Gezellig. Leuk dat jouw school nog echt een stunt heeft. De meeste scholen hebben dat helaas niet meer.quote:Op zondag 1 mei 2011 00:06 schreef Proletariaat het volgende:
jammer maar het is al 1 mei
mijn stunt was wel geniaal
Eerst vroeg op en het schoolterrein verbouwen, dan alle mensen die naar school komen intapen en volkalken met schmink
Toen met de eindexamenleerlingen naar een bar
toen naar de bbq en een klein stuntfeestje, grote is later
toen naar de stad
en dat was het
en dat was leuk
Niet op de tijd gelet..quote:
hadden jullie geen stunt dan?quote:Op zondag 1 mei 2011 00:08 schreef Ezell het volgende:
[..]
Gezellig. Leuk dat jouw school nog echt een stunt heeft. De meeste scholen hebben dat helaas niet meer.
[..]
Niet op de tijd gelet..
Nee, mijn school had een grote verkleedpartij (voor de optocht door de stad) en een feest op het schoolplein. Ik denk niet dat je dat een echte stunt kan noemen. Maarja.. het was wel leuk.quote:
En het schoolplein moest zeker wel alcoholvrij blijven?quote:Op zondag 1 mei 2011 00:11 schreef Ezell het volgende:
[..]
Nee, mijn school had een grote verkleedpartij (voor de optocht door de stad) en een feest op het schoolplein. Ik denk niet dat je dat een echte stunt kan noemen. Maarja.. het was wel leuk.
Bij ons was het op de bbq wel heel goedkoop, op het schoolplein 's ochtends op de stunt zelf hadden we alleen maltquote:Op zondag 1 mei 2011 00:13 schreef Dastan het volgende:
Wij hadden vrijdag gratis alcohol op het eindfeest.
Uhmm.. ik denk het niet. Een heleboel mensen hadden gedronken, waaronder mensen van de stuntcommissie. Er liepen gewoon mensen met drank in hun handen tijdens de optocht en op het plein. En dat was rond 11 uur 's ochtends.quote:Op zondag 1 mei 2011 00:13 schreef Proletariaat het volgende:
[..]
En het schoolplein moest zeker wel alcoholvrij blijven?
Dat hoort bij de stunt hèquote:Op zondag 1 mei 2011 00:17 schreef Ezell het volgende:
[..]
Uhmm.. ik denk het niet. Een heleboel mensen hadden gedronken, waaronder mensen van de stuntcommissie. Er liepen gewoon mensen met drank in hun handen tijdens de optocht en op het plein. En dat was rond 11 uur 's ochtends.
Nou, niet voor mij. De meeste mensen waren waarschijnlijk nog niet eens een uur wakker ofzo.. Dan is het wel erg vroeg voor drank.quote:
Goed smaakt het dan niet inderdaadquote:Op zondag 1 mei 2011 00:19 schreef Ezell het volgende:
[..]
Nou, niet voor mij. De meeste mensen waren waarschijnlijk nog niet eens een uur wakker ofzo.. Dan is het wel erg vroeg voor drank.
Nooit te vroeg voor drank. Dat maken de spelbrekers des levens ons wijs. Niet intrappen, hoor!quote:Op zondag 1 mei 2011 00:19 schreef Ezell het volgende:
[..]
Nou, niet voor mij. De meeste mensen waren waarschijnlijk nog niet eens een uur wakker ofzo.. Dan is het wel erg vroeg voor drank.
Ik kijk nu I'm Not There. Ben je een beetje bekend met het leven van Bob Dylan?quote:Op zondag 1 mei 2011 00:25 schreef Ezell het volgende:
Ik denk dat ik maar een film ga kijken ofzo.. Aanraders?
Geen idee. Het maakt niet zoveel uit, zolang ik het geen zin horror of thriller is. Daar heb ik even geen zin.quote:
Nee, niet echt. Ik ken alleen een aantal liedjes van hem en ik weet dat hij eigenlijk Zimmerietsnogwat heet.quote:Op zondag 1 mei 2011 00:26 schreef Dastan het volgende:
[..]
Ik kijk nu I'm Not There. Ben je een beetje bekend met het leven van Bob Dylan?
Ja, over zijn leven. Ik begrijp het niet helemaal, hoor. Hij wordt `gespeeld` door zes verschillende acteurs (onder wie een zwart jongetje en een vrouw (!)) die geen van allen Bob Dylan genoemd worden, terwijl ze hem wel moeten voorstellen.quote:Op zondag 1 mei 2011 00:28 schreef Ezell het volgende:
[..]
Geen idee. Het maakt niet zoveel uit, zolang ik het geen zin horror of thriller is. Daar heb ik even geen zin.
[..]
Nee, niet echt. Ik ken alleen een aantal liedjes van hem en ik weet dat hij eigenlijk Zimmerietsnogwat heet.Waar gaat de film precies over?
New Kids Turboquote:Op zondag 1 mei 2011 00:28 schreef Ezell het volgende:
[..]
Geen idee. Het maakt niet zoveel uit, zolang ik het geen zin horror of thriller is. Daar heb ik even geen zin.
[..]
Nee, niet echt. Ik ken alleen een aantal liedjes van hem en ik weet dat hij eigenlijk Zimmerietsnogwat heet.Waar gaat de film precies over?
Haha, dat klinkt nu al verwarrend. Misschien dat ik die een andere keer ga kijken. Ik heb eventjes zin in een film waarbij ik niet al te veel hoef na te denken.quote:Op zondag 1 mei 2011 00:30 schreef Dastan het volgende:
[..]
Ja, over zijn leven. Ik begrijp het niet helemaal, hoor. Hij wordt `gespeeld` door zes verschillende acteurs (onder wie een zwart jongetje en een vrouw (!)) die geen van allen Bob Dylan genoemd worden, terwijl ze hem wel moeten voorstellen.
Beetje verwarrend allemaal. Wel veel muziek van hem tussendoor.
Ik ben niet zo'n fan van die verrekte mongo's of hoe je dat ook schrijft.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |