Nu word ik nieuwsgierigquote:Op woensdag 4 mei 2011 18:08 schreef ThaTim het volgende:
Mensen, ik moet zeggen dat de meid van Joosterd er goed uitziet. Maar ga er maar niet vanuit dat ik de foto ga verspreiden
Zwolle hierquote:
Kan best kloppen ja, al helemaal nu alle dance is afgeschaftquote:
Haarlem heeft wél een bazen line-up.quote:Op woensdag 4 mei 2011 19:09 schreef Ezell het volgende:
[..]
Wie komen er dan?
Ik ga misschien naar Haarlem.
Triggerfinger, Chef'Special, Flinke Namen, JvT, Ben l'Oncle Soul, Kate Nash, wat wil je nog meer?quote:Op woensdag 4 mei 2011 19:35 schreef Ezell het volgende:
[..]
Haarlem, maar ik weet nog niet zeker of ik ga.
Jeugd van Tegenwoordig komt niet in Haarlem helaasquote:Op woensdag 4 mei 2011 19:36 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Triggerfinger, Chef'Special, Flinke Namen, JvT, Ben l'Oncle Soul, Kate Nash, wat wil je nog meer?![]()
Hee inderdaad, hoe kom ik daar dan weer op?quote:Op woensdag 4 mei 2011 19:39 schreef JochemP het volgende:
[..]
Jeugd van Tegenwoordig komt niet in Haarlem helaas![]()
Ik ga voornamelijk voor Triggerfinger, Moss lijkt me ook heel gaaf om live te zien maar die spelen dus gelijk met Triggerfinger. Baseballs lijken me ook wel geinig evenals grootste deel van de rest van de line-up
Geld, want ik ben blut.quote:Op woensdag 4 mei 2011 19:36 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Triggerfinger, Chef'Special, Flinke Namen, JvT, Ben l'Oncle Soul, Kate Nash, wat wil je nog meer?![]()
quote:Op woensdag 4 mei 2011 21:44 schreef Joosterd het volgende:
Totdat je weer ergens door wordt afgeleidt.
Ik zou bijna MOBO vragen om een ban, maar dan moet ik jullie missen.quote:
Ik heb vandaag voor het eerst voorzichtig een examen wiskunde B gemaakt. De eerste acht opgaven. Ging goed, dus toen maar gestopt.quote:Op woensdag 4 mei 2011 21:46 schreef Ezell het volgende:
Ja, ik weet het. Het probleem ligt ook aan het beginnen. Ik ben nog steeds niet begonnen. Het enige wat ik heb opgeschreven is 'filosofie'.
Dat is nog altijd meer dan wat ik heb gedaan. Ik heb net een minuut zitten staren naar het woord 'beïvloeden', voordat ik de fout zag. Misschien was slimmer geweest als ik 's middags begon.quote:Op woensdag 4 mei 2011 21:53 schreef Dastan het volgende:
[..]
Ik heb vandaag voor het eerst voorzichtig een examen wiskunde B gemaakt. De eerste acht opgaven. Ging goed, dus toen maar gestopt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |