quote:Op zaterdag 30 april 2011 23:15 schreef yorP het volgende:
Dat doen ze door de ene er recht op te zetten, zodat er lucht onder vastzit.
Sterker nog, bij Discovery Channel hebben ze eens een kies een nachtje in de cola gelegd. Toen ze de ochtend erna gingen kijken was de kies opgelost :Squote:Op zondag 1 mei 2011 04:23 schreef WindowsFan het volgende:
Cola = vergif.
In Amerika halen ze er bloedsporen mee weg. Ra ra wat doet het is je lichaam.
Het eerste basisprincipe van de toxicologie is dat vrijwel iedere stof, die in overmaat aanwezig is, schadelijk kan zijn. Dosis sola facit venenum (alleen de hoeveelheid maakt het vergif) zei Paracelsus al in de 16e eeuw.quote:
Dat kan ook met water en zeep.quote:In Amerika halen ze er bloedsporen mee weg. Ra ra wat doet het is je lichaam.
http://www.snopes.com/cokelore/tooth.aspquote:Op zondag 1 mei 2011 04:49 schreef henrivo het volgende:
[..]
Sterker nog, bij Discovery Channel hebben ze eens een kies een nachtje in de cola gelegd. Toen ze de ochtend erna gingen kijken was de kies opgelost :S
Klopt, je kan er roest mee verwijderen.quote:Op zondag 1 mei 2011 04:49 schreef henrivo het volgende:
[..]
Sterker nog, bij Discovery Channel hebben ze eens een kies een nachtje in de cola gelegd. Toen ze de ochtend erna gingen kijken was de kies opgelost :S
Heb ook wel es verhalen gehoord over roest verwijderen met cola, en ik geloof ze nog ook eigenlijk.
Tja, dan liegen ze bij Discovery Channel?quote:Op zondag 1 mei 2011 10:23 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
http://www.snopes.com/cokelore/tooth.asp
Ik las steeds Disney Channelquote:Op zondag 1 mei 2011 10:31 schreef henrivo het volgende:
[..]
Tja, dan liegen ze bij Discovery Channel?
Allebei 330clquote:Op zondag 1 mei 2011 10:46 schreef plonsikduik het volgende:
ze doen gewoon wat minder cola in een blikje , voor meer geld
dat is handel
Nee jij.quote:Op zondag 1 mei 2011 10:31 schreef henrivo het volgende:
[..]
Tja, dan liegen ze bij Discovery Channel?
Bij Brainiac hebben ze het ook een keer uitgetest, volgens mij lag de tand toen ook nog gewoon in het glas hoor...quote:Op zondag 1 mei 2011 10:50 schreef Ra-z het volgende:
[..]
Nee jij.
Bij mythbusters hebben ze een tand in cola geflikkerd maar was die tand alleen bruin en goor. maar niet opgelost in een nacht
waar vind jij colablikjes van 330 cl?quote:
330cl is 3,3 liter. Dat heet een vat, niet een blik.quote:Op zondag 1 mei 2011 10:49 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Allebei 330cl![]()
of 330ml zoals de OT zegt
Volgens jou of 100% zekerheid?!quote:Op zondag 1 mei 2011 10:51 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Bij Brainiac hebben ze het ook een keer uitgetest, volgens mij lag de tand toen ook nog gewoon in het glas hoor...
dat staat netjes op de buitenkantquote:Op zondag 1 mei 2011 10:49 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Allebei 330cl![]()
of 330ml zoals de OT zegt
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |