bijzonder ongeloofwaardig.quote:Op zondag 1 mei 2011 18:00 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Die bittere paar relaties die ik voor mn huidige heb gehad zijn allemaal kapot gegaan omdat ze niet konden geloven dat ik echt zo "perfect" ben (kwa gedrag, netjes zijn, lief etc) en het idee hadden dat ik spelletjes speelde.
Na bijna 29 jaren geleefd te hebben had ik zoiets van fuck this en wilde ik ermee kappen. (tikje emo van me i know, maar het kost ook veel energie om zo'n relatie aan te gaan waarin ik alles geef uiteindelijk)
Gelukkig heb ik nu echt een geweldig meisje in mn leven waarmee, als alles goed blijft gaan zoals de afgelopen 1 1/2 jaar, ik ga trouwen en 20 kids mee ga maken. (of 1 perfecte)
Dus ja the gentleman bestaat.. maar de laatste is officieel al een tijdje taken.
Idd.quote:Op zondag 1 mei 2011 18:49 schreef juxtaposition het volgende:
bijzonder ongeloofwaardig.
Hoog "ik ben perfect maar niemand gelooft het" gehalte
In ruil trek je hem af en toe even af?quote:Op zondag 1 mei 2011 19:23 schreef Elvanera het volgende:
Mijn vriendje houdt de deur voor me open en geeft ook zn vest als ik 't koud heb.
Mijn droomvrouwquote:Op zondag 1 mei 2011 19:26 schreef Elvanera het volgende:
[..]
Ja, ik ben de slechtse nietMaar voor die tijd deed ie dat ook al eigenlijk
Nee helaas het is echt zo gegaan bij meerdere relaties.quote:Op zondag 1 mei 2011 18:49 schreef juxtaposition het volgende:
[..]
bijzonder ongeloofwaardig.
Hoog "ik ben perfect maar niemand gelooft het" gehalte
Mijn droommanquote:Op zondag 1 mei 2011 19:42 schreef Hoogheid het volgende:
Eens met TS. Aan de andere kant vind ik het ook toe te schrijven aan het gebrek aan echte 'ladies'. Die vunzige opmerkingen zijn er blijkbaar omdat er genoeg simpele meisjes rondlopen die er voor vallen en/of zich als meiden gedragen die ze in GTST of een andere willekeurige soap hebben gezien.
Oh, en als je over een plasje water heen moet dan neem ik je wel in mijn armen
Ik vind dat ook een beetje een verkeerd voorbeeld. Het ging vooral om deuren openhouden e.d.quote:Op zondag 1 mei 2011 20:15 schreef netflanders het volgende:
Ik ben niet bepaald een simpele meid. Toch vind ik het verschrikkelijk als mannen zo nodig de rekening voor me moeten betalen. Hou je archaïsche denkbeelden in de 18e eeuw waar het thuishoort - ik kan mijn eigen drankje en eten betalen. Verschrikkelijk vind ik vrouwen die dat lijken te eisen. Als ik man was geweest, zou ik hen de moeite niet waard vinden. Ik kan er maar niet over uit dat er vrouwen zijn die nog steeds zo behandeld willen worden onder het mom van 'hoffelijkheid'. Gratis shit scoren is hoe ik het zie. Het is een rudiment uit de tijd dat mannen het kapitaal hadden. Hou je die tradities in stand, dan hou je de denkbeelden er achter in stand.
Prima, mits je dat ook voor mannen doet. Ik heb niet zozeer een hekel aan mannen, maar wel aan vrouwen die door een man graag anders (lees: met fluwelen handschoenen) behandeld willen worden dan de desbetreffende man andere mannen behandelt.quote:Op zondag 1 mei 2011 20:17 schreef Catbert het volgende:
[..]
Ik vind dat ook een beetje een verkeerd voorbeeld. Het ging vooral om deuren openhouden e.d.
quote:Op zondag 1 mei 2011 20:17 schreef TwyLight het volgende:
mja weetje wat het is, in het begin van een relatie (als er nog echt gedate wordt) dan vind ik het wel netjes als de man betaald.
maar vrouwen die er vanuit gaan dat je betaald..quote:Op zondag 1 mei 2011 21:00 schreef Hoogheid het volgende:
Het is toch een beetje de regel dat de persoon die de ander mee uitvraagt betaalt voor het uitje. En aangezien dat in de meeste gevallen de man is..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |