Ik hou helemaal niet van patatuurquote:
Gewoon t deuntje enzo is al genoeg voor mij om t heikneuter muziek te vinden.quote:
Das wel weer mooiquote:Op zaterdag 30 april 2011 19:12 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik durf te wedden dat ik van de week als ik de eigenaar heb gesproken gewoon een gratis maaltijd heb gescoord
Als ik genaaid wordt wil ik ook zoenen..quote:Op zaterdag 30 april 2011 19:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik hou helemaal niet van patatuur![]()
Maar als ik genaaid word dan ga ik voor een gratis maaltijd, lukt me meestal ook nog
Dan wil ik op zn minst dat ze zhe boobz vastpakken.quote:Op zaterdag 30 april 2011 19:18 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Das wel weer mooi
[..]
Als ik genaaid wordt wil ik ook zoenen..
quote:Op zaterdag 30 april 2011 19:18 schreef Outpost76 het volgende:
Oh straks nog een speciaal nummertje voor Morp.
Dat kan sowieso geregeld wordenquote:Op zaterdag 30 april 2011 19:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dan wil ik op zn minst dat ze zhe boobz vastpakken.
Britney en geilquote:Op zaterdag 30 april 2011 19:19 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Nee een geiler nummer van Britney.
Spears en Geil in 1 zin kan gewoonweg niet..quote:Op zaterdag 30 april 2011 19:19 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Baby One More Time? Die is tofquote:Op zaterdag 30 april 2011 19:19 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
lmao!quote:Op zaterdag 30 april 2011 19:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dan wil ik op zn minst dat ze zhe boobz vastpakken.
quote:
quote:Op zaterdag 30 april 2011 19:20 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Spears en Geil in 1 zin kan gewoonweg niet..
Lekker met je pik over der kale koppie klaarkomenquote:Op zaterdag 30 april 2011 19:20 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Spears en Geil in 1 zin kan gewoonweg niet..
Het s een ouwe lulquote:Op zaterdag 30 april 2011 19:21 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
lmao!Laat maar horen wat de eigenaar gedaan heeft dan! Ben benieuwd. Straks geeft ie je een beurt als goedmakertje.
Nee I'm a slave for you.quote:Op zaterdag 30 april 2011 19:20 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Baby One More Time? Die is tof
Ja ho maarquote:Op zaterdag 30 april 2011 19:21 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Nee I'm a slave for you.
Die clip is zo gofferse geil dat ik bijna spontaan ga ehm ja je snapt t wel denk.
Viroyo. Nachtje doorgehaald?quote:Op zaterdag 30 april 2011 19:22 schreef Viro het volgende:
Moe, net thuis van het stappen![]()
Ik zag net dat vrienden van mijn broertje zijn blijven slapen. Zitten nu met 12 man in een huis waar er maar plek is voor 8 man om te slapen
Niet?quote:Op zaterdag 30 april 2011 19:22 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ja ho maarIk ken dat nummer niet!
En daarna gelijk naar Koninginnedag?quote:
Ze heeft er sprinklers voor nodig.. das niet echt het gewenste effect wel?quote:Op zaterdag 30 april 2011 19:24 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Niet?![]()
Ligt ze half naakt te hijgen terwijl de sprinklers afgaan en ze dus nat wordt.....
![]()
![]()
Nee, ik niet. Maar mijn vrienden zijn aan het hosselen geweestquote:Op zaterdag 30 april 2011 19:24 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nog dingen gedaan die van Serena niet mogen?
Ja, maar eerst ff slapen.quote:Op zaterdag 30 april 2011 19:24 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
En daarna gelijk naar Koninginnedag?
Half naakte natte (door water) vrouwen zijn gewoon geil!quote:Op zaterdag 30 april 2011 19:25 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ze heeft er sprinklers voor nodig.. das niet echt het gewenste effect wel?
Jaahaa, dat zeg je nuquote:Op zaterdag 30 april 2011 19:25 schreef Viro het volgende:
[..]
Nee, ik niet. Maar mijn vrienden zijn aan het hosselen geweest
[..]
Ja, maar eerst ff slapen.
Voor mijn beeldvorming: je bent gisteravond gaan stappen en nu pas net thuis?quote:Op zaterdag 30 april 2011 19:27 schreef Viro het volgende:
En ik heb gewoon muziek aangezet op mijn pc. Word nu eten klaar gemaakt in de keuken door mijn vrienden, denk niet dat we gaan slapen
quote:Op zaterdag 30 april 2011 19:28 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Voor mijn beeldvorming: je bent gisteravond gaan stappen en nu pas net thuis?
Heldquote:
Ze zijn halfgaar. Na vanavond zijn ze gaar, dan gaan er nog leukere/gekkere dingen gebeurenquote:Op zaterdag 30 april 2011 19:30 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Held
Je vrienden zijn wss een stuk gaarder dan jou aangezien zij wel hebben gezopen?
Waar ga je stappen?quote:Op zaterdag 30 april 2011 19:31 schreef Viro het volgende:
[..]
Ze zijn halfgaar. Na vanavond zijn ze gaar, dan gaan er nog leukere/gekkere dingen gebeuren
Binnenstad van Den Haag (er is een kermis), en misschien vanavond naar een GOA Party waar EggsTC ook zal zijn (onder voorbehoud).quote:
Goed bezigquote:Op zaterdag 30 april 2011 19:34 schreef Viro het volgende:
[..]
Binnenstad van Den Haag (er is een kermis), en misschien vanavond naar een GOA Party waar EggsTC ook zal zijn (onder voorbehoud).
Lekker bezig zeg!quote:Op zaterdag 30 april 2011 19:34 schreef Viro het volgende:
[..]
Binnenstad van Den Haag (er is een kermis), en misschien vanavond naar een GOA Party waar EggsTC ook zal zijn (onder voorbehoud).
Zondag gaan we waarschijnlijk met z'n allen gamenquote:Op zaterdag 30 april 2011 19:36 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Lekker bezig zeg!![]()
En dan heel de zondag uitbrakken of gewoon weer weg?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |