abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_96183042
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2011 20:13 schreef iwannabehigh het volgende:
''Logeren'' :P Er is wel degelijk geneukt vannacht. Dat sowieso.
Dus je bent al vreemd gegaan met je nieuw vriendinnetje, tsk.
Ron Paul 2012
  zaterdag 30 april 2011 @ 20:15:21 #77
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_96183057
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2011 20:08 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

misschien bestaat er wel helemaal geen logeren.
of moet je al vrienden hebben in die stad enzo, en van tevoren regelen

en ik noemde het ook alleen een keer logeren, omdat misschien wel jongens uitgaan om dan op die avond een chick te vinden bij wie ze kunnen "logeren".
en anders wel een .....hoe heet die aflevering van how i met your mother... dat ze met het lelijkste meisje naar huis gaan alleen maar voor haar bed

maar dat is ook maar een wilde gok, hoe het 'misschien' gebeurd.
volgensmij gebeurt er helemaal niets en doet niemand dat. maar ik vraag er toch naar omdat voor hetzelfde geld het wel gebeurd en ik het us nog niet weet.

zo moet ik om alles vragen, niets wordt uitgelegd, omdat alles voor normale mensen hier zo vanzelfsprekend lijkt.
het is vaag
Als het gaat om een weekend met een overnachting, bepreekt men meestal gewoon een hoteltje. In een vriendenclub kan het ook voorkomen dat iemand in de buurt woont en dat men daar overnacht. Moet je wel een matje/slaapzak meenemen als je met meerdere personen bent.

[ Bericht 0% gewijzigd door deelnemer op 30-04-2011 23:38:49 ]
The view from nowhere.
  zaterdag 30 april 2011 @ 20:16:03 #78
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_96183089
quote:
ja dat bedoel ik.

maar dan gebruik je het ook als logeren, dat moet dan wel in die vreemde stad.
en je kan ook iemand gebruiken zoals in "the sexless inkeeper" van how i met your mother.

en verder volg i ker helemaal niets van wat je nu meld. bedoel je in ze algemeenheid? bedoel je door je vrienden.
jij zou toch maagd blijven enzo? en wat.
nou i kval er alweer buiten, ik merk het al
  zaterdag 30 april 2011 @ 20:17:33 #79
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_96183129
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2011 20:15 schreef deelnemer het volgende:

[..]

Asl het gaat om een weekend met een overnachting, bepreekt men meestal gewoon een hoteltje. In een vriendenclub kan het ook voorkomen dat iemand in de buurt woont en dat men daar overnacht. Moet je wel een matje/slaapzak meenemen als je met meerdere personen bent.
dus, u ziet iwannabehighs trip zo in:

ze hadden een hotel of een vakantiehuisje geregeld.
en zijn daar met voorbedachte plannen van 2 dagen heengegaan, en het ingeplande tijdverdrijf was uitgaan in groningen centrum ofzoiets, en daar zo lang mogelijk elke keer blijven.

en als ik dat zou doen, dan zou ik net moeten doen of ik me vrienden tijdelijk kwijt ben.
of zoiets.
pi_96183172
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2011 20:14 schreef Supersoep het volgende:

[..]

Dus je bent al vreemd gegaan met je nieuw vriendinnetje, tsk.
Nee, ik heb geen eens een vriendinnetje. Noem haar maar Marloes, ik heb al 1 dag niets van haar gehoord, volgens mij is ze boos (waarom weet ik niet). :9
  zaterdag 30 april 2011 @ 20:22:05 #81
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_96183282
quote:
ja wat , door jou?
door je vrienden en heb je dat gezien of gehoord ofzo? of is dat uitgebreid besproken?
of is dat algemene kennis dat dat altijd gebeurd?

quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2011 20:18 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

Nee, ik heb geen eens een vriendinnetje. Noem haar maar Marloes, ik heb al 1 dag niets van haar gehoord, volgens mij is ze boos (waarom weet ik niet). :9
misschien omdat je met vrienden op versiertoer(Was dat de bedoeling ook dan?) in groningen was gegaan.
maar ik volg het ook niet meer he
  zaterdag 30 april 2011 @ 20:25:13 #82
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_96183376
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2011 20:17 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

dus, u ziet iwannabehighs trip zo in:

ze hadden een hotel of een vakantiehuisje geregeld.
en zijn daar met voorbedachte plannen van 2 dagen heengegaan, en het ingeplande tijdverdrijf was uitgaan in groningen centrum ofzoiets, en daar zo lang mogelijk elke keer blijven.

en als ik dat zou doen, dan zou ik net moeten doen of ik me vrienden kwijt ben.
of zoiets.
Wat iwannabehigh doet kan alleen hij jou vertellen.

Binnen een vriendenclub is uitgaan gemakkelijk. Je hebt elkaars gezelschap en men zoekt gewoon activiteiten die men leuk vindt. Lowlands, of een weekeindje kamperen, gaan stappen, whatever. Als het een vaste vriendenclub is, kennen de mensen elkaar. Er ontstaan daarbinnen en er omheen gemakkelijk relaties en hebben mensen seks (als ze elkaar leuk vinden).

[ Bericht 0% gewijzigd door deelnemer op 30-04-2011 23:39:46 ]
The view from nowhere.
  zaterdag 30 april 2011 @ 20:33:05 #83
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_96183621
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2011 20:25 schreef deelnemer het volgende:

[..]

Wat iwannabehigh doet kan alleen hij jou vertellen.

Binnen een vriendenclub is uitgaan gemakkelijk. Je hebt elkaars gezelschap en men zoekt gewoon activiteiten die men leuk vindt. Lowlands, of een weekeindje kamperen, gaan stappen, whatever. Als het een vaste vrienden club is, kennen de mensen elkaar. Er ontstaan daarbinnen en er omheen gemakkelijk relaties en hebben mensen seks (als ze elkaar leuk vinden).
i kheb vrienden van de middelbare school. alleen maar jongens, en 1 a 2 meisjes.
1 van die meisjes is het enige meisje wat ik langere tijd gezien heb in me leven en dat ze mij ook als vriend wel zag(Bezet en alles, dus nie tteveel van denken). en die is nu naar engeland.

en ik heb al vaker gemeld dat ik via hun geen nieuwe mensen kan ontmoeten. en dat wist ik zelf ook al.
zijn altijd wel leuk de dingen die we doen, maar nooit ontmoeten we andere mensen, neimand van ons

maar andere mensen kunnen met hun vrienden dus wel dingen doen, en meer mensen ontmoeten.

dat soort vrienden heb ik nog nooit gehad dan. behalve me studiegenoten in de introweek ofzoiets hadden potentie misschien daarvoor, weet ik veel.
  zaterdag 30 april 2011 @ 20:37:32 #84
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_96183753
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2011 20:22 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

ja wat , door jou?
door je vrienden en heb je dat gezien of gehoord ofzo? of is dat uitgebreid besproken?
of is dat algemene kennis dat dat altijd gebeurd?
Er wordt wel vaker wat gerommeld tussen de mensen in het groepje. Dat ontstaat als je samen optrekt.

quote:
misschien omdat je met vrienden op versiertoer(Was dat de bedoeling ook dan?) in groningen was gegaan.
maar ik volg het ook niet meer he
Heeft waarschijnlijk weinig met elkaar te maken.
The view from nowhere.
  zaterdag 30 april 2011 @ 20:43:43 #85
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_96183960
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2011 20:33 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

i kheb vrienden van de middelbare school. alleen maar jongens, en 1 a 2 meisjes.
1 van die meisjes is het enige meisje wat ik langere tijd gezien heb in me leven en dat ze mij ook als vriend wel zag(Bezet en alles, dus nie tteveel van denken). en die is nu naar engeland.

en ik heb al vaker gemeld dat ik via hun geen nieuwe mensen kan ontmoeten. en dat wist ik zelf ook al.
zijn altijd wel leuk de dingen die we doen, maar nooit ontmoeten we andere mensen, neimand van ons
maar andere mensen kunnen met hun vrienden dus wel dingen doen, en meer mensen ontmoeten.

dat soort vrienden heb ik nog nooit gehad dan. behalve me studiegenoten in de introweek ofzoiets hadden potentie misschien daarvoor, weet ik veel.
Wat let jullie om samen uit te gaan. Plekken op te zoeken waar veel jongeren naar toe gaan. Ga naar de openlucht popconcerten of ga gewoon 's avonds uit. Ga billarten of darten in een kroeg of poolcentum. Doe iets wat je leuk vindt.

Maar goed. Je komt naar de meet. Dat is ook iets waar je nieuwe mensen ontmoet.
The view from nowhere.
  zaterdag 30 april 2011 @ 20:56:07 #86
327935 lanterfanteraar
Aandachtsgeile topichoer
pi_96184348
Ik weet niet of ik wel zin heb om Bevrijding te gaan "Vieren". Maar misschien is dat wel gewoon ergens overdag op kleedjes. Al die chaos. Ik weet het allemaal niet hoor. Het is wel goed voor het sociale leven, zo onder de mensen, maar aan dat gedinges heb ik ook geen vrienden overgehouden.
  zaterdag 30 april 2011 @ 21:02:32 #87
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_96184597
Je bedoeld deze konniginnedag.

Gewoon wat ronddolen (zoals MLiG dat beschrijft) heeft ook niet veel zin als je vrienden wilt maken. Zelfs als je gemakkelijk een praatje maakt, zijn het hooguit wat korte gesprekjes met mensen. Tenzij je gaat om iemand te versieren, en dan is de kans ook niet groot dat het lukt.
The view from nowhere.
  zaterdag 30 april 2011 @ 21:11:56 #88
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_96184937
Oja morgen is de madness nog niet over. Bevrijding op museumplein ed toch?
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
  zaterdag 30 april 2011 @ 21:15:56 #89
327935 lanterfanteraar
Aandachtsgeile topichoer
pi_96185085
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2011 21:11 schreef Schenkstroop het volgende:
Oja morgen is de madness nog niet over. Bevrijding op museumplein ed toch?
:D
Morgen ?
  zaterdag 30 april 2011 @ 21:19:07 #90
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_96185192
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2011 21:02 schreef deelnemer het volgende:
Je bedoeld deze konniginnedag.

Gewoon wat ronddolen (zoals MLiG dat beschrijft) heeft ook niet veel zin als je vrienden wilt maken. Zelfs als je gemakkelijk een praatje maakt, zijn het hooguit wat korte gesprekjes met mensen. Tenzij je gaat om iemand te versieren, en dan is de kans ook niet groot dat het lukt.
maar volgens de pua is er een truk he. en misschien dat mensen zonder vrienden met toeval al die truk doen, en dan zo uit isolement raken.

want als je dan ergens geraakt, en meteen op mensen afstapt die je niet kent. maar dan wel even erbij staat.
en dan weg van ze gaat naar andere mensen, denken sommige van die andere mensen dat dat misschien jou vrienden waren.

of naja ze denken er niet over na ofzo, maar het is hun gevoel.....

zo kan je ook 2 sets afwisselen elke keer, en elke keer zo om en om zo een set gebruiken als social proof voor de andere set, en dan zo elke keer een stap hoger komen op de sociale ladder.

en ook kan je bijv. op 2 mensen afstappen die onbekenden van elkaar zijn, en dan iets zeggen dat persoon A, maar ook persoon B (Van die set) doet vermoeden dat je de ander van die set dan al kent.

bijv op 2 mensen afstappen die elkaar niet kennen, of nog niet zo lang.
en dan zeggen tegen allebei een beetje: pas op hoor kerel, deze man drinkt vaak bier.

dan denkt "kerel" dat je misschien "man" kent, omdat je zegt dat hij(man) veel bier drinkt en dat je man dus al kent en dat je hem(kerel) daar dan over informeert.
en "man" denkt dat je misschien "kerel" kent, omdat je tegen kerel zegt alsof het je vriend is van "pasop voor hem"

[ Bericht 0% gewijzigd door mylifeisgrey op 30-04-2011 21:25:47 ]
pi_96185311
Ja ja. Ik ben kapot mensen, ik ga films kijken zo op internet. Is er een site waar je gratis goede, mooie, leuke films kan kijken?
pi_96185400
Ik heb wel een paar keer eerder gepost in deze reeks, maar zal mij even voorstellen.

Ik ben Socios, 27 jaar en heb nog nooit een vrouw kunnen `versieren´. Wel het geluk gehad dat een vrouw zelf `het initiatief´ nam.

Meestal, als ik al de moed heb verzameld op een vrouw aan te spreken, valt het gesprek binnen 5 minuten stil en heeft zij alle interesse in mij verloren. Ik ben niet in staat om een gesprek gaande houden. De situatie wordt ongemakkelijk en zij en ik gaan weer `onze eigen weg´ bewandelen.

Het is nooit zo dat de vrouw en ik de hele avond `de spanning´ blijven voelen en uiteindelijk close ft. `intiem´ worden.
pi_96185446
Heel toevallig halcon ben ik nu ook in Zundert bij een vriend die 2 maanden geleden uit het het huis van zijn vriendin is gekickt en nu dus in Zundert woont. Ja ik ga zo uit alleen met hem. Hij voelt zich eenzaam omdat hij alweer zolang vrijgezel is (2 maanden). Hij ziet er goed uit en hij gaat straks een pools chickie hosselen zei hij net. Ben benieuwd. Ik ga het van dichtbij meemaken.
  zaterdag 30 april 2011 @ 21:29:02 #94
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_96185541
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2011 21:26 schreef richard_prf het volgende:
Heel toevallig halcon ben ik nu ook in Zundert bij een vriend die 2 maanden geleden uit het het huis van zijn vriendin is gekickt en nu dus in Zundert woont. Ja ik ga zo uit alleen met hem. Hij voelt zich eenzaam omdat hij alweer zolang vrijgezel is (2 maanden). Hij ziet er goed uit en hij gaat straks een pools chickie hosselen zei hij net. Ben benieuwd. Ik ga het van dichtbij meemaken.
wat echte vrienden doen (lijkt mij, wat ik graag zou willen) is samen met je uitgaan, en niet meteen die meid isolaten maar samen met die meid praten, en verhalen vertellen en afentoe gaan flirten en op die manier lol hebben

wat ik altijd zie is van een afstandje 2 onbekende mensen met elkaar praten, zodat ik ze net niet kan verstaan. en ik heb geen flauw idee wat er dan gebeurt.

vervolgens sta ik weer faal met mannen in een hoekje, of bij "betere" mannen in een betere positie. maar zogauw er dan een vrouw is, wordt ze al snel geisolate en heb ik er niets meer mee te maken.

het enige wat ik meemaak is even schouderduwen van die mannen en dan degeen die het eerst reageert wint., en dan heb ik er helemaal niets meer mee te maken.
op die manier ga ik nooit 'samen' met iemand uit dat we samen met een vrouw praten(in groepsvorm)
pi_96185674
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2011 21:29 schreef mylifeisgrey het volgende:
vervolgens sta ik weer faal met mannen in een hoekje, of bij "betere" mannen in een betere positie. maar zogauw er dan een vrouw is, wordt ze al snel geisolate en heb ik er niets meer mee te maken.
Ik sta meestal ook in een hoekje aan de bar met een biertje in de hand een beetje met mijn hoofd te schudden op de muziek. Verreweg meestal alleen ook, omdat als ik al uitga, dat altijd alleen is. Ik zie de mooiste vrouwen rond- en langslopen, maar kom zelden met ene in contact. Laat staan dat ze in mij geïnteresseerd raakt.
  zaterdag 30 april 2011 @ 21:32:39 #96
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_96185702
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2011 21:32 schreef Socios het volgende:

[..]

Ik sta meestal ook in een hoekje aan de bar met een biertje in de hand een beetje met mijn hoofd te schudden op de muziek. Verreweg meestal alleen ook, omdat als ik al uitga, dat altijd alleen is. Ik zie de mooiste vrouwen rond- en langslopen, maar kom zelden met ene in contact. Laat staan dat ze in mij geïnteresseerd raakt.
stap 1 is 'iets'! doen. anders lopen ze langs en gebeurd er niets en verdwijnen ze weer uit je leven
pi_96185909
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2011 21:32 schreef Socios het volgende:

[..]

En dat vind je leuk? :)

Een beetje aan de bar staan met wat bier.
Ron Paul 2012
pi_96185934
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2011 21:32 schreef mylifeisgrey het volgende:
stap 1 is 'iets'! doen. anders lopen ze langs en gebeurd er niets en verdwijnen ze weer uit je leven
Aantikken en/ of iets zeggen? De meeste zijn zó arrogant dat ze je met een rare blik aankijken en meteen weer verder lopen.
pi_96185961
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2011 21:37 schreef Supersoep het volgende:
En dat vind je leuk? :)

Een beetje aan de bar staan met wat bier.
Ik vind clubmuziek heel chill, dus ik vermaak mij wel. Maar na een uurtje ben ik wel weer weg, blijf niet de hele avond/ nacht.
  zaterdag 30 april 2011 @ 21:42:39 #100
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_96186136
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2011 21:38 schreef Socios het volgende:

[..]

Aantikken en/ of iets zeggen? De meeste zijn zó arrogant dat ze je met een rare blik aankijken en meteen weer verder lopen.
je had toch ook pua gelezen? je moet het iets indirecter doen.
ik zie het zelf een beetje als hun een makkelijke kans geven om je af te wijzen zonder boze blikken enzo...

ik ben er iets van 3 keer een avond in de praktijk mee bezig geweest, en nu kan ik ze benaderen.

als je naar ze toeloopt, recht voor ze gaat staan en dan op die manier "er al bent" en ze dan aantikt, krijg je boze blikken(behalve als ze je al echt leuk vond, of voorheen dingen gebeurd)

als ze je ziet aankomen, wat je dan moet doen is net doen of je langsloopt, en elk moment weer weg kan lopen(niet dezelfde weg terug bij voorkeur)

als ze je niet ziet aankomen, moet het lijken of je veel social proof hebt in de buurt, en dat het haar dan even is ontgaan. dus niet in je 1tje op haar achterkant aflopen, en dan gaan tikken en heel wanhopig kijken en angstig zijn voor haar reactie
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')