Niet stiekem van onderwerp veranderen, schorriemorrie!quote:
Ah, daar komen die frustraties vandaan.quote:Op zondag 1 mei 2011 18:51 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Ga eens een week samenwonen met mijn vriendin, dan piep je wel anders....
Beiden toch?quote:
Ja...quote:
En waarom reageert iedereen op, blijkbaar, meerdere fora zo?quote:Op zondag 1 mei 2011 18:48 schreef Braddie het volgende:
[..]
Nee maar, even serieus... als een van julie in mijn schoenen zou staan en constant afgezeken zou worden en NIET serieus genomen zou worden, zouden juluie dan ook niet gek worden?
Het is een complot, iets met apen enzo!quote:Op zondag 1 mei 2011 19:14 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
En waarom reageert iedereen op, blijkbaar, meerdere fora zo?
Cool. Zijn ook wel leuke dingen om te sparen, stuk betaalbaarder dan gitaren en in fijne kleurtjesquote:Op zondag 1 mei 2011 19:22 schreef Ch.J.E_van_Hulthem het volgende:
http://link.marktplaats.nl/445476348
Het bevalt me ook prima, ik merk dat mijn gitaarspel duidelijk vooruit gaat de laatste tijd, ik ben fijn mijn techniek aan het oefenen wat solo`s bends worden steeds zuiverder, het duurt misschien langer dan met gitaarles,maar het lukt me wel.quote:Op zondag 1 mei 2011 18:51 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
Ik heb er nu ok nog een zin in, tot nu toe bevalt dit me prima en heb ik er lol in
quote:
Nee, dank je.quote:Ontworpen door Mark Knopfler...
Daar leer je eigenlijk nog het meest van, ja. Maar dan krijg je ook een hoop gezeik over je heen, alleen hoort dat dan bij het bandproces.quote:Op zondag 1 mei 2011 19:40 schreef Ch.J.E_van_Hulthem het volgende:
nice! begin anders een bandje ofzo, leer je veel van en is nog eens leuk ook. eigen liedjes schrijven, bier drinken en ouwehoeren.
Ik zit al in een soort van Bandje... maar nja, dat is ook niet fantastisch, we spelen bijna nooit..quote:Op zondag 1 mei 2011 19:53 schreef belsen het volgende:
[..]
Daar leer je eigenlijk nog het meest van, ja. Maar dan krijg je ook een hoop gezeik over je heen, alleen hoort dat dan bij het bandproces.
Als je maar oefent.quote:Op zondag 1 mei 2011 19:58 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik zit al in een soort van Bandje... maar nja, dat is ook niet fantastisch, we spelen bijna nooit..
nieuwe band!quote:Op zondag 1 mei 2011 19:58 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik zit al in een soort van Bandje... maar nja, dat is ook niet fantastisch, we spelen bijna nooit..
Staan er zat op marktplaats...quote:Op zondag 1 mei 2011 20:09 schreef Muchachooo het volgende:
Jammer dat die Blues Driver uit die Boss advertentie al verkocht is, die zag ik wel zitten...
ja maar het is niet zo dat ik ernaar op zoek benquote:
Dan moet je toch beter leren tellen of beter op je tellen leren passen.quote:Op zondag 1 mei 2011 20:12 schreef Muchachooo het volgende:
belsen heb jij notes uitgedeeld voor al die braddie-bash-posts?![]()
heb er in een maand ineens 5 bij... terwijl ik alleen maar hier en in het ubuntu en het android topic post, en dat is vrij serieus allemaal
Ligt meer aan de aard van de notes en de hardnekkigheid ervan, maar goed, dat is meer iets voor de FB.quote:Op zondag 1 mei 2011 20:13 schreef TeleluvR het volgende:
Wat maakt het uit, alsof die notes er toe doen...
Sommige users hebben er 16.000 en die hangen nog steeds rond in ONZ.
ja ik check die dingen nooitquote:Op zondag 1 mei 2011 20:14 schreef belsen het volgende:
[..]
Dan moet je toch beter leren tellen of beter op je tellen leren passen.
Het zijn gewoon persoonlijke notes, die moderators kunnen plaatsen bij users. Zowel positief als negatief. Je kunt ze opvragen.quote:Op zondag 1 mei 2011 20:15 schreef Muchachooo het volgende:
[..]
ja ik check die dingen nooit
jij kan zien wanneer en van wie ik ze heb of niet?
staan er eigenlijk ook redenen bij?
Ik kom op het mooie totaal van 0...quote:Op zondag 1 mei 2011 20:30 schreef Ch.J.E_van_Hulthem het volgende:
waar kun je zien of je dat hebt? belsen zal er ook wel een aangemaakt hebben bij mij denk ik zo
oh, http://www.fok.nl/shop/notes.php
haha 5... nou nou.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |