SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dankjewelquote:
Ik zou wel iets doen als ik jou was. Je zou een examen kunnen maken om te kijken of je binnen tijd blijft.quote:Op woensdag 4 mei 2011 12:29 schreef Gitaarmat het volgende:
Ik zit nog te twijfelen om te leren voor Wiskunde A, uberhaupt. Ik sta een 6,5 en snap het wel (hoop ik). Ik richt me denk ik alleen op de vakkeen waar ik slecht les voor heb gehad of slechter voor sta.
quote:Op woensdag 4 mei 2011 12:30 schreef ThaTim het volgende:
trouwens BaasD, check m'n spoilerSPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inderdaad, sta een 6.6, maar na het maken van het examen van vorig jaar kwam ik er wel achter dat ik kansberekening e.d. (uit de vierde enzulks) wel even goed mag herhalenquote:Op woensdag 4 mei 2011 12:31 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik zou wel iets doen als ik jou was. Je zou een examen kunnen maken om te kijken of je binnen tijd blijft.
quote:
quote:
en na een uur zijn we 3 posts verderquote:
toen begonnen we tijdens de examens, mijnheer BaasD, kunt U die lijstjes van KutKabouter niet meer herinneren? Dat hij zeurde dat het in het begin nog rustig ging?quote:Op woensdag 4 mei 2011 15:26 schreef BaasD het volgende:
[..]
en na een uur zijn we 3 posts verder
in onze tijden hadden we nu al 4 topics vol
Schrale kinders
er is geen haast bijquote:
quote:
ewah baasDquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop