Nee hoor. Tuig van de richel is hetquote:Op dinsdag 3 mei 2011 00:18 schreef GuitarJJ het volgende:
[..]
Eindelijk een iemand die ook negatieve ervaringen met Feedback heeft! Dacht altijd dat ik de enige was![]()
Feedback
Ga dan maar eens naar de Feedback in Apeldoorn of Utrecht.quote:
Ik in rotterdam ook nooit altijd heel behulpzaamen gezellig tot nu toequote:
Ik ga altijd in Utrecht. Altijd behulpzaam en aardig personeel gehad. Zette verschillende versterkers voor me klaar toen ik wat uit wilde testen in een prijscategorie, etc..quote:Op dinsdag 3 mei 2011 13:01 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ga dan maar eens naar de Feedback in Apeldoorn of Utrecht.
Zelden zulk lomp personeel gezien.
Ik ben in Utrecht, Apeldoorn en Rotterdam geweest en Utrecht heeft echt veeeel beter personeel dan de andere 2 vestigingen. Apeldoorn is mogelijk nog een grotere chaos dan Rotterdam. Ik vind vooral Rotterdam opvallend, omdat dat de hoofdvestiging is.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 13:10 schreef Niles-Crane het volgende:
[..]
Ik ga altijd in Utrecht. Altijd behulpzaam en aardig personeel gehad. Zette verschillende versterkers voor me klaar toen ik wat uit wilde testen in een prijscategorie, etc..
Zou dribbel hier iets mee te maken hebben?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:21 schreef Muchachooo het volgende:
De NS wil volgens mij niet dat ik in Delft ga studeren
Vorige week was er een werktrein ontspoord, én storing op schiedam, waardoor het mission impossible was om van Eindhoven naar Delft te komen (heb uiteindelijk via via via via maar een uur vertraging opgelopen)
vandaag heb ik maarliefst 4 uur en 15 minuten gedaan over Delft - Eindhoven nadat er tussen Breda en Tilburg een trein voor ons had besloten het op te geven, en de machinist het een goed idee vond om gewoon te wachten tot we weer verder konden. Heb dus anderhalf uur naar dezelfde koe zitten staren...
Lang leve de NS
Get a room!quote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:21 schreef Muchachooo het volgende:
De NS wil volgens mij niet dat ik in Delft ga studeren
Vorige week was er een werktrein ontspoord, én storing op schiedam, waardoor het mission impossible was om van Eindhoven naar Delft te komen (heb uiteindelijk via via via via maar een uur vertraging opgelopen)
vandaag heb ik maarliefst 4 uur en 15 minuten gedaan over Delft - Eindhoven nadat er tussen Breda en Tilburg een trein voor ons had besloten het op te geven, en de machinist het een goed idee vond om gewoon te wachten tot we weer verder konden. Heb dus anderhalf uur naar dezelfde koe zitten staren...
Lang leve de NS
Tijdens werk zelf heb ik er nooit zon probleem mee, maar als ik thuis ben om 8 uur is alles kut en klote. Dat is zo jammerquote:
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 14:35 schreef Svyatagor het volgende:
How heavy metal is keeping us sane. Yeaaaaah
http://www.theatlantic.co(...)eeping-us-sane/8443/
Hoezo dat nu weer? Ik zat altijd tegen half zeven met een bord warm eten en een biertje in de hand op de bank tv te kijken en buurman uit te zwaaien die naar zijn saaie kantoorbaan ging.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 17:32 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Tijdens werk zelf heb ik er nooit zon probleem mee, maar als ik thuis ben om 8 uur is alles kut en klote. Dat is zo jammer
Zeker zo'n doorgeslagen audiofiel.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 07:43 schreef Lienzz het volgende:
[..]
IK had laatste een discussie met een vriend hierover en die zei dat de inkt in het hout kon trekken en daardoor de klank kon vervormen ofzoiets, ik vond het al een vreemd verhaal maar wil geen risico lopen met m;n nieuwe gitaar.
Ik heb spijt dat ik een tijdje terug m'n gitaar niet bij me had anders had er nu een steven adler handtekening op gezeten
Nicequote:
precies, is echt mierenneuken om niksquote:Op dinsdag 3 mei 2011 18:38 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Zeker zo'n doorgeslagen audiofiel.
En zit er geen laklaag op?
Vet!quote:
0. Er konden maar 3 mensen op sowieso en dat zijn onze gastheer en -vrouw geworden en de merchandisingdame.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 17:47 schreef brother52 het volgende:
Witch, hoeveel plek heb je nog op de gastenlijst voor zaterdag?
3 zijn er wel weinig maar het zal ook wel niet zo'n grote zaal zijn denk ik.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 19:59 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
0. Er konden maar 3 mensen op sowieso en dat zijn onze gastheer en -vrouw geworden en de merchandisingdame.
Het is een soort cafe, inderdaad niet al te grootquote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:06 schreef brother52 het volgende:
[..]
3 zijn er wel weinig maar het zal ook wel niet zo'n grote zaal zijn denk ik.
Hoe laat spelen jullie?
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:29 schreef Braddie het volgende:
Vandaag bij Vriese Music Palace geweest, heb op wat verschillende gitaren gespeeld, van de Epiphone Les Paul Special II van 129 tot de Gibson Les Paul Standard van 2100euro, over een AC-30 van Vox.. en het gekke is, mijn Brian May signature verslind die 2 gitaren en de 3 gtaren er tussen in(Epiphone Les Paul Custom, Gibson SG, Fender American Standard).
Waar ligt het aan?
Hoe kan een koreaanse Brian May van misschien 3 kilo meer sustain hebben dan een 7 kilo wegende Gibson Les Paul uit amerika?
Mja de situatie hier thuis is wat dat betreft wat anders.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 17:43 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Hoezo dat nu weer? Ik zat altijd tegen half zeven met een bord warm eten en een biertje in de hand op de bank tv te kijken en buurman uit te zwaaien die naar zijn saaie kantoorbaan ging.
Heerlijke tijden
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 08:08 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Als ik op die telecaster van je mag spelen. Dan kan ik gelijk beslissen of ik toch zo'n brandhout ga kopen.
Ik had me echt voorgenomen om niet meer op jou posts te reageren maar je maakt het me wel heel erg moeilijk.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:29 schreef Braddie het volgende:
Vandaag bij Vriese Music Palace geweest, heb op wat verschillende gitaren gespeeld, van de Epiphone Les Paul Special II van 129 tot de Gibson Les Paul Standard van 2100euro, over een AC-30 van Vox.. en het gekke is, mijn Brian May signature verslind die 2 gitaren en de 3 gtaren er tussen in(Epiphone Les Paul Custom, Gibson SG, Fender American Standard).
Waar ligt het aan?
Hoe kan een koreaanse Brian May van misschien 3 kilo meer sustain hebben dan een 7 kilo wegende Gibson Les Paul uit amerika?
Ik denk VOODOO!!!quote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:29 schreef Braddie het volgende:
Waar ligt het aan?
Ja gek he een epiphone specialquote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:29 schreef Braddie het volgende:
Waar ligt het aan?
Ja vooral die Gibson Les Paul Standard van 2100euro zekerquote:mijn Brian May signature verslind die 2 gitaren
Sorry dit geval is het toch echt de gitaar spelerquote:Hoe kan een koreaanse Brian May van misschien 3 kilo meer sustain hebben dan een 7 kilo wegende Gibson Les Paul uit amerika?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |