Niks, alleen een onderbroekje voor eronder gemaakt.quote:Op zaterdag 30 april 2011 22:29 schreef iBenny het volgende:
Ik weet niet wat Jo aan Mo dr jurk heeft gedaan, maar ik vind 'm tof
hij moet die jo gewoon een kopstoot geven....quote:Op zaterdag 30 april 2011 22:28 schreef cindy11 het volgende:
[..]
Hij kan maar beter zorgen dat hij snel dronken is.......
Natuurlijk kan ze het. Op commando zelfsquote:Op zaterdag 30 april 2011 22:30 schreef Ransjih het volgende:
jaaaaaaaaaaaaaa
bij na huilen jo
komop... je kannuttttttttttttt
Precies, dat gaat hij van Jo ook nog wel horen gok ik zoquote:Op zaterdag 30 april 2011 22:30 schreef Day het volgende:
Rare jongen, die Flip. Mo kon hij eindeloos troosten vanwege d'r vent, maar zijn eigen lief, die haar geweldige creaties niet allemaal aan de wereld kan tonen, vindt hij een aansteller.
Flip heeft meer met Mo dan met Joquote:Op zaterdag 30 april 2011 22:30 schreef Day het volgende:
Rare jongen, die Flip. Mo kon hij eindeloos troosten vanwege d'r vent, maar zijn eigen lief, die haar geweldige creaties niet allemaal aan de wereld kan tonen, vindt hij een aansteller.
Volgens mij alleen het oranje stukje aan de voorkant met een vlaggetje erop.quote:Op zaterdag 30 april 2011 22:29 schreef iBenny het volgende:
Ik weet niet wat Jo aan Mo dr jurk heeft gedaan, maar ik vind 'm tof
Die gozer spoort nietquote:Op zaterdag 30 april 2011 22:30 schreef Day het volgende:
Mo heeft hetzelfde probleem.quote:Op zaterdag 30 april 2011 22:29 schreef Chuckster het volgende:
[..]
Dit
Ergens is het ook wel te begrijpen, dat gedrag van Jo; als je moeder je vanaf jongs af aan drilled als een leger officier en je geleerd wordt dat falen geen optie is dan ben je over de top depressief als iets een keer niet lukt.
Al overdrijft ze nu wel
[ afbeelding ]
Oh ik slinger spixtv even aanquote:Op zaterdag 30 april 2011 22:29 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ze herpakt zich ook zo lekker.
die gaat zitten sippen in de slaapkamer tot mensen haar weer komen troosten, Ze was fucking nog niet klaar met aandacht trekken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |