Ik natuurlijkquote:Op zaterdag 30 april 2011 23:55 schreef ToT het volgende:
[..]
Welke held (M/V) heeft dat aangevraagd?
Dat vind ik lekker nietquote:Op zaterdag 30 april 2011 23:54 schreef quaas het volgende:
Dit vind ik ook zo'n klote mainstream nummer
Hoe is het met oma?quote:
Mja echt! Ik kan mn ex wel aan de hoogste boom hangen.... Ga toch echt niet haar hond uitlaten om 10u sochtends.quote:
Het is de hond van de beste vriend van mn exquote:Op zaterdag 30 april 2011 23:58 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Mja echt! Ik kan mn ex wel aan de hoogste boom hangen.... Ga toch echt niet haar hond uitlaten om 10u sochtends.
Mietje!quote:Op zaterdag 30 april 2011 23:56 schreef Morpheus2002 het volgende:
Toch maar ff biertje gepakt. Probeer er alleen vrijwel niks van omdat ik mega verkouden ben
Kak! Je mag hier wel komen slapen hoorquote:Op zaterdag 30 april 2011 23:58 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik ben moe en wil slapen. Maar ik kan pas slapen als iedereen is slapen.
Whutquote:Op zaterdag 30 april 2011 23:59 schreef quaas het volgende:
[..]
Ik denk dat je geile jongen die quaas bedoeld
Oh ja dat zei je net niet.quote:Op zaterdag 30 april 2011 23:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het is de hond van de beste vriend van mn ex
quote:Op zaterdag 30 april 2011 23:59 schreef quaas het volgende:
[..]
Ik denk dat je geile jongen die quaas bedoeld
Kom hier slapen Myraquote:Op zaterdag 30 april 2011 23:58 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik ben moe en wil slapen. Maar ik kan pas slapen als iedereen is slapen.
clouseauquote:Huidig verzoekje aangevraagd door:
Knetter
Bericht:
ik luister ook naar muziek die ik niet mooi vind.. dus mute of luisteren
Volgens mij is hij een kloon van _Fantaquote:Op zondag 1 mei 2011 00:02 schreef Myraela het volgende:
[..]
Wie ben jij. Morph is van mij. Weg. Ksssjt.
quote:Op zondag 1 mei 2011 00:02 schreef Myraela het volgende:
[..]
Wie ben jij. Morph is van mij. Weg. Ksssjt.
NOOOOOOOOOOOOOOITTTT BWAHAHAHAquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zsl je me eerst je nr moeten geven...quote:Op zondag 1 mei 2011 00:01 schreef Myraela het volgende:
[..]
Bel me even als ik uit moet stappen, want ik val in slaap in de trein.
Ik bel wel als je hier bent.quote:Op zondag 1 mei 2011 00:01 schreef Myraela het volgende:
[..]
Bel me even als ik uit moet stappen, want ik val in slaap in de trein.
Vriendschapquote:Op zondag 1 mei 2011 00:04 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Goeie tekst
kan over een hele goede vriendschap gaan
Man die heb ik zelfs!quote:Op zondag 1 mei 2011 00:05 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
Zsl je me eerst je nr moeten geven...
Ik heb haar nummerquote:Op zondag 1 mei 2011 00:05 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
Zsl je me eerst je nr moeten geven...
Dat hij haar nummer heeft maar nooit gebruiktquote:
Oh echt welquote:Op zondag 1 mei 2011 00:06 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat hij haar nummer heeft maar nooit gebruikt
Ik heb geen whatsappquote:Op zondag 1 mei 2011 00:07 schreef Myraela het volgende:
Iedereen mag mijn nummer, ik neem nooit op, ik doe alleen whatsappen.
quote:Op zondag 1 mei 2011 00:07 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Morp![]()
daarom kon ik hem dus niet aanvragen!
DOOD AAN KPNquote:Op zondag 1 mei 2011 00:08 schreef Morpheus2002 het volgende:
WhatsApp, zo handigHopelijk gaan de plannen van KPN niet door
Geef mij jou nummer, gaan we pingen whatsappen.quote:Op zondag 1 mei 2011 00:08 schreef Morpheus2002 het volgende:
WhatsApp, zo handigHopelijk gaan de plannen van KPN niet door
Ik ook niet maar het klinkt lekker. Volgens mij gaat het over tettenquote:
Ik denk het ookquote:Op zondag 1 mei 2011 00:09 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ik ook niet maar het klinkt lekker. Volgens mij gaat het over tetten
Geef de jouwe maar, dan whatsapp ik jouquote:Op zondag 1 mei 2011 00:09 schreef Myraela het volgende:
[..]
Geef mij jou nummer, gaan we pingen whatsappen.
TETTEN????? WAARquote:Op zondag 1 mei 2011 00:09 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Klopt.quote:Op zondag 1 mei 2011 00:09 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Opa is blijven hangenquote:
fout, een echte fokker heeft geen vriendenquote:Op zondag 1 mei 2011 00:09 schreef Royco1 het volgende:
[..]
goede vrienden zijn goud waard.
Die er altijd voor je zullen zijn en andersom ook
Jij moet ook aan de whatsappquote:
met foto's natuurlijkquote:Op zondag 1 mei 2011 00:10 schreef Morpheus2002 het volgende:
Het wordt echt tijd dat Popje gaat neuken.
Kan niet met mijn foonquote:Op zondag 1 mei 2011 00:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij moet ook aan de whatsapp![]()
Dit nummer
Ik heb een hele goede vriend gevonden op FOK!quote:Op zondag 1 mei 2011 00:09 schreef Royco1 het volgende:
[..]
dan ben ik geen echte fokker.quote:Op zondag 1 mei 2011 00:10 schreef 129383 het volgende:
[..]
fout, een echte fokker heeft geen vrienden
en houd van tetten
Opa had niet eens Skype dus emn ja als jullie jonge broekkies mij niet up 2 date houden..... Ik kan ook niet ruiken wat t is.quote:Op zondag 1 mei 2011 00:10 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Opa is blijven hangenIs sms'en over internet dus gaat niet van je sms bundel af
Ik heb geen tettenquote:Op zondag 1 mei 2011 00:11 schreef Royco1 het volgende:
[..]
dan ben ik geen echte fokker.
Heb gelukkig hele goede vrienden.
Hou wel van tetten
Okay, maar ik ga huilen als je niets laat horen nadat ik je me nummer geef he.quote:Op zondag 1 mei 2011 00:09 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Geef de jouwe maar, dan whatsapp ik jou
Wat voor tel heb je?quote:Op zondag 1 mei 2011 00:12 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Opa had niet eens Skype dus emn ja als jullie jonge broekkies mij niet up 2 date houden..... Ik kan ook niet ruiken wat t is.
Oh das verdomde handig!![]()
Morgen maar ff opzoeken.
Stuur maar dan WhatsApp ik directquote:Op zondag 1 mei 2011 00:12 schreef Myraela het volgende:
[..]
Okay, maar ik ga huilen als je niets laat horen nadat ik je me nummer geef he.
komt ook nooit buitenquote:Op zondag 1 mei 2011 00:11 schreef Royco1 het volgende:
[..]
dan ben ik geen echte fokker.
Heb gelukkig hele goede vrienden.
Hou wel van tetten
Afhalen of thuisbrengen?quote:Op zondag 1 mei 2011 00:12 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
Ik wil ook! met mayo ketchup en uitjes graag.
Vriendschap is een illusie!!! Geniaal nummer van henk wesbroek en nog waar ook!quote:Op zondag 1 mei 2011 00:09 schreef Royco1 het volgende:
[..]
quote:Op zondag 1 mei 2011 00:13 schreef Royco1 het volgende:
[..]
jij hebt andere kwaliteiten waardoor je een topvrouw bent
nou......quote:Op zondag 1 mei 2011 00:13 schreef Royco1 het volgende:
[..]
jij hebt andere kwaliteiten waardoor je een topvrouw bent
Ik lig serieus al ruim een week dubbel om die opmerkingquote:
Jij mag niet jij kloon jijquote:
verkeerde vrienden.quote:Op zondag 1 mei 2011 00:13 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Vriendschap is een illusie!!! Geniaal nummer van henk wesbroek en nog waar ook!
Erwtjes op een plankquote:Op zondag 1 mei 2011 00:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik lig serieus al ruim een week dubbel om die opmerking
Ik help het je hopen.... Ik had er een aantal en niemand daarvan zie ik nu nog.... 1 daarvan gaat zelfs trouwen met mijn ex... Dus opzouten met vriendschap.quote:Op zondag 1 mei 2011 00:15 schreef Royco1 het volgende:
[..]
verkeerde vrienden.
Heb er 4 die er altijd zullen zijn.
De rest van mijn vrienden denk ik inderdaad van niet.
is morgen de laatste dag dat koelkast er niet is?quote:Op zondag 1 mei 2011 00:17 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
Alleen van koelkast
Of heb je toevallig een kutje?
Ik heb 15 echt goede vrienden en vriendinnen, zo blij meequote:Op zondag 1 mei 2011 00:17 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik help het je hopen.... Ik had er een aantal en niemand daarvan zie ik nu nog.... 1 daarvan gaat zelfs trouwen met mijn ex... Dus opzouten met vriendschap.
1 slechte ervaring maakt nog niet iedereen slecht.. zelfs 10 slechte ervaringen niet.. het maakt je slechts voorzichtigerquote:Op zondag 1 mei 2011 00:17 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik help het je hopen.... Ik had er een aantal en niemand daarvan zie ik nu nog.... 1 daarvan gaat zelfs trouwen met mijn ex... Dus opzouten met vriendschap.
Ik heb tinus. Mijn beste vriendquote:Op zondag 1 mei 2011 00:17 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
WTF!!!quote:Op zondag 1 mei 2011 00:17 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
Alleen van koelkast
Of heb je toevallig een kutje?
Ohja, die hebben we nog niet gezien. Lekker lepeltje lepeltje gelegen?quote:Op zondag 1 mei 2011 00:18 schreef Viro het volgende:
Ik ben weer wakker, zie dat iemand een foto van mij probeerde te uploaden. Lang leve internetfilter
Maandag ofzo weer denk ikquote:Op zondag 1 mei 2011 00:18 schreef Royco1 het volgende:
[..]
is morgen de laatste dag dat koelkast er niet is?
Morgen is de finale toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |