SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.
Ik zou wel iets doen als ik jou was. Je zou een examen kunnen maken om te kijken of je binnen tijd blijft.quote:Op woensdag 4 mei 2011 12:29 schreef Gitaarmat het volgende:
Ik zit nog te twijfelen om te leren voor Wiskunde A, uberhaupt. Ik sta een 6,5 en snap het wel (hoop ik). Ik richt me denk ik alleen op de vakkeen waar ik slecht les voor heb gehad of slechter voor sta.
quote:Op woensdag 4 mei 2011 12:30 schreef ThaTim het volgende:
trouwens BaasD, check m'n spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
'wat niet rekt, dat scheurt'
Inderdaad, sta een 6.6, maar na het maken van het examen van vorig jaar kwam ik er wel achter dat ik kansberekening e.d. (uit de vierde enzulks) wel even goed mag herhalenquote:Op woensdag 4 mei 2011 12:31 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik zou wel iets doen als ik jou was. Je zou een examen kunnen maken om te kijken of je binnen tijd blijft.
quote:
en na een uur zijn we 3 posts verderquote:
toen begonnen we tijdens de examens, mijnheer BaasD, kunt U die lijstjes van KutKabouter niet meer herinneren? Dat hij zeurde dat het in het begin nog rustig ging?quote:Op woensdag 4 mei 2011 15:26 schreef BaasD het volgende:
[..]
en na een uur zijn we 3 posts verder
in onze tijden hadden we nu al 4 topics vol
Schrale kinders
er is geen haast bijquote:
ewah baasDquote:
Op den duur gaat het samen.quote:Op woensdag 4 mei 2011 15:29 schreef Joosterd het volgende:
Dit jaar gaat het om kwaliteit niet om kwantiteit.
Kwantiteit boven alles. Volle topics lapo's en fipo's dat is waar het om draaitquote:
Lapo's en fipo's!quote:Op woensdag 4 mei 2011 15:30 schreef BaasD het volgende:
[..]
Kwantiteit boven alles. Volle topics lapo's en fipo's dat is waar het om draait
yoquote:
Paar nummertjes er door heen knallen dan maar weerquote:Op woensdag 4 mei 2011 15:29 schreef Joosterd het volgende:
Dit jaar gaat het om kwaliteit niet om kwantiteit.
Er is hier duidelijk geworden dat ze curus nodig hebben om hun swagger te verhogen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |