Nee, gek he?quote:Op zaterdag 30 april 2011 23:49 schreef APK het volgende:
Tuinhekje
En Grees durft niet een delete-date![]()
Tombo wel
Ik ben bloedjenuchter!quote:Op zaterdag 30 april 2011 23:49 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Greys, hoeveel heb jij trouwens op?
Klink ik nu dom als ik nu zeg dat ik niet weet wat een delete-date is?quote:Op zaterdag 30 april 2011 23:49 schreef APK het volgende:
Tuinhekje
En Grees durft niet een delete-date![]()
Tombo wel
Ja, geheel in Belle-stijl.quote:
Bij 'Delete' kan je jezelf laten waxenquote:Op zaterdag 30 april 2011 23:50 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Klink ik nu dom als ik nu zeg dat ik niet weet wat een delete-date is?
En ook geen seksquote:Op zaterdag 30 april 2011 23:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee, gek he?
En je moet ook echt niet in een jacuzzi gaan zitten net na het deleten, trust me
Leg het verband ff snelquote:Op zaterdag 30 april 2011 23:50 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Klink ik nu dom als ik nu zeg dat ik niet weet wat een delete-date is?
Dan moet je niet van tevoren over rood schaamhaar hebben opgescheptquote:Op zaterdag 30 april 2011 23:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Bij 'Delete' kan je jezelf laten waxen
Of wrijving, had die ene man toch?quote:
Durf jij wel dan?quote:
Ja, is het gek ja als je met iemand die je nog nooit gezien hebt jezelf gezellig gaat laten waxen?quote:
Jij hebt niet goed opgeletquote:Op zaterdag 30 april 2011 23:54 schreef Tha_Erik het volgende:
Nou ja, insmeren met wax, en dan met zo'n papiertje dat er dus weer afrukken zodat het papier de wax en de haren meetrekt.
Maar eerst deleten en dan sauna schiet niet op dusquote:
Maar wel liefquote:Op zaterdag 30 april 2011 23:57 schreef Greys het volgende:
McWapper had gewoon gelijk.
Ik ben preuts
Dan maar preuts
Preuts4life!quote:Op zaterdag 30 april 2011 23:57 schreef Greys het volgende:
McWapper had gewoon gelijk.
Ik ben preuts
Dan maar preuts
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Deleten doe je eerst privé, toch?quote:Op zaterdag 30 april 2011 23:55 schreef Greys het volgende:
Ja, is het gek ja als je met iemand die je nog nooit gezien hebt jezelf gezellig gaat laten waxen?
En daarna in je nakie een sauna in duikt? Van het andere geslacht?
Joh!quote:Op zondag 1 mei 2011 00:00 schreef Tha_Erik het volgende:
Lief zijn. Dan gebeurt er dus niets in je leven he
.
Ik vind je lief enzo hoorquote:
Sorry, maar ik pieker d'r niet overquote:Op zondag 1 mei 2011 00:00 schreef APK het volgende:
[..]
Deleten doe je eerst privé, toch?
En daarna ga je even iets drinken in een Ierse pub ofzo en heel hard lachen over de delete-ervaring
En dan naar de sauna
quote:Op zondag 1 mei 2011 00:00 schreef APK het volgende:
[..]
Deleten doe je eerst privé, toch?
En daarna ga je even iets drinken in een Ierse pub ofzo en heel hard lachen over de delete-ervaring
En dan naar de sauna
Het klinkt echt best gezellig, maar zoiets ga ik nooit van mijn leven durvenquote:
Huhquote:Op zondag 1 mei 2011 00:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat nu, heb je weer DM, PM en sms tegelijk?
De vorige keer dat je 'wat een gedoe johquote:
Okay, heb ik weer.quote:Op zondag 1 mei 2011 00:06 schreef Greys het volgende:
[..]
De vorige keer dat je 'wat een gedoe joh' riep hier (gisteravond...) had je PM, DM en sms tegelijk en kon je dat allemaal niet meer behapstukken. Tenminste, zo leek het.
Maar laat maar. Cheers
Belachelijkquote:Op zondag 1 mei 2011 00:09 schreef Tha_Erik het volgende:
Zitten we elkaar nou gewoon niet te begrijpen hier?!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |