Bij McArmy zou ik er niet over vallenquote:Op zaterdag 30 april 2011 23:28 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Geef maar toe dat rood schaamhaar jouw geheime turn-on is.
Nevah!quote:Op zaterdag 30 april 2011 23:28 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
oh oh. En toen dacht hij natuurlijk: " Whoei Oranje boven!"quote:Op zaterdag 30 april 2011 23:28 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik zei ook dat ie met z'n haarkleur vandaag dan een goede dag moest hebben!
Nein.quote:Op zaterdag 30 april 2011 23:28 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Neequote:Op zaterdag 30 april 2011 23:30 schreef Cat22 het volgende:
Als ik nu zeg dat ik naar bed ga omdat mijn luikjes bijna dicht vallen geloven jullie me niet he?
Maar je zou toch wel een "quote:Op zaterdag 30 april 2011 23:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Bij McArmy zou ik er niet over vallen
Nee, dan ga je de hand aan jezelf slaanquote:Op zaterdag 30 april 2011 23:30 schreef Cat22 het volgende:
Als ik nu zeg dat ik naar bed ga omdat mijn luikjes bijna dicht vallen geloven jullie me niet he?
JAAAAAAAAAAAAA dat wel.quote:Op zaterdag 30 april 2011 23:30 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Maar je zou toch wel een "" op je gezicht krijgen als ie dat als z'n leukste feature zou noemen
.
Maar je doet toch pas je luiken dicht als je naar bed gaat? Zodat niemand je in je nakende niksie kan zien?quote:Op zaterdag 30 april 2011 23:30 schreef Cat22 het volgende:
quote:Op zaterdag 30 april 2011 23:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee, dan ga je de hand aan jezelf slaan
Want het water. Enzo.
Voor daarna alvast weltrusten
quote:
Dan laat ik jullie alleen met jullie vuige gedachten.quote:Op zaterdag 30 april 2011 23:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee, dan ga je de hand aan jezelf slaan
Want het water. Enzo.
Voor daarna alvast weltrusten
Welterusten in ieder geval! Tot morgen!quote:Op zaterdag 30 april 2011 23:30 schreef Cat22 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook een beetje een foute situatie, maar ik vind 'm wel echt supercute.
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
Jaquote:Op zaterdag 30 april 2011 23:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Jij dacht hetzelfde, geef nou maar toe
quote:Op zaterdag 30 april 2011 23:33 schreef Tha_Erik het volgende:
Deze is wel leuk toch?
Hoezo foute situatie?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook een beetje een foute situatie, maar ik vind 'm wel echt supercute.
Is ie bezet?IT'S GREYSIE IT'S PARTY
Nee, hij woont in Amerika en komt volgende maand een week naar Amsterdamquote:
Echt nietquote:
Neverquote:Op zaterdag 30 april 2011 23:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Welnee, die gaat straks de hand aan zichzelf slaan!
Uitwonen!quote:Op zaterdag 30 april 2011 23:36 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nee, hij woont in Amerika en komt volgende maand een week naar Amsterdam.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |