HIHIHIHIHIHIHIquote:Op zaterdag 30 april 2011 23:15 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Goffer, dat was om je te troosten
Dat jaquote:Op zaterdag 30 april 2011 23:15 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Jij hebt tenminste een vent om tegenaan te kruipen straks. Dat kunnen ik en Tombo niet zeggen.
Jezelf voorop plaatsen.quote:Op zaterdag 30 april 2011 23:15 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Jij hebt tenminste een vent om tegenaan te kruipen straks. Dat kunnen ik en Tombo niet zeggen.
Jij hebt kittens.quote:Op zaterdag 30 april 2011 23:17 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Jezelf voorop plaatsen.![]()
Mij vergeten.
Ach, als je er zin in hebtquote:Op zaterdag 30 april 2011 23:17 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik had wel contact met een vent hier uit de buurt (eigenlijk heel fout.... maar ja, de schaamte voorbij zeg maar) die wel met me wilde afspreken voor wat actie (echt heel fout eigenlijk)... alleen heb ik toch echt definitief afgewezen toen ie zei "Het moet wel buiten, want ik kan niet ontvangen thuis". JA DAAG.
Iehieeeeew Erikquote:Op zaterdag 30 april 2011 23:17 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik had wel contact met een vent hier uit de buurt (eigenlijk heel fout.... maar ja, de schaamte voorbij zeg maar) die wel met me wilde afspreken voor wat actie (echt heel fout eigenlijk)... alleen heb ik toch echt definitief afgewezen toen ie zei "Het moet wel buiten, want ik kan niet ontvangen thuis". JA DAAG.
quote:Op zaterdag 30 april 2011 23:18 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ach, als je er zin in hebt
Buitenseks lijkt me juist wel cool een keer
En zie hier het verschil tussen jou en mijquote:Op zaterdag 30 april 2011 23:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Iehieeeeew Erik
Dat klinkt echt parkeerplaatsseks achtig
Dat klinkt wel heeeel fout.quote:Op zaterdag 30 april 2011 23:17 schreef Tha_Erik het volgende:
Wat denk je dat ik allemaal met die beestjes doe?quote:
Toedels dronken droppie!quote:Op zaterdag 30 april 2011 23:18 schreef Goodbye het volgende:
NOUUUUUUUUUUUUUUUU jongens, ik ga slapen!
bereid je er op voor dat ik morgen weer nucht er bennn![]()
Daahaaaag
Have fun voor het slapen gaanquote:Op zaterdag 30 april 2011 23:18 schreef Goodbye het volgende:
Daahaaaag
Ja, vast heel leuk met iemand die je wél kentquote:Op zaterdag 30 april 2011 23:18 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ach, als je er zin in hebt
Buitenseks lijkt me juist wel cool een keer
MIAUW!quote:Op zaterdag 30 april 2011 23:18 schreef Goodbye het volgende:
Daahaaaag
Volgens mij slaapt ze na 5 minuten. En snurkt ze.quote:Op zaterdag 30 april 2011 23:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Toedels dronken droppie!
Ga je je wel eerst nog ff laten uitwonen?
Ik zou het niet met een wildvreemde doen hoorquote:Op zaterdag 30 april 2011 23:18 schreef Greys het volgende:
[..]
[..]
En zie hier het verschil tussen jou en mij
Wat dénk jij wel niet van mij!quote:Op zaterdag 30 april 2011 23:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Toedels dronken droppie!
Ow, dan is het niet strafbaar. Of zoiets.quote:
Oke, wie ben je en hoe kom jij op het account van Greys?quote:Op zaterdag 30 april 2011 23:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Toedels dronken droppie!
quote:Op zaterdag 30 april 2011 23:19 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, vast heel leuk met iemand die je wél kent, maar ik wil toch minstens voordat ik met een nieuwe kerel ga boomchikawawa'en een drankje krijgen en ergens op een bank of stoel kunnen zitten. Niet hier tegenover in het park in de bosjes even van bil en dan weer terug naar huis
.
quote:Op zaterdag 30 april 2011 23:20 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik zou het niet met een wildvreemde doen hoor
Maar gewoon, met iemand waar je van houdt en die je vertrouwt, een keertje
quote:Op zaterdag 30 april 2011 23:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Toedels dronken droppie!
GMTAquote:Op zaterdag 30 april 2011 23:19 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Have fun voor het slapen gaan [ afbeelding ]
En het stomme is dat ik niet eens dacht "Ik ga dit meteen maar afkappen" maar 'm eerst nog met me laat flirtenquote:Op zaterdag 30 april 2011 23:20 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ow, dan is het niet strafbaar. Of zoiets.
Ok, veel plezier dan!quote:
quote:Op zaterdag 30 april 2011 23:20 schreef senesta het volgende:
[..]
Oke, wie ben je en hoe kom jij op het account van Greys?
Omdat je van ons houdtquote:
quote:Op zaterdag 30 april 2011 23:24 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vroeg 'm wat hij het leukst aan zichzelf vond, en toen zei ie "Dat mijn schaamhaar ook rood is" (hij is roodharig).
Godallejezusquote:Op zaterdag 30 april 2011 23:24 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vroeg 'm wat hij het leukst aan zichzelf vond, en toen zei ie "Dat mijn schaamhaar ook rood is" (hij is roodharig).
Maar via chat is ánders.quote:Op zaterdag 30 april 2011 23:22 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
En het stomme is dat ik niet eens dacht "Ik ga dit meteen maar afkappen" maar 'm eerst nog met me laat flirten. Wel allemaal via chat dus het valt wel mee
.
Omdat carpool!quote:
Ik lees telkens homoharen.quote:
Wat een pareltje.quote:Op zaterdag 30 april 2011 23:24 schreef Tha_Erik het volgende:
God, als je dat het mooiste aan jezelf vindtquote:Op zaterdag 30 april 2011 23:24 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik zelfs ookquote:
Ja maar toch, nog ff bevestigen maar enzo.quote:
Wat denk je zelf?quote:Op zaterdag 30 april 2011 23:26 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Wat die jongen zei, die jongen zelf of zijn schaamhaar?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |