Alles.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 17:12 schreef Greys het volgende:
Het nummer?
De belichting?
Performance?
All of the above?
Dat bedoel ik dus... als het faalt snappen wij precies waarom... alleen ik ben bang dat het een huilie-huilie-Europa-kiest-niet-voor-kwaliteit-verhaal vanuit de TROS en de J's wordt en we volgend jaar helemaal niet meer mee doenquote:Op dinsdag 3 mei 2011 17:09 schreef Greys het volgende:
Het nummer op zich is echt goed genoeg, gezien de buitenlandse reacties ook.
De startplaats is ruk, de performance laat veel te wensen over. Dat kan ze net de das om doen.
Laat BNN het lekker doen, die maken er vast wel iets leuks vanquote:Op dinsdag 3 mei 2011 17:16 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat bedoel ik dus... als het faalt snappen wij precies waarom... alleen ik ben bang dat het een huilie-huilie-Europa-kiest-niet-voor-kwaliteit-verhaal vanuit de TROS en de J's wordt en we volgend jaar helemaal niet meer mee doen
Waar komt dat verhaal toch vandaan?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 17:33 schreef Greys het volgende:
Volgens de fans en bookmakers moet een finaleplek er in kunnen zitten.
Gelukkig gelooft Jan Smit dat ze in ieder geval minimaal gaan winnenquote:Ook dorpsgenoot Jan Smit ziet de 3JS op 14 mei de winst behalen. “Minimaal, minimaal!
Ik zou maar wat Volendamse nuchterheid in acht nemen, dan valt het altijd meequote:Op dinsdag 3 mei 2011 17:44 schreef lezzer het volgende:
Zullen we trouwens er gewoon weer lekker voor gaan? Toch veel leuker dan nu al die neerwaartse spiraal in?
Ja daar moest ik ook om lachenquote:Op dinsdag 3 mei 2011 17:46 schreef APK het volgende:
Gelukkig gelooft Jan Smit dat ze in ieder geval minimaal gaan winnen
Ik doe met je mee heb ik beslotenquote:Op dinsdag 3 mei 2011 17:44 schreef lezzer het volgende:
FilmpjesHet is begonnen
Zullen we trouwens er gewoon weer lekker voor gaan? Toch veel leuker dan nu al die neerwaartse spiraal in?
dahbedoellikquote:Op dinsdag 3 mei 2011 17:54 schreef Greys het volgende:
Ik doe met je mee heb ik besloten
Fuck 'em all, we gaan voor het eerst sinds eeeeeeeeuwen de finale halen
En die heeft wel een hele show.. Ben benieuwd waar uiteindelijk voor gekozen wordt door het publiek, show of zang. Al zal dat wel weer show worden.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 18:03 schreef Greys het volgende:
Zweden viel al door de mand (en dat was een van de favorieten toch?) omdat hij zo slecht zong
Vertaald betekent dat .... ?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 18:09 schreef Greys het volgende:
Zweden krijgt echt kutreacties![]()
![]()
Probe Schweden: Wo ist die Tür?
Die erste schwedische Probe lässt mich etwas ratlos zurück. Nehmen die Schweden die ganze Sache auf die leichte Schulter oder ging da einfach nicht mehr? In den ersten Durchgängen wirkte Eric Saade äußerst fahrig, ließ ganze Passagen ungesungen verhallen.
Im letzten Durchgang, den er dann schwer atmend komplett absolvierte, misslang dann auch noch die eigentlich geplante Explosion an den Glasscheiben, so dass Eric völlig verdattert stehen blieb, die Scheiben betrachtete, und so schnell nicht wusste, wie er aus dem Käfig wieder herauskommen sollte – große Erheiterung im Pressezentrum. Wahrscheinlich aber auch gerade in diesem Augenblick Auslöser für heftige Gespräche hinter der Bühne. Eine solche Panne am nächsten Dienstag wäre für die Schweden der Super-Gau!
Die Reaktionen waren insgesamt auch sehr verhalten. Das wirkte alles noch sehr einstudiert und wenig organisch, wenn ich das einmal so sagen darf. Das ist umso verwunderlicher, als dass die Choreographie eigentlich identisch ist mit der aus dem Melodifestivalen, außer, dass zwei der fünf Tänzer in Chorsänger umgewandelt wurden, die Eric stimmlich stützen sollen. Dabei singt er sogar ganz passabel, wie er beim Einsingen auf der Bühne bewies. Aber Tanzen und Singen gleichzeitig ist eben doch auch ziemlich anstrengend. Der Druck für Eric scheint immens zu sein, man hat das Gefühl, es geht ihm gerade überhaupt nicht gut, dem Ärmsten. Dabei hat Mutti ihm ganz offenbar noch die Haare geschnitten, denn er sieht auf einmal aus wie 14……
Mal sehen, wie die Schweden gleich diese “Arsch und Friedrich-Probe” erklären…. Später mehr!
@YT. Maar goed, moet dit niet allemaal in het SWE-topic?quote:read the interview with him first and then judge! he was focusing on cameras not on singing and if your don't belive in his live singing listen to melodifestivalen. he can sing so good. sweden will do an epic performance.
mrsdropdead369
Dat zeggikquote:Op dinsdag 3 mei 2011 18:15 schreef Pino112 het volgende:
[..]
@YT. Maar goed, moet dit niet allemaal in het SWE-topic?
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |