoor, die zes pakjes
quote:
is met artiesten over heel de wereld ook in amsterdam gefilmd.... moet je maar eens lezen op die site is echt gaaf! en gewoon een lekker nummerquote:Op zondag 1 mei 2011 23:51 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
En zoiets kan dus echt alleen maar in de USA gemaakt worden hè
quote:
da's zonde, is 30 euries in het water gooienquote:Op zondag 1 mei 2011 23:52 schreef superkokje het volgende:
gewoon in een emmer met water gooien en zeggen "dat waren mijn laatste sigaretten
zal maar niet zeggen wat ik de laatste jaren rookte danquote:Op zondag 1 mei 2011 23:52 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
dan ben je echt wanhopig als je die light-meuk van mij gaat roken
quote:Op zondag 1 mei 2011 23:52 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
dan ben je echt wanhopig als je die light-meuk van mij gaat roken
ik zit altijd meer in over de extra kilo's die het stoppen met roken mij gaan opleverenquote:Op zondag 1 mei 2011 23:52 schreef superkokje het volgende:
[..]
gewoon in een emmer met water gooien en zeggen "dat waren mijn laatste sigaretten
kom er maar op danquote:Op zondag 1 mei 2011 23:53 schreef superkokje het volgende:
[..]
zal maar niet zeggen wat ik de laatste jaren rookte dan
dan meen je het ookquote:Op zondag 1 mei 2011 23:53 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
da's zonde, is 30 euries in het water gooien
kent mentolquote:
quote:
gedver, mentol sigaretten vinnik echt vies. Die rook ik pas als er ècht nergens iets anders meer te vinden isquote:
ahhh bah dat kan ik echt niet roken ...... eigenlijk vind ik alleen javaanse lekker, en soms een chesterfield als ik in NL benquote:
ik alleen maar als ik verkouden benquote:Op zondag 1 mei 2011 23:55 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
gedver, mentol sigaretten vinnik echt vies. Die rook ik pas als er ècht nergens iets anders meer te vinden is![]()
quote:
ik ben aan het afkickenquote:Op zondag 1 mei 2011 23:56 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Door jullie praat besef ik me ineens weer dat ik al twee en een half jaar van het roken af ben!
quote:Op zondag 1 mei 2011 23:56 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Door jullie praat besef ik me ineens weer dat ik al twee en een half jaar van het roken af ben!
quote:Op zondag 1 mei 2011 23:56 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop