Dat dus!quote:Op woensdag 4 mei 2011 17:10 schreef grazz het volgende:
Ik down sinds dinsdag ook al met je mee hoorMaar als je als fan na jaren ziet dat we mogelijkheden hebben om door te geraken en de NLse delegatie lijkt niet de moeite te nemen om er alles uit te halen dan...grrr, vind ik het zo ongelooflijk jammer.
Ik kan me in de geschiedenis geen een NL-artiest herinneren die zo ongemakkelijk en ongeinteresseerd hebben deelgenomen... waarschijnlijk ook omdat het voor bijna al die mensen een echte opstap in hun carriere zou kunnen betekenen...quote:Op woensdag 4 mei 2011 17:12 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik moet wel zeggen, in vergelijking met hoe Sieneke naar het hele gebeuren keek en er op reageerde was stukken anders dan de drie heren dit jaar. Niet gek natuurlijk, dat meisje was amper gewend in een café te zingen en dan is het nogal een stap.
Volgens mij zien die 3Js het als een downstep.quote:Op woensdag 4 mei 2011 17:17 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik kan me in de geschiedenis geen een NL-artiest herinneren die zo ongemakkelijk en ongeinteresseerd hebben deelgenomen... waarschijnlijk ook omdat het voor bijna al die mensen een echte opstap in hun carriere zou kunnen betekenen...
Dan hadden ze niet mee moeten doenquote:Op woensdag 4 mei 2011 17:18 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Volgens mij zien die 3Js het als een downstep.
Inderdaad, maar wat hebben we anders? Ik vind het echt vreselijk en heel irritant dat ze er zo arrogant en laatdunkend mee omgaan.quote:
had gewoon een nationale finale georganiseerd zoals in het verleden... dan had je in ieder geval een artiest gehad die echt wil...quote:Op woensdag 4 mei 2011 17:22 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Inderdaad, maar wat hebben we anders? Ik vind het echt vreselijk en heel irritant dat ze er zo arrogant en laatdunkend mee omgaan.
Met de TROS. Zal ik een topic oprichten waarbij we alle dingen gaan verzamelen wat de TROS kan verbeteren of wat er aan de organisatie in Nederland verkeerd is dat we daarna naar de TROS gaan sturen of naar degene die over de organisatie in Nederland bepaalt. Wie bepaalt eigenlijk of er een NSF komt of dat er artiesten aangewezen worden?quote:Op woensdag 4 mei 2011 17:24 schreef TheVulture het volgende:
[..]
had gewoon een nationale finale georganiseerd zoals in het verleden... dan had je in ieder geval een artiest gehad die echt wil...
quote:Op woensdag 4 mei 2011 17:26 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
EDIT: Oh nee, dan worden we weer weggezet als "digitale leutervijver"![]()
http://www.trouw.nl/tr/nl(...)-goed-verkopen.dhtmlquote:De radiopresentator vond dat de inbreng van andere landen op de eerste repetitiedag nog wat onwennig oogde, maar dat 'de jongens uit Volendam er meteen stonden'. Hij repte van een goede performance en fantastische zang. 'In de polls hangt het nummer rond de achtste positie voor de halve finale. De eerste tien van de negentien gaan door naar de eindstrijd.'
Dat verhaal hierboven was van Daniel Dekker... daar past alleen maar eenquote:Op woensdag 4 mei 2011 19:45 schreef grazz het volgende:
[..]
http://www.trouw.nl/tr/nl(...)-goed-verkopen.dhtml
Erm..Cornald heeft niet goed gekeken?
Helemaal mee eens. In de 2e halve finale is het niveau minder dan in de 1e, en het is absoluut niet nodig om te verliezen van landen als Bulgarije of Moldavie, die vervolgens roemloos 24e worden in de finale.quote:Op woensdag 4 mei 2011 17:10 schreef grazz het volgende:
Ik down sinds dinsdag ook al met je mee hoorMaar als je als fan na jaren ziet dat we mogelijkheden hebben om door te geraken en de NLse delegatie lijkt niet de moeite te nemen om er alles uit te halen dan...grrr, vind ik het zo ongelooflijk jammer.
Oops, Je hebt gelijk! maar idd bij Daniel Dekker (zogenaamde songfestival kennerquote:Op woensdag 4 mei 2011 19:47 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat verhaal hierboven was van Daniel Dekker... daar past alleen maar eenbij
Cornald geeft juist aan dat ze het beter moeten verkopen
Waarom zou België ons zoveel punten geven?quote:Op woensdag 4 mei 2011 20:33 schreef TheVulture het volgende:
Belgie geeft ons er wel 10 of 12 denk ik... dan zijn er nog 38/40 punten nodig bij de rest....
Gewoon, buurlanden. België geeft ons sowieso wel wat omdat de 3Js wel een goed liedje hebben en waarschijnlijk rond de 8e plaats zitten, en daar komt dan een buurlandbonus bij.quote:Op woensdag 4 mei 2011 21:15 schreef APK het volgende:
[..]
Waarom zou België ons zoveel punten geven?
Zijn de J's bekend in België?
Dus dan moeten wij die meuk uit België ook punten gaan geven?quote:Op woensdag 4 mei 2011 21:17 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Gewoon, buurlanden. België geeft ons sowieso wel wat omdat de 3Js wel een goed liedje hebben en waarschijnlijk rond de 8e plaats zitten, en daar komt dan een buurlandbonus bij.
Oh, dat kan nog wel schelen danquote:Op woensdag 4 mei 2011 21:19 schreef Lutte het volgende:
3js is zeker bekend in Belgie, veel Belgische fans en ze hebben meerdere malen in het Sportpaleis (of hoe heet dat, groot podium daar) gespeeld en hebben er sowieso vaak optredens.
Dat is een stuk minder zekerquote:Op woensdag 4 mei 2011 21:20 schreef APK het volgende:
[..]
Dus dan moeten wij die meuk uit België ook punten gaan geven?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |