abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 1 mei 2011 @ 14:40:01 #101
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_96206369
quote:
10s.gif Op zondag 1 mei 2011 14:37 schreef WammesWaggel het volgende:

[..]

Sommigen waggelen anders met liefde hoor :{w
Uhuh, ik zie het aan je UI. :Y
Normaal is niets anders dan het gemiddelde van alle afwijkingen.
pi_96206507
Oh, en als mijn vriendin zere voeten heeft na het uitgaan dan draag ik haar, als ze moet werken en het regent dan laat ik haar niet fietsen maar breek ik mijn drukke werk af en breng ik haar met de auto, als ze een zware werkdag achter de rug heeft dan krijgt ze van mij een uitgebreide massage, en zo kan ik nog wel even doorgaan. Ik ben een 'gentleman', maar mijn vriendin is dan ook een type dat dat verdient, en niet zo'n selectief "geëmancipeerd" zeikwijf. Waar en wanneer het nodig is, verwent zij mij ook.
pi_96206733
als je googelt op gentleman krijg je dus niet echt wat je bedoelt (die met die sigaretten en zo),
misschien bedoel je personages als James Bond?
pi_96206998
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 14:44 schreef Tuvai.net het volgende:
Oh, en als mijn vriendin zere voeten heeft na het uitgaan dan draag ik haar, als ze moet werken en het regent dan laat ik haar niet fietsen maar breek ik mijn drukke werk af en breng ik haar met de auto, als ze een zware werkdag achter de rug heeft dan krijgt ze van mij een uitgebreide massage, en zo kan ik nog wel even doorgaan. Ik ben een 'gentleman', maar mijn vriendin is dan ook een type dat dat verdient, en niet zo'n selectief "geëmancipeerd" zeikwijf. Waar en wanneer het nodig is, verwent zij mij ook.
Dit vind ik mooi, vooral dat je sans gene aangeeft dat je vriendin dat verdient. Stukken beter dan die types hier die schreeuwen dat 'hun vriendin zelf de deur wel open kan doen en als ze dat niet wil kan ze oprotten'. Treurig is dat. Niet alleen van die kerels hoor, waarschijnlijk zijn die meisjes ook geen dames, maar toch is het treurig.
  zondag 1 mei 2011 @ 14:56:10 #105
343485 MissFrankenstein
Classy as fuck
pi_96207016
Ik denk dat de mietjes mannen hier ook een beetje schuld in hebben.
Ik walg van "gevoelige" mietjes mannen die alleen maar proberen een meisje het zo veel mogelijk naar het hof te maken, overal ja en amen op zeggen en zelf niets in te brengen hebben en als een puppy achter een vrouw aanrennen.
Aanbid Satan en maak kans op een gratis Ipad!
  zondag 1 mei 2011 @ 14:56:44 #106
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_96207040
Die zitten allemaal vast in de friendzone :')
pi_96207100
Ik hou meestal wel de deur open voor mijn vriendin. Trap oplopen ga ik voor en als ik er aan denk loop ik aan de straatkant als we op de stoep lopen.

:)
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  zondag 1 mei 2011 @ 15:04:34 #108
343485 MissFrankenstein
Classy as fuck
pi_96207323
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 14:56 schreef Life2.0 het volgende:
Die zitten allemaal vast in de friendzone :')
Of juist niet.
Ik ken heel veel meisjes die zo'n mietjes man hebben waar ze lekker de hele dag overheen walsen
en die de de benen onder z'n lijf vandaan moet rennen voor dat boosaardige secreet anders krijgt ie weer een "je bent de meest waardeloze vriend ooit" toespraak.
Aanbid Satan en maak kans op een gratis Ipad!
  zondag 1 mei 2011 @ 15:37:17 #109
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_96208709
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 14:56 schreef MissFrankenstein het volgende:
Ik denk dat de mietjes mannen hier ook een beetje schuld in hebben.
Ik walg van "gevoelige" mietjes mannen die alleen maar proberen een meisje het zo veel mogelijk naar het hof te maken, overal ja en amen op zeggen en zelf niets in te brengen hebben en als een puppy achter een vrouw aanrennen.
Dit inderdaad.

En het deur openhouden en jas aanbieden vind ik gewoon fatsoen. Dat doe ik ook. Bij vrouwen, mannen, maakt niet uit. Of oude mensen helpen met boodschappen tillen, dat soort dingen.
Heeft niks met gentleman zijn te maken.
Normaal is niets anders dan het gemiddelde van alle afwijkingen.
pi_96208824
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 14:39 schreef Taurus het volgende:
en dus niet meer door het stof gaan voor vrouwen. Dom, want daar krijg je wel het meest voor terug, zo is mijn ervaring.
Dit meen je toch niet he? :')
Tering wat een domme snol ben je dan :')
pi_96209932
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 14:39 schreef Tuvai.net het volgende:
Ja, de 'gentleman' is zo goed als uitgestorven. En weet je waarom? Omdat zo veel vrouwen tegenwoordig dusdanig geëmancipeerd, zelfstandig en onafhankelijk willen zijn, dat het openhouden van een deur wellicht nog wel eens kan impliceren dat ze zelf niet capabel genoeg zijn om die deur open te maken. Daarom.
Dit.

Ik riep ook altijd als een man voor mij de deur openhield: "das lief, maar dat hoeft toch niet, kan ik toch ook zelf?" Onder het mom: als wij vrouwen dan gelijke rechten willen, dan ook gelijke plichten. Dan moet ik niet ineens gaan verwachten dat een man betaalt op de eerste date, bijvoorbeeld.

Maar het lastige is: mannen en vrouwen zijn wel gelijkwaardig, maar niet gelijk. Wat valt nog onder gelijke rechten en plichten, en wat valt gewoon onder 'mannen en vrouwen zijn nu eenmaal anders?'

Zeker in relaties is er gewoon geen sprake van ultieme gelijkheid: de vrouw is toch meer op zoek naar een zekere 'bescherming' van de man, etc. Kijk alleen al hoe een man in een relatie een vrouw troost, en hoe een vrouw een man troost. Dat is gewoon anders.

Kortom, het is nogal dubbel. Daar zou ik als man ook geen zak meer van snappen.

Ik probeer het zelf nu aan te pakken door die hoffelijkheid (die in feite gewoon een mooi ding is) wel te accepteren, maar ook terug te geven vanuit dat gelijke rechten, gelijke plichten idee.
Denn was schwer ist, ist auch schön, gut, groß (Beethoven)
// wandelende paradox //
  zondag 1 mei 2011 @ 16:08:37 #112
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_96210343
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 15:04 schreef MissFrankenstein het volgende:

[..]

Of juist niet.
Ik ken heel veel meisjes die zo'n mietjes man hebben waar ze lekker de hele dag overheen walsen
en die de de benen onder z'n lijf vandaan moet rennen voor dat boosaardige secreet anders krijgt ie weer een "je bent de meest waardeloze vriend ooit" toespraak.
Een 'genteman' is geen "man" die over zich heen laat lopen, maar met gepast repect de vrouw op haar plaats wijst zonder daarbij als een kamper over te komen..
pi_96211559
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 16:00 schreef cinnamon_M het volgende:
...verhaal...
Ik probeer het zelf nu aan te pakken door die hoffelijkheid (die in feite gewoon een mooi ding is) wel te accepteren, maar ook terug te geven vanuit dat gelijke rechten, gelijke plichten idee.
_O_
  zondag 1 mei 2011 @ 16:48:01 #114
123170 alors
zlata1234
pi_96212040
Het heeft toch niks met gelijkheid te maken. Omdat ik evenveel rechten heb als een man en in principe niet meer afhankelijk ben van een man betekent toch ook niet dat ik mijn okselharen weelderig laat groeien, en geen rokjes en jurkjes meer aandoe?

Een vrouw, vind ik (ieder zijn ding hoor), moet gewoon een beetje haar best doen om een mooie vrouwelijke vrouw te zijn en een man doet dus zijn best om zich een beetje als een hoffelijke man te gedragen. En dat hoeft echt niet in het extreme van bij elke deur naar voren rennen en hem met een diepe buiging voor me openhouden, maar gewoon een beetje attent zijn op zulke moment kan ik wel waarderen.
know'm sayin?
word? word.
pi_96212645
quote:
99s.gif Op zaterdag 30 april 2011 23:44 schreef flexoo het volgende:
ik dacht dat dat normaal was }:| maar je hebt i.d.d. wel gelijk. er zijn kerels die zelfs dames mee laten betalen aan een date :')
Briljante flame.
Lambo of Rekt
  zondag 1 mei 2011 @ 17:22:05 #116
343569 PanicQueen
Zo. En nu koffie
pi_96213214
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 16:48 schreef alors het volgende:
Het heeft toch niks met gelijkheid te maken. Omdat ik evenveel rechten heb als een man en in principe niet meer afhankelijk ben van een man betekent toch ook niet dat ik mijn okselharen weelderig laat groeien, en geen rokjes en jurkjes meer aandoe?

Een vrouw, vind ik (ieder zijn ding hoor), moet gewoon een beetje haar best doen om een mooie vrouwelijke vrouw te zijn en een man doet dus zijn best om zich een beetje als een hoffelijke man te gedragen. En dat hoeft echt niet in het extreme van bij elke deur naar voren rennen en hem met een diepe buiging voor me openhouden, maar gewoon een beetje attent zijn op zulke moment kan ik wel waarderen.
pi_96213317
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 16:48 schreef alors het volgende:

Selectieve emancipatie noemen ze het ook wel eens.
Lambo of Rekt
  zondag 1 mei 2011 @ 17:36:17 #118
100593 Catch_me
Donateur Asielactie 2009
pi_96213771
je moet hard2get zijn als man zijnde want als je een gentleman bent word je voor watje aangezien.

peace out.
Op elke fokker past een bril.
pi_96214129
quote:
6s.gif Op zondag 1 mei 2011 17:25 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Selectieve emancipatie noemen ze het ook wel eens.
Feminisme tot de deur. (of tot de rekening dus.)
  zondag 1 mei 2011 @ 17:52:40 #120
114335 sitting_elfling
Milkbreak Man
pi_96214353
Waarom zou een vrouw er van uit gaan dat wij de deur open houden, de sjaal aangeven, een bloemetje mee brengen? Omdat wij hoffelijk horen te zijn? En wij krijgen daar een vrouw voor terug die zich wat vrouwelijker op tut? Dit lijkt mij niet helemaal een gelijke waardering.
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_96214415
Idd ik gedraag me hoffelijk omdat daar betere vrouwen van komen, maar niks helpt. Dus waarom nog hoffelijk zijn :)
UITGESCHREVEN
  zondag 1 mei 2011 @ 17:56:03 #122
217529 Jabberwocky
Jabberwo)))cky
pi_96214483
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 17:52 schreef sitting_elfling het volgende:
Waarom zou een vrouw er van uit gaan dat wij de deur open houden, de sjaal aangeven, een bloemetje mee brengen? Omdat wij hoffelijk horen te zijn? En wij krijgen daar een vrouw voor terug die zich wat vrouwelijker op tut? Dit lijkt mij niet helemaal een gelijke waardering.
Als het alternatief is dat de vrouw zich niet meer scheert doe ik het er voor hoor. :P
"Beware the Jabberwock, my son!
The jaws that bite, the claws that catch!
Beware the Jubjub bird, and shun
The frumious Bandersnatch!"
pi_96214627
Die bittere paar relaties die ik voor mn huidige heb gehad zijn allemaal kapot gegaan omdat ze niet konden geloven dat ik echt zo "perfect" ben (kwa gedrag, netjes zijn, lief etc) en het idee hadden dat ik spelletjes speelde.

Na bijna 29 jaren geleefd te hebben had ik zoiets van fuck this en wilde ik ermee kappen. (tikje emo van me i know, maar het kost ook veel energie om zo'n relatie aan te gaan waarin ik alles geef uiteindelijk)

Gelukkig heb ik nu echt een geweldig meisje in mn leven waarmee, als alles goed blijft gaan zoals de afgelopen 1 1/2 jaar, ik ga trouwen en 20 kids mee ga maken. (of 1 perfecte)

Dus ja the gentleman bestaat.. maar de laatste is officieel al een tijdje taken. :7
  zondag 1 mei 2011 @ 18:03:12 #124
114335 sitting_elfling
Milkbreak Man
pi_96214718
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 18:00 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Die bittere paar relaties die ik voor mn huidige heb gehad zijn allemaal kapot gegaan omdat ze niet konden geloven dat ik echt zo "perfect" ben (kwa gedrag, netjes zijn, lief etc) en het idee hadden dat ik spelletjes speelde.

Na bijna 29 jaren geleefd te hebben had ik zoiets van fuck this en wilde ik ermee kappen. (tikje emo van me i know, maar het kost ook veel energie om zo'n relatie aan te gaan waarin ik alles geef uiteindelijk)

Gelukkig heb ik nu echt een geweldig meisje in mn leven waarmee, als alles goed blijft gaan zoals de afgelopen 1 1/2 jaar, ik ga trouwen en 20 kids mee ga maken. (of 1 perfecte)

Dus ja the gentleman bestaat.. maar de laatste is officieel al een tijdje taken. :7
Hoe kunnen ze nou geloven dat je niet netjes en lief bent etc? Ze zien je toch continu? Of werden ze freaky dat je continu zo'n gentleman bleef?

Het is een beetje dat verhaal dat je op de eerste dates een bloemetje mee brengt, het 1e jaar nog wel eens wilt verrassen en na 2 jaar niet eens meer je onderbroek verschoont en boert in bed :')
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
  zondag 1 mei 2011 @ 18:37:01 #125
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_96215619
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 16:00 schreef cinnamon_M het volgende:
Ik riep ook altijd als een man voor mij de deur openhield: "das lief, maar dat hoeft toch niet, kan ik toch ook zelf?" Onder het mom: als wij vrouwen dan gelijke rechten willen, dan ook gelijke plichten.
Dat is echt een instant afknapper als een vrouw zo reageert.
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')