Klopt wel inderdaad. Misschien heb je het dan onbewust ook wel meer door? Wel frustrerend. Date was gezellig, maar als lekkere wijven waar je normaal al niet eens je kans waagt tegen je aan beginnen te rijden en zo... Jammer.quote:Op zondag 1 mei 2011 09:26 schreef Catbert het volgende:
[..]
Tja, zelfde geldt als je met een vriendin bent.
'T was gister ook erg gezellig op 't Wed, met je "leukt dat je d'r bent band"
Plein in Utrechtquote:
Ja. Richard heeft ook een waarschuwing gehad dat 'ie d'r mee moest kappen. Ben dat geneuzel ook gewoon hardstikke zat.quote:
Nee, dat is Janskerkhof. Google maps is your friendquote:
Janskerkhof ben ik 'n paar keer geweest. 't Wed afgaande op Google Maps wsl. niet.quote:Op zondag 1 mei 2011 10:32 schreef Catbert het volgende:
[..]
Nee, dat is Janskerkhof. Google maps is your friend
MILFs scoren bij de Hofman?quote:Op zondag 1 mei 2011 10:35 schreef Halcon het volgende:
Janskerkhof ben ik 'n paar keer geweest. 't Wed afgaande op Google Maps wsl. niet.
Was toen een redelijk jong publiek. Ook wel wat MILFs, maar over het algemeen toch van die zeg maar studententypes. Ook nog in 'n andere tent daar in de buurt geweest. Daar was het echt kinderdisco.quote:
Dat is wel een goed ideequote:Op zondag 1 mei 2011 10:26 schreef Re het volgende:
misschien in samenwerking met [LIF] een keertje een make-over introduceren
Ik ook. Vermoedelijk als een jong, naief, gewillig meisje. Een makkelijke prooi.quote:Op zondag 1 mei 2011 12:37 schreef lanterfanteraar het volgende:
Ik ben wel benieuwd hoe ik overkom gedurende het uitgaan. Wat voor type meisj et cetera.
Het uitgaan is voor je eigen plezier.quote:Op zondag 1 mei 2011 12:52 schreef lanterfanteraar het volgende:
Nu lees ik weer - ergens- over meiden die 'interessante mensen' hebben ontmoet tijdens het uitgaan. Ik snap het niet hoor. Het uitgaan is alleen voor fysiek contact. Al is enig fysiek contact wel nodig als bevestiging ( ook 'gewoon' met vriendinnen hoor, arm vasthouden bijv.).
ja, ik ook! Wat is nu concreet de reden dat ik nooit versierd word? Zou zo makkelijk zijn als het op hun voorhoofd geprojecteerd werd in blacklight ofzo.quote:Op zondag 1 mei 2011 12:37 schreef lanterfanteraar het volgende:
Ik ben wel benieuwd hoe ik overkom gedurende het uitgaan. Wat voor type meisj et cetera.
De kans is ook groot dat je idioten aantrekt. Zeker voor Lanterfanteraar. Brrrrrrr.quote:Op zondag 1 mei 2011 13:52 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Het uitgaan is voor je eigen plezier.
Als je het naar je zin hebt is de kans groot dat je daardoor interessante mensen aantrekt, ja.
Ik ben eigenlijk wel benieuwd hoe ik sowieso overkom op andere. Ik zou dus echt een keer mijzelf willen observeren door de ogen van iemand anders.quote:Op zondag 1 mei 2011 12:37 schreef lanterfanteraar het volgende:
Dat ziet er door ieder paar ogen weer anders uit. Maar de meet is daarvoor wel geschikt. Vraag je de volgende dag op Fok! feedback via de DM aan degene wiens oordeel je zoekt.quote:Op zondag 1 mei 2011 14:21 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk wel benieuwd hoe ik sowieso overkom op andere. Ik zou dus echt een keer mijzelf willen observeren door de ogen van iemand anders.
Dat is een goed planquote:Op zondag 1 mei 2011 14:23 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Dat ziet er door ieder paar ogen weer anders uit. Maar de meet is daarvoor wel geschikt. Vraag je de volgende dag op Fok! feedback via de DM aan degene wiens oordeel je zoekt.
Dat is waar. Ik denk dat ze met iemand moet gaan die haar niet alleen achter laat. Met z'n tweeën sta je een stuk sterker. En weggaan vóór sluitingstijd en als het OV nog rijdt, dat soort dingen. Met z'n tweeën dus, niet alleen.quote:Op zondag 1 mei 2011 13:58 schreef deelnemer het volgende:
[..]
De kans is ook groot dat je idioten aantrekt. Zeker voor Lanterfanteraar. Brrrrrrr.
Al 2x is er iemand over haar grenzen heen gegaan. Alle drie de keren was het een wannabee macho. Om dat te voorkomen zijn adviezen meer dan welkom.
Dus wiens schuld is het dan? Dat van je uiterlijk of dat van jou?quote:Op zondag 1 mei 2011 04:34 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Dat is ook zo maar dat is wel een betere instelling als je bijvoorbeeld uitgaat. Je kan denken "ik ben lelijk niemand ziet me staan " of je kan denken zo van "ergens tussen deze 100 meiden in de discotheek loopt er eentje rond die me zit zitten " Op die manier straal je sowieso al wat anders uit dan wanhoop en misschien dat er dan ook meer dames geinteresseerd zijn aangezien je houding en uitstraling automatisch verbeteren als je met een positieve gedachtegang uitgaat.
Maar ik heb dit zelf een aantal keren geprobeerd zonder succes overigens.
Mijn teller staat nog altijd op 1 dat ik met een meisje had gepraat in een kroeg in de 100 keer dat ik ben uitgeweest. Maar dit (bovengemiddeld) uitziende meisje kwam naar mij toe (zo schijnt , ze stond in mijn buurt en ik glimlachte naar haar, athans zo is het gegaan volgens mijn nuchtere vrienden, en dat iemand haar een drankje aanbood en wegkaapte van mij maar dat ze gewoon na 30 seconde weer terug liep naar mij. Ze pakte toen ook haar telefoon waarschijnlijk als hint om haar nummer te vragen maar ik was te ver heen om dit te beseffen. (was een gesprek van 30 minuten ofzo) ze was daar alleen , haar vriendinnen stonden buiten ofzo en het het schijnt dat ze expres in mijn buurt stond. Ik kan het niet geloven maar 2 vrienden hebben dit bevestigd.
Een week later in een bar leek het erop dat er weer 2 meiden (vriendinnen van elkaar) een poging deden om met mij in gesprek te raken. Ze schreeuwde iets naar mij en ik deed net alsof ik het niet hoorde want ik was bang en onzeker. Ik keek wel op maar keek expres langs ze heen terwijl ze duidelijk in mijn richting keken. Ik voelde me toen erg ongemakkelijk. Vervolgens probeerden ze het nog een keer en gingen deze keer nog wat harder praten, weer keek ik op en deed alsof ik het niet zag. Daarna gaven ze het op en liepen weg.
Een wat?quote:Op zondag 1 mei 2011 10:26 schreef Re het volgende:
misschien in samenwerking met [LIF] een keertje een make-over introduceren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |