De moeder van komt hier vandaan zeg maarquote:Op dinsdag 19 april 2011 17:34 schreef chufi het volgende:
[..]
Het plaatsje bij dit fort, is een van de drukst bezochte plaatsen van het land .... oa omdat er een ander plaatsje van historische betekenis vlakbij ligt ... Zeg begin jaartelling ongeveer
Juistquote:Op woensdag 18 mei 2011 11:31 schreef -Kadesh- het volgende:
Selcuk in Turkije:
http://maps.google.nl/map(...)55,0.016512&t=h&z=17
Ik ga ff een nieuwe opgave zoeken.
Juistquote:
bijna goed, ze spreken hier wel duitsquote:Op donderdag 2 juni 2011 22:36 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
ik zat meer aan Duitsland te denken maar kan het nog niet vinden
juistquote:
f***, nu weet ik ook al wat het is zonder te kijkenquote:Op woensdag 8 juni 2011 21:35 schreef -Kadesh- het volgende:
Edinburgh
http://maps.google.be/map(...)35,0.066047&t=h&z=15
Ik ga ff een nieuwe zoeken.
spot on!quote:Op woensdag 8 juni 2011 21:35 schreef -Kadesh- het volgende:
Edinburgh
http://maps.google.be/map(...)35,0.066047&t=h&z=15
Ik ga ff een nieuwe zoeken.
Correct!quote:Op dinsdag 14 juni 2011 21:34 schreef -Kadesh- het volgende:
http://maps.google.nl/map(...)61,0.016512&t=h&z=17
Minsk Arena
Juistquote:
Dat fort had ik al gezien.... Italie te vluchtig gescand blijkbaarquote:Op zondag 19 juni 2011 22:45 schreef redunzl het volgende:
hint:
een fort van een italiaanse stadstaat
het ligt niet in italië, het is zeg maar een in de middeleeuwen veroverd gebied buiten italiequote:Op zondag 19 juni 2011 23:17 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat fort had ik al gezien.... Italie te vluchtig gescand blijkbaar
hij is lastig idd, als je op de engelse wikipedia van italiaanse stadstaten uit de middeleeuwen kijktquote:Op woensdag 22 juni 2011 13:17 schreef -Kadesh- het volgende:
Het is een lastige. Die kustlijn loopt van oost naar west en daar zijn er toch niet heel veel van. Verder lijkt het wat op Afrika of het midden oosten.
juistquote:Op woensdag 22 juni 2011 17:39 schreef -Kadesh- het volgende:
http://maps.google.nl/map(...)013,4.22699&t=h&z=14
Olkiluoto Finland
yepquote:Op woensdag 22 juni 2011 15:06 schreef chufi het volgende:
Sudak aan de Zwarte Zee, op de Krim in Ukraine
Ja, Europa.quote:Op woensdag 22 juni 2011 21:00 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
ik weet wat het is maar waar moet ik het zoeken, Europa?
Int egendeel .maar ben nog niet steeds zeker waar ik naar kijk... Is het wel wat ik denk of wat Itsj=jojo denkt...quote:
correct!quote:Op zondag 3 juli 2011 11:00 schreef -Kadesh- het volgende:
Lac Tshangalele in De Democratische Republic Congo
http://maps.google.nl/map(...)41,0.132093&t=h&z=14
ook goedquote:
Juistquote:
quote:Op vrijdag 15 juli 2011 19:58 schreef bork het volgende:
Rue des États, Nantes, France Chateau Ducs de Bretagne
ja, ik ben hier nieuw he, thx voor de tip.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 21:40 schreef redunzl het volgende:
The Jasna Góra Monastery, Częstochowa, Polen
maar ... MGGP Aero onderaan de foto gaf het al een beetje weg
your welcomequote:Op vrijdag 15 juli 2011 22:25 schreef bork het volgende:
[..]
ja, ik ben hier nieuw he, thx voor de tip.
juist!quote:Op donderdag 21 juli 2011 15:51 schreef chufi het volgende:
Gibellina na de aardbeving van 1968 op Sicilie, Italie
juist!quote:Op zondag 24 juli 2011 14:19 schreef wollewop het volgende:
European Synchrotron Radiation Facility, Grenoble, Frankrijk
Het gebouw was mij gisteren ook opgevallen bij de helikopterbeelden tijdens de Tour de France.
Of we kunnen de Nederlandse editie weer nieuw leven in blazenquote:Op dinsdag 26 juli 2011 11:16 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
even een vraagje voor de deelnemers in deze quiz.
We zijn gestopt met de Google Earth Nederland quiz. Is het een idee om om ook Nederland bij de rest van de wereld te voegen?
ja maar alleen voor nationale vluchtenquote:Op woensdag 31 augustus 2011 16:45 schreef silverhill het volgende:
Is het een vliegveld voor passagiers,en militaire doeleinden?
Juistquote:Op woensdag 31 augustus 2011 17:29 schreef silverhill het volgende:
Santos Dumont Airport, Rio de Janeiro
Correctquote:
Ik moest gelijk aan Den Haag denken, maar het zal wel ergens in Duitsland zijn.quote:
Juistquote:Op donderdag 1 september 2011 16:15 schreef silverhill het volgende:
[..]
Ik moest gelijk aan Den Haag denken, maar het zal wel ergens in Duitsland zijn.
edit:
Dat was een goeie ingeving.
Monorailbrug over Bundesallee, Wuppertal, Duitsland
Ik had geen idee en zoiets was inderdaad een optie , Gooseneck, TT-circuit Isle of Manquote:Op donderdag 1 september 2011 19:37 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Als ik me niet vergis Goosenck
A18, net ten zuiden van Ramsey
Isle of Man
Toppertje. ik had nog geen idee van de gemiddelde moeilijkheid in dit topicquote:Op donderdag 1 september 2011 19:54 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Canada, Iqaluit airport- CYFB
[ afbeelding ]
Dat was precies mn idee achter dat plaatje. Plus het linksrijdende busje, waardoor de meeste landen afvallen.quote:Op donderdag 1 september 2011 19:46 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
je zag kerbstones, dus ik dacht dat het een circuit moest zijn maar het had geen circuit kenmerken.
Linksrijdend is een beetje ondefinieerbaar voor dit busje. Je moet voor en achter goed kunnen onderscheiden, en ik vind het te onduidelijk, maar goed we zijn er inmiddels al lang uitquote:Op zaterdag 3 september 2011 17:50 schreef silverhill het volgende:
[..]
Dat was precies mn idee achter dat plaatje. Plus het linksrijdende busje, waardoor de meeste landen afvallen.
Ik had hem nog even gecontroleerd voor de zekerheid, anders was het binnen 10 seconde geweestquote:
Ja, ben er een aantal keer geweestquote:Op zaterdag 3 september 2011 18:31 schreef silverhill het volgende:
Dan ben je er zeker al eens geweest of niet? Anders was ie blijkbaar te makkelijk
Dankje.quote:Op zaterdag 3 september 2011 18:46 schreef chufi het volgende:
Als je wilt checken of iets al geweest is check de Wiki
inderdaad een LNG terminal, in een klein landjequote:Op zondag 11 september 2011 15:20 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
weer een LNG terminal? heb geen zin ze weer allemaal af te lopen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |