Een propje folie vinden ze ook leuk hoor.quote:
quote:Op zaterdag 21 mei 2011 10:06 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Een propje folie vinden ze ook leuk hoor.
Klein detail: ze heeft zijn plaatsingscontract hier laten liggen.quote:hij zit op schoot en spint en geeft kopjes.![]()
quote:
Daar hebben kittens geen last van, ik heb ze wel vaker met de trein gestuurd. Knus reismandje, kroelend baasje en onderweg op schoot: veel fijner dan een eind in de auto waarbij je niet gekroeld kan worden.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 14:46 schreef Hitomi het volgende:
De arme drommel!In zo'n groot eng metalen ding met veel mensen!
Noh, zo kijkt hij altijd, vol verbazing de wereld in.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 15:06 schreef Hitomi het volgende:
Dat in de auto ligt er ook maar weer net aan hoeveel personen er in de auto zitten.Vind 'm gewoon alleen zulke grote "...OMG wat gebeurt er?" ogen hebben.
Hoe laat zou Tomboo'tje thuis zijn?
De reis ging goed, eerste kennismaking ook, maar nu weten ze het alletwee niet goedquote:Op zaterdag 21 mei 2011 17:21 schreef Hitomi het volgende:
Jaaa Sawyer is thuis!!Hoe is't gegaan Tombo?
quote:
Hij is zooooooooooooooooooooo mini naast Sjefkequote:Op zondag 22 mei 2011 19:14 schreef Cat22 het volgende:
[..]
![]()
En hij is nog wel de grootste van het nest.
Sjefke is gewoon bizar groot.quote:Op zondag 22 mei 2011 19:56 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Hij is zooooooooooooooooooooo mini naast Sjefke
quote:Op zondag 22 mei 2011 20:01 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Sjefke is gewoon groot.![]()
JuliusSawyer ligt al een uur in mijn armen te ronken.
En tante Takkequote:Op zaterdag 21 mei 2011 15:15 schreef Hitomi het volgende:
Arme Julius, heeft ie alleen z'n pleeg-blikopener en die grote katten nog
Als dat een asielfoto was had ik het ook zielig gevonden, maar nu is het gewoon dramaqueenen bij Cat en wel een beetje lollig.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heel even was er ook tweestemmig geklaag: Naartjie deed mee want die wilde eeeheeeeheheeeeeeeten![]()
Daarna nog een uitgebreide trainingssessie van Satsu gehad, tot ik hem maar in de woonkamer joegliet.![]()
Wanneer gaat die nou eens snappen dat als je door een deur wilt er toch ook een mens dichtbij moet komen om hem voor je open te maken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sometimes you're the windshield
Sometimes you're the bug
quote:Op dinsdag 24 mei 2011 17:19 schreef Takaiki het volgende:
Dat eerste filmpje...dat kwam tante Takke dus gisteren ook tegen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heel even was er ook tweestemmig geklaag: Naartjie deed mee want die wilde eeeheeeeheheeeeeeeten![]()
Daarna nog een uitgebreide trainingssessie van Satsu gehad, tot ik hem maar in de woonkamer joegliet.![]()
Wanneer gaat die nou eens snappen dat als je door een deur wilt er toch ook een mens dichtbij moet komen om hem voor je open te maken
Je hebt het maar druk gehad met pleegkinderen en autistjes.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu Julius in dezelfde kamer als de rest slaapt zijn vooral Yoko en Satsu een beetje van slag en dat maakt etenstijd ingewikkeld. Maar ik merk nu wel dat ze hem veel meer tolereren. Naartjie begint dus al met hem te spelen en Yoko en Satsu blazen nauwelijks meer en wandelen gewoon de woonkamer in. Er is zelfs al neus-neus actie.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Nee toch!?quote:
*kijkt*quote:
Beter dan een shirt in je kat!quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |