abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_96188443
ik woon hier nu al 4 jaar ofzo maar heb nooit echt wat aan mijn kamer gedaan (behalve het behang er af trekken wat der niet uitzag en het plafond vervangen met gipsplaat aangezien het eerst zo'n plastic plafond was wat niet zo veilig is tijdens brand.) maar ik ben dus van plan de muren, plinten, venster en die randen om een deur (naam kwijt) te gaan verven. ook ga ik een nieuw tapijt (laten) leggen. maar ik heb eerlijk gezegd niet zo'n goed idee over wat ik er mee aan moet =\. iemand ideeën? de kamer is zo'n 3m bij 4,5m schat ik, niet erg groot maar groot genoeg voor een bed, een buro en een kast (die zit in de muur). ga er ook nog andere spullen voor mijn kamer kopen maar dat komt later. mijn idee was iets straks en misschien een groot kleur-contrast? (ik ben een jongen, 15jaar)
ps: het liefst iets lichts

[ Bericht 1% gewijzigd door bjorn1213 op 30-04-2011 22:44:10 ]
  zaterdag 30 april 2011 @ 22:38:48 #2
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_96188538
Zwart met gifgroen
[PAINT] Wat gebeurt er bij de formaties #1 -- #2 -- #3 -- #4 -- #5 -- #6 -- #7 -- #8 -- #9 -- #10
Steun de strijd voor een indianenforum!
pi_96189112
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2011 22:36 schreef bjorn1213 het volgende:
ik woon hier nu al 4 jaar ofzo maar heb nooit echt wat aan mijn kamer gedaan (behalve het behang er af trekken wat der niet uitzag en het plafond vervangen met gipsplaat aangezien het eerst zo'n plastic plafond was wat niet zo veilig is tijdens brand.) maar ik ben dus van plan de muren, plinten, venster en die randen om een deur (naam kwijt) te gaan verven. ook ga ik een nieuw tapijt (laten) leggen. maar ik heb eerlijk gezegd niet zo'n goed idee over wat ik er mee aan moet =\. iemand ideeën? de kamer is zo'n 3m bij 4,5m schat ik, niet erg groot maar groot genoeg voor een bed, een buro en een kast (die zit in de muur). ga er ook nog andere spullen voor mijn kamer kopen maar dat komt later. mijn idee was iets straks en misschien een groot kleur-contrast? (ik ben een jongen, 15jaar)
ps: het liefst iets lichts
wit/off white met verschillende kleuren bruin en zwart O+ Enne... de randen om je deur heten kozijnen.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zaterdag 30 april 2011 @ 22:53:01 #4
147316 crew  DJMO
#trut
pi_96189328
gebroken wit, met (bordeaux) rode accenten. En als ik jou was zou ik voor laminaat gaan, ipv tapijt.
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  zaterdag 30 april 2011 @ 23:04:47 #5
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_96189956
Eikenkleurig laminaat ja, dat is best mooi op een slaapkamer. Of zeil met een print van natuursteen, tegels of hout.

Ook makkelijker schoonhouden en hygienischer met stof en zo.
[PAINT] Wat gebeurt er bij de formaties #1 -- #2 -- #3 -- #4 -- #5 -- #6 -- #7 -- #8 -- #9 -- #10
pi_96190363
hmm.. nu je het zo zegt, laminaat lijkt me idd mooier. en ja, kozijnen bedoelde ik :P
pi_96191442
Ehmm.. Misschien moet je even een basiskleur noemen en wat foto's er op zetten, dan krijg je misschien wat minder algemene reacties. Als ik zou als ik jou was iets tijdloos nemen. Toen ik 16 was heb ik een kamer helemaal (hoogglans) sunburst yellow en donkerblauw geschilderd en na een jaar was ik het wel zat dat hoofdkantoor van casema om me heen. Contrasten zijn leuk, maar met mate. Donkerbruin + lichtblauw + wit is wel lekker voor in een kamer waar je moet slapen bijvoorbeeld.

In elk geval, je moet alles nog doen geloof ik. Dus begin met uitzoeken van laminaat + gordijnen + muren combinatie. Als je gordijnen niet gaat vervangen moet je daar mee werken, welke kleur zijn ze dan nu?
pi_96192384
er zitten nu van die witte 'gordijnen' voor de ramen, maar geen gordijnen die ik open en dicht kan maken, daar gebruik ik tot nu toe rolluik voor. foto's komen morgen denk ik dan aangezien het al best donker is enzo.
  zondag 1 mei 2011 @ 00:09:20 #9
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_96193077
Ik had op m'n 15e trouwens eiken laminaat, zilvergrijs behang en 1 muur met metallicverf (blauw). Beuken meubels en gordijnen in een heel glanzende, donkerblauwe stof.

Sindsdien ben ik van slaapkamer gewisseld maar die kamer is nog steeds zo, als je wil kan ik wel een foto maken. Al ben ik een vrouw, het is niet echt een meisjeskamer (zeker nu niet meer, zonder decoraties erin)
pi_96635391
Behang: rood/zwart?

AC.MILAAN
Fawaka!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')