abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_96204991
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 10:19 schreef Snoepje5 het volgende:

[..]

Onbenulligs? Ik verzet mijn verjaardag speciaal voor haar en dan een week later laat ze weten dat ze toch niet kan. Hoezo onbenulligs?

En ja, ik doe wel veel moeite. Misschien te veel dan.
Ja, je doet te veel moeite. Je laat haar de regie hebben door je zo op te stellen. Als je ff iets minder je best gaat doen kunnen er imo 2 dingen gebeuren:

1) Zij gaat meer haar best doen voor jou
2) Relatie gaat mogelijkerwijs uit. Zeg niet dat dat gelijk gebeurt, maar kan doodbloeden denk ik. Maar dan weet je wel gelijk dat je blijkbaar toch niet zo heel belangrijk voor haar was.
pi_96228477
Leuk dagje gehad :D

Ik respecteer dat zij niet tot zondagochtend kan. En zij vind de examens heel belangrijk dus daarom zegt ze dat ze nu ff niet veel kan maar na de examens weer wel.
pi_96230002
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 23:08 schreef Snoepje5 het volgende:
Leuk dagje gehad :D

Ik respecteer dat zij niet tot zondagochtend kan. En zij vind de examens heel belangrijk dus daarom zegt ze dat ze nu ff niet veel kan maar na de examens weer wel.
Dus ze komt helemaal niet?
Wat is dat voor onzin..

Tevens, ze gaat toch naar haar oma? Wat gaat ze aan haar examens doen dan? Leren bij oma?
Collectible solid silver personalised..
pi_96230460
Ze komt wel. Regelt zelf dat ze de dag ervoor savonds komt tot za avond. Kijk wel of ik de verjaardag smiddags kan houden. Nee, dat weekend leert ze niet geloof ik. Geen tijd voor dan.
pi_96230725
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 23:45 schreef Snoepje5 het volgende:
Ze komt wel. Regelt zelf dat ze de dag ervoor savonds komt tot za avond. Kijk wel of ik de verjaardag smiddags kan houden. Nee, dat weekend leert ze niet geloof ik. Geen tijd voor dan.
Ik hoop voor je dat ze de waarheid spreekt, dit ging ook zo bij mijn ex.
Dat ik de wat ''minder'' hoge prioriteit was.
Ja natuurlijk zijn examens belangrijk, maar als je iemand leuk vindt kom je echt wel op zijn verjaardag? Maak je tijd vrij toch?

nou veel plezier in ieder geval :) Ze komt en dat is al goed! ^O^
Collectible solid silver personalised..
pi_96312766
Ben ik de enige die het gek vind dat je je verjaardag naar voren verplaatst zodat je vriendin er bij kan zijn? Met de nadruk op 'je verjaardag naar voren verplaatsen'.

En als je dan toch al je verjaardag naar voren verplaatst is het niet eens meer de issue dat je vriendin op je verjaardag komt of niet je verjaardag met je zou vieren - op je echte verjaardag is ze er namelijk niet eens - maar dat ze er gewoon niet bij kan zijn op het feestje. Ach wat jammer nou.

Als je echt zo nodig je verjaardag met haar moet vieren ga dan lekker samen uit eten.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')