Kan via Xbox Live op precies dezelfde manier.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 11:16 schreef BzP het volgende:
[..]
1 persoon koopt de mappack
die persoon geeft zn login + paswoord aan vrienden.
die vrienden maken allemaal een nieuw profiel aan en loggen in op die psn die de aankoop gemaakt heeft.
ff downloaden en installeren, account verwijderen en dan op je eigen account heb je escalation.
Lekker voordelig he psn
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 11:18 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Kan via Xbox Live op precies dezelfde manier.
Laat ff weten hoe de maps zijnquote:Op dinsdag 3 mei 2011 11:35 schreef admiraal_anaal het volgende:
* admiraal_anaal is escalation -pack aan het downloaden
quote:
Wanneer ik Black Ops speel (zonder mappacks) heb ik een optie om "Core" of "First Strike" (heb ik niet maar staat er wel dus) te kiezen, zal wel hetzelfde zijn denk ik?quote:
Ja klopt, maar er staat nu alleen maar Escalation, geen First Strike.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 19:03 schreef msnk het volgende:
[..]
Wanneer ik Black Ops speel (zonder mappacks) heb ik een optie om "Core" of "First Strike" (heb ik niet maar staat er wel dus) te kiezen, zal wel hetzelfde zijn denk ik?
Ah... Misschien zijn ze samengevoegd? Ben je geen enkele First Strike map tegengekomen tijdens het spelen van Escalation?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 19:11 schreef ForumPimp het volgende:
[..]
Ja klopt, maar er staat nu alleen maar Escalation, geen First Strike.
Heb al een aantal maps bekeken, maar niks van First Strike op dit moment. Jammer.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 19:13 schreef msnk het volgende:
[..]
Ah... Misschien zijn ze samengevoegd? Ben je geen enkele First Strike map tegengekomen tijdens het spelen van Escalation?
Ik zal ook 's booten en kijken wat er bij mij staat.
edit: Bij mij staat nu ook alleen Escalation en geen First Strike. Dus waarschijnlijk samengevoegd? Blijf maar doorspelen misschien komt er wel een 'oude' map langs.
Omg...quote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:08 schreef Pheno het volgende:
Oh ja, even vijf XBLA-downloadcodes weggeven op de gamesite voor Escalation. Even een nieuwtje in elkaar prutsen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |