Dat dus. Je legt het prima uit.:D en nu is ze bijna pissig op Sharon omdat ze zo lang met dat jurkje bzig wasquote:Op zaterdag 30 april 2011 22:18 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nu het zal best lief zijn, maar ik vond het nogal een lompe reden. Ja, jij hebt altijd pech met outfits, dus heb ik speciaal aan die van jou het meeste aandacht geschonken. Je bent een prinses vanavond, want hij was zo kort dat ik weet dat je, je er anders ongemakkelijk in zou voelen en blablabla.
Met andere woorden, je bent te dik voor de jurkjes die we hier normaal krijgen, en omdat je zelf nogal een complex hebt heb ik hem wat bedekter gemaakt.
quote:Op zaterdag 30 april 2011 22:21 schreef Chuckster het volgende:
Iedereen is super tevreden behalve de bitch herself
[ afbeelding ]
huilen tot ze uitdrogings verschijnselen heeftquote:Op zaterdag 30 april 2011 22:22 schreef Chanel5 het volgende:
Laat haar maar lekker janken en in haar sop gaar koken!
Komt ze toch minder voor lul over in de daily he?quote:Op zaterdag 30 april 2011 22:23 schreef liesje1979 het volgende:
Misschien moet iedereen nog even tegen Jo zeggen dat ze het goed heeft gedaan.
quote:Op zaterdag 30 april 2011 22:23 schreef liesje1979 het volgende:
Misschien moet iedereen nog even tegen Jo zeggen dat ze het goed heeft gedaan.
Met de steken die jo heeft gemaakt tot het aangenaaide stuk er af isquote:Op zaterdag 30 april 2011 22:21 schreef Noelle06 het volgende:
Hoe vaak zal Segredo aan de jurk van Sharon hangen vanavond?
want???quote:Op zaterdag 30 april 2011 22:23 schreef Chanel5 het volgende:
Ik zou zo niet geschikt zijn voor zo'n programma...
Kappen!!quote:
Jo haar missie was gefaald en dus moest ze een sticker van iemand anders opplakken, logischerwijs is dat dus Flip gewordenquote:
ze had beter en sticker van Mo kunnen plakkenquote:Op zaterdag 30 april 2011 22:23 schreef Chuckster het volgende:
Philip heeft een sticker gekregen dus, wat zeikt ze dan over dat ze gefaald heeft
Nee want eMo moet opbokkenquote:Op zaterdag 30 april 2011 22:24 schreef bull-sjitt het volgende:
[..]
ze had beter en sticker van Mo kunnen plakken
Chanel was waarschijnlijk al na 5 minuten wild om zich heen gaan meppenquote:
nog heel vaak, hoop ik. Vind het leuk als Secredo ondeugend isquote:Op zaterdag 30 april 2011 22:21 schreef Noelle06 het volgende:
Hoe vaak zal Segredo aan de jurk van Sharon hangen vanavond?
Hoe durf je haar zo te onderschatten...hoe durf je,hoe durf je....dit is gewoon beksteppen wat je doetquote:Op zaterdag 30 april 2011 22:23 schreef Day het volgende:
wtf is dit. Denkt ze dat ze Valentino is of zo? Ze verkoopt gewoon kleding!
Ik alles wat ik niet eerlijk zou vinden luid uit zou spreken, rare toestanden als dat iemand vaker in de KVDW zou zitten bespreekbaar zou maken, kortom niet mijn ding!quote:
Nee hoor, ze heeft gewoon de pest in dat ze heeft gefaald. Winnaarsmentaliteit, niks mis mee!quote:
agressief?quote:Op zaterdag 30 april 2011 22:24 schreef pullup het volgende:
[..]
Chanel was waarschijnlijk al na 5 minuten wild om zich heen gaan meppen
My thoughts exactly!quote:Op zaterdag 30 april 2011 22:26 schreef bollokus het volgende:
zal een TOP feest worden met 5 personen
mee eensquote:Op zaterdag 30 april 2011 22:26 schreef Mylene het volgende:
Philip verdiende wel een sticker voor zijn originaliteit op de vrijmarkt.
quote:Op zaterdag 30 april 2011 22:26 schreef iBenny het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Vooral met deze 5quote:Op zaterdag 30 april 2011 22:26 schreef bollokus het volgende:
zal een TOP feest worden met 5 personen
Tja, dat is onze Mo!quote:Op zaterdag 30 april 2011 22:25 schreef Nostalgist het volgende:
Mo: "Je hebt je vent en je hebt hem je sticker kunnen geven..."
Hoezo alles op zichzelf betrekken....
kontrakten he.......quote:Op zaterdag 30 april 2011 22:26 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ik alles wat ik niet eerlijk zou vinden luid uit zou spreken, rare toestanden als dat iemand vaker in de KVDW zou zitten bespreekbaar zou maken, kortom niet mijn ding!
hummy doet toch wel met je meequote:Op zaterdag 30 april 2011 22:27 schreef Chanel5 het volgende:
Facking dramaqueen nu in de slaapkamer, joh rot toch op! gelooft niemand meer.
Dat worden weer beddelakens verschonen morgenquote:Op zaterdag 30 april 2011 22:26 schreef bollokus het volgende:
haring en oranjebitter en lekker glaasje jenever
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |