Als je een sms stuurt naar een Nederlands nummer, maar diegene is in het buitenland, moet je dan ekstra betalen? Of betaal je dat gewoon tegen normaal tarief/binnen je bundel.
De verzender betaalt het normale tarief, je kunt immers van een mobiele telefoon niet weten waar die is, het heet niet voor niets een mobiele telefoon...
Natuurlijk betaal je niet meer, je kan aan een Nederlands nummer toch niet zien of die persoon in het buitenland zit?
Op zondag 13 januari 2008 23:38 schreef remlof het volgende: Je blijft me verbazen deepart, wat slik je in godsnaam? Op maandag 27 december 2010 00:52[/url] schreef remlof het volgende: Diepzinnige deepart.
As the officer took her away, she recalled that she asked, "Why do you push us around?" And she remembered him saying, "I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
Mijn vriend was laatst op vakantie en ik heb wel kosten buiten de bundel gemaakt. We hebben 3 weken lang elke dag 1-3 smsjes naar elkaar gestuurd, maar ik heb maar iets van 2,50 boven mijn bundel hoeven betalen, dus het valt allemaal wel mee.
[img]http://i1018.photobucket.com/albums/af301/sjisje/Cowsig_zps4237a5a6.png[/img] [size=85][color=#80BFFF]We will not run and we will not hide,.[/color][/size]