Dat is kut. Heb je nog garantie?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 00:43 schreef admiraal_anaal het volgende:
wil ik het spel starten, loopt ie vast en krijg ik een E71 melding en rechtsonder de ring gaat het rood knipperen
Ja tot 10 mei als ik het goed las. Echt alweer valt dit in het weekend als ik niet thuis ben.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 00:10 schreef SoldMayor het volgende:
Nou vanaf morgen uurtje of 6 in de avond dubbel xp toch..![]()
Wootquote:Op vrijdag 6 mei 2011 00:10 schreef SoldMayor het volgende:
Nou vanaf morgen uurtje of 6 in de avond dubbel xp toch..![]()
Ja, lachen man..quote:Op vrijdag 6 mei 2011 23:36 schreef vandermar het volgende:
Hehe, PSN zal weer gehackt worden wanneer ze trachten PSN weer online te brengen. Dit gaat nog heel erg lang duren voor de playstation users.
nintendo 8-bit en psn hebben samen iets gemeens.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 23:36 schreef vandermar het volgende:
Hehe, PSN zal weer gehackt worden wanneer ze trachten PSN weer online te brengen. Dit gaat nog heel erg lang duren voor de playstation users.
Al 2 of 3 maanden prestige 14quote:Op vrijdag 6 mei 2011 23:48 schreef SoldMayor het volgende:
[ afbeelding ]
prestige 11.
En nu na 2 matige potjes HQ alweer level 9.
Boeiend.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 23:36 schreef vandermar het volgende:
Jaquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |