abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_96216086
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 18:00 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Die bittere paar relaties die ik voor mn huidige heb gehad zijn allemaal kapot gegaan omdat ze niet konden geloven dat ik echt zo "perfect" ben (kwa gedrag, netjes zijn, lief etc) en het idee hadden dat ik spelletjes speelde.

Na bijna 29 jaren geleefd te hebben had ik zoiets van fuck this en wilde ik ermee kappen. (tikje emo van me i know, maar het kost ook veel energie om zo'n relatie aan te gaan waarin ik alles geef uiteindelijk)

Gelukkig heb ik nu echt een geweldig meisje in mn leven waarmee, als alles goed blijft gaan zoals de afgelopen 1 1/2 jaar, ik ga trouwen en 20 kids mee ga maken. (of 1 perfecte)

Dus ja the gentleman bestaat.. maar de laatste is officieel al een tijdje taken. :7
bijzonder ongeloofwaardig.
Hoog "ik ben perfect maar niemand gelooft het" gehalte
  zondag 1 mei 2011 @ 19:00:29 #127
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_96216441
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 18:49 schreef juxtaposition het volgende:
Idd.
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
pi_96217179
Mijn vriendje houdt de deur voor me open en geeft ook zn vest als ik 't koud heb.
pi_96217227
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 19:23 schreef Elvanera het volgende:
Mijn vriendje houdt de deur voor me open en geeft ook zn vest als ik 't koud heb.
In ruil trek je hem af en toe even af?
pi_96217302
quote:
14s.gif Op zondag 1 mei 2011 19:24 schreef TwyLight het volgende:

[..]

In ruil trek je hem af en toe even af?
Ja, ik ben de slechtse niet ;) Maar voor die tijd deed ie dat ook al eigenlijk ;)
pi_96217651
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 19:26 schreef Elvanera het volgende:

[..]

Ja, ik ben de slechtse niet ;) Maar voor die tijd deed ie dat ook al eigenlijk ;)
Mijn droomvrouw
pi_96217894
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 18:49 schreef juxtaposition het volgende:

[..]

Nee helaas het is echt zo gegaan bij meerdere relaties.
Ik schreef het allemaal wat grappig neer okay maar nou ja, ik zou mijzelf ook niet als perfect omschrijven.
Dat hebben andere tot nu toe keer op keer gedaan alleen konden ze het zelf niet bevatten omdat ik heel lang nooit een relatie had gehad toendertijd. (iets waar mn huidige vriendin of verloofde zelfs ondertussen eigenlijk :P ook wel eens moeite mee heeft om te geloven)
pi_96217899
Eens met TS. Aan de andere kant vind ik het ook toe te schrijven aan het gebrek aan echte 'ladies'. Die vunzige opmerkingen zijn er blijkbaar omdat er genoeg simpele meisjes rondlopen die er voor vallen en/of zich als meiden gedragen die ze in GTST of een andere willekeurige soap hebben gezien.

Oh, en als je over een plasje water heen moet dan neem ik je wel in mijn armen ;)
  zondag 1 mei 2011 @ 19:53:05 #134
343569 PanicQueen
Zo. En nu koffie
pi_96218260
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 19:42 schreef Hoogheid het volgende:
Eens met TS. Aan de andere kant vind ik het ook toe te schrijven aan het gebrek aan echte 'ladies'. Die vunzige opmerkingen zijn er blijkbaar omdat er genoeg simpele meisjes rondlopen die er voor vallen en/of zich als meiden gedragen die ze in GTST of een andere willekeurige soap hebben gezien.

Oh, en als je over een plasje water heen moet dan neem ik je wel in mijn armen ;)
Mijn droomman :)
  zondag 1 mei 2011 @ 20:14:21 #135
28225 twiFight
Pain cleanses the body
pi_96219219
Even een beetje droog serieus ingaan op die opmerkingen hoor, maar is dat plasje water nou echt zo'n zinvol voorbeeld? Ik ben bij god nog nooit in mijn leven een plek tegengekomen waar het zinvol was om een vrouw over een plas heen te tillen. Ik wijs de vrouw liever op een droge plek 3 meter naar links, waar ik zelf ook langsloop omdat ik ook geen zin heb aan natte poten :{ Komt geen getil aan te pas, maar toch kan ik best hoffelijk zijn heur..

En vrouwen, we weten wel dat je zelf een deur open kunt doen hoor, dat leer je als baby al en zo'n ding weegt maar een paar kilo. Just take the nice gesture at face value.
He created a new world of rave in which he gave rebirth to elements of melody and positivity.
He named this world: Forbidden Paradise
pi_96219282
Ik ben niet bepaald een simpele meid. Toch vind ik het verschrikkelijk als mannen zo nodig de rekening voor me moeten betalen. Hou je archaïsche denkbeelden in de 18e eeuw waar het thuishoort - ik kan mijn eigen drankje en eten betalen. Verschrikkelijk vind ik vrouwen die dat lijken te eisen. Als ik man was geweest, zou ik hen de moeite niet waard vinden. Ik kan er maar niet over uit dat er vrouwen zijn die nog steeds zo behandeld willen worden onder het mom van 'hoffelijkheid'. Gratis shit scoren is hoe ik het zie. Het is een rudiment uit de tijd dat mannen het kapitaal hadden. Hou je die tradities in stand, dan hou je de denkbeelden er achter in stand.
  zondag 1 mei 2011 @ 20:17:39 #137
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_96219377
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 20:15 schreef netflanders het volgende:
Ik ben niet bepaald een simpele meid. Toch vind ik het verschrikkelijk als mannen zo nodig de rekening voor me moeten betalen. Hou je archaïsche denkbeelden in de 18e eeuw waar het thuishoort - ik kan mijn eigen drankje en eten betalen. Verschrikkelijk vind ik vrouwen die dat lijken te eisen. Als ik man was geweest, zou ik hen de moeite niet waard vinden. Ik kan er maar niet over uit dat er vrouwen zijn die nog steeds zo behandeld willen worden onder het mom van 'hoffelijkheid'. Gratis shit scoren is hoe ik het zie. Het is een rudiment uit de tijd dat mannen het kapitaal hadden. Hou je die tradities in stand, dan hou je de denkbeelden er achter in stand.
Ik vind dat ook een beetje een verkeerd voorbeeld. Het ging vooral om deuren openhouden e.d.
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
pi_96219381
mja weetje wat het is, in het begin van een relatie (als er nog echt gedate wordt) dan vind ik het wel netjes als de man betaald, maar later als je al een tijdje samen bent gaat dat dus echt niet meer op. zou ook niet weten waarom een vrouw niks hoeft te betalen
pi_96219407
dit topic is best grappig.... maar ik ben het niet eens met TS

Ik ben genoeg gentlemen tegengekomen in mijn leven. En ja, mijn 1e vriendje heeft inderdaad een bloemetje meegenomen tijdens een date.

Dat is maar bij 1 keer gebleven :+ maar ik heb dat dus wel meegemaakt.
(kreeg nog wel bloemen van hem, maar dan op mn verjaardag ofzo)

Volgens mij is hangt het ook gewoon van de persoon af, zowel man als vrouw. Ik ben namelijk heel vaak uit geweest met mannen die mij hoffelijk behandelden. Ook wel es met een paar horks, maar ik mag niet klagen.
pi_96219576
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 20:17 schreef Catbert het volgende:

[..]

Ik vind dat ook een beetje een verkeerd voorbeeld. Het ging vooral om deuren openhouden e.d.
Prima, mits je dat ook voor mannen doet. Ik heb niet zozeer een hekel aan mannen, maar wel aan vrouwen die door een man graag anders (lees: met fluwelen handschoenen) behandeld willen worden dan de desbetreffende man andere mannen behandelt.
pi_96219699
Dat plasje water is natuurlijk maar een van de denkbare voorbeelden. Het punt is wel duidelijk lijkt me. Het voorbeeld van de deur open doen is inderdaad een kleine moeite, maar is dat ook juist niet het punt van het hele 'gentleman'-gedoe? Waarbij je dus zelf kleine moeite doet voor je vriendin/vrouw, ook al zou het voor haar geen extra moeite zijn om het zelf te doen.

Maar blijkbaar is dat tegenwoordig achterhaald en lopen veel vrouwen rond met het idee dat ze 'het allemaal zelf wel kunnen' en daardoor dit soort kleine beleefde/lief bedoelde gebaren niet waarderen.
  zondag 1 mei 2011 @ 20:29:18 #142
152921 Filatelistfetisjist
Met pensioen :-)
pi_96219919
Een gentleman is toch ook een gentleman zonder dat hij iets van een wijf moet.

Dus elke keer dat je je afvraagt wat die slijmjurk bij de winkel van je moet als hij de deur voor je openhoudt ben je waarschijnlijk te druk met het zoeken naar aantrekkelijkere mannen die de deur voor je open hadden moeten houden.
pi_96220025
natuurlijk kunnen vrouwen prima zelf de deur openmaken... Ik weet van mezelf: Ik ben een onafhankelijk type en ik heb geen man nodig die voor mij de kolen uit het vuur haalt.

Maar als ik uit ben met een man en ik merk dat hij *gentleman-achtige* dingen doet, speciaal voor mij, dan kan je me echt laten smelten haha. Ik gooi het dan ook niet terug in z'n gezicht. Het is toch ook genieten als de man die je leuk vindt moeite voor je doet en het belangrijk vindt dat jij ok bent?

Als hij dan de deur openhoudt ga ik niet zeggen: laat maar, dat kan ik zelf. Dan lach ik naar hem of ik bedank hem en ik loop door die verdraaide deur
pi_96221580
quote:
10s.gif Op zondag 1 mei 2011 20:17 schreef TwyLight het volgende:
mja weetje wat het is, in het begin van een relatie (als er nog echt gedate wordt) dan vind ik het wel netjes als de man betaald.
:')
Want vrouwen zijn maar huis slaafjes die zelf geen geld kunnen verdienen.
Of ze kunnen niet met geld omgaan en daarom is het beter dat de man dat doet..

:')
Vrouwen die willen dat de man voor de 1e date betaald zijn echt te simpel voor woorden. :')
pi_96221618
Het is toch een beetje de regel dat de persoon die de ander mee uitvraagt betaalt voor het uitje. En aangezien dat in de meeste gevallen de man is.. ;)
  zondag 1 mei 2011 @ 21:06:45 #146
335567 Schilderijtje
Painting a picture
pi_96221995
Omdat de vrouw zo nodig alles zelf moet willen doen/kunnen... :{
pi_96222253
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 21:00 schreef Hoogheid het volgende:
Het is toch een beetje de regel dat de persoon die de ander mee uitvraagt betaalt voor het uitje. En aangezien dat in de meeste gevallen de man is.. ;)
maar vrouwen die er vanuit gaan dat je betaald..
Zelf al geen geld meenemen..
Gadverdamme.

En maar zeiken als ze je de keuken insturen na zon avond :')
pi_96222559
Het ergste persoonlijke moment van feminisme was nog toen ik seks had met een dame. We effe een pauze hadden en ze opeens vroeg of ik een eitje voor haar wou maken. Ik dacht getverdemme een eitje eten en dan nog batsen, dus ik lulde er overheen. Was ze boos ging ze zelf een eitje maken en ik geen seks meer natuurlijk.
UITGESCHREVEN
  zondag 1 mei 2011 @ 21:20:58 #149
39581 Salvad0R
universal
pi_96222762
Waarom zou je?

pi_96222799
quote:
3s.gif Op zondag 1 mei 2011 21:20 schreef Salvad0R het volgende:
Waarom zou je?

[ afbeelding ]
Wow die is gaaf.