Ik wil naar omgeving Amsterdam.quote:Op zaterdag 30 april 2011 12:36 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Zoiets dacht ik alEn toen blijven pakken? Ooit nog terug naar DDT of PPD?
quote:
Okequote:Op zaterdag 30 april 2011 12:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik wil naar omgeving Amsterdam.![]()
Nah echt blijven plakken is het niet. Half jaar terug relatie verbroken, heb sinds februari een flatje hier. Stond ook ingeschreven in PPD
[..]![]()
GMTA
Ik ben voor een krat incl statiegeld iets van 13 euro kwijt
ik las hetquote:
quote:
Is geen bocht.quote:Op zaterdag 30 april 2011 12:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wat voor pauperbier zuip jij dan? Niet gek dat je dan katers hebt
Schultenbrau is kwalitatief een goed biertjequote:Op zaterdag 30 april 2011 12:41 schreef Outpost76 het volgende:
wtf is dit voor TT?
[..]
[..]
Is geen bocht.Wel pauper bier mja ik heb t niet zo breed.
Was laatst op de tv (keuringsdienst van waren) een bier proef test door een bier kenner en het bier wat ik drink kwam er uit als Heineken en Heineken als euroshopper.
Euroshopper ook.quote:Op zaterdag 30 april 2011 12:42 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Schultenbrau is kwalitatief een goed biertje
TT is een geintjequote:Op zaterdag 30 april 2011 12:41 schreef Outpost76 het volgende:
wtf is dit voor TT?
[..]
[..]
Is geen bocht.Wel pauper bier mja ik heb t niet zo breed.
Was laatst op de tv (keuringsdienst van waren) een bier proef test door een bier kenner en het bier wat ik drink kwam er uit als Heineken en Heineken als euroshopper.
Snap ik.quote:Op zaterdag 30 april 2011 12:46 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
TT is een geintje
Ow ja als het om het geld gaat is het logisch. Ik moet ook wel op m'n geld letten maar op bepaalde dingen bezuinig ik niet en dat Bier en Cola
quote:Op zaterdag 30 april 2011 12:48 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Snap ik.
Ik hou schoon maar iets van 27 eu over voor mn boodschappen per week dus dan moet je welDaarnaast is t gewoon echt goed te drinken.
Wat zijn ziekenfilms?quote:Op zaterdag 30 april 2011 12:53 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
douchen en ziekenfilms kijken
Ik gok wel meer!quote:Op zaterdag 30 april 2011 12:52 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]Ik weet niet hoeveel ik per week heb, let ik niet op maar ik denk dat ik tussen 100 en 150 euro per maand aan supermarkt boodschappen uitgeef
Oeh een natte Knetter strakkies.quote:Op zaterdag 30 april 2011 12:53 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
douchen en ziekenfilms kijken
Films die je stiekem heul leuk vindt, en kijkt als je ziek bentquote:Op zaterdag 30 april 2011 12:53 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Wat zijn ziekenfilms?
Ik ga straks weer verder met 24 S3, voor de 3de x inmiddels, briljante serie
Denk het ook ja. De ene maand is ook meer dan de andere want soms moet ik bier kopen en bijv. zo'n sixpack Coca Cola Light, dat tikt aan.quote:Op zaterdag 30 april 2011 12:54 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik gok wel meer!Met die 27 eu kom ik over de 100 eu per maand en neem van mij aan dat dat niet veel is.
(er even van uit gaande dat een maand 4 weken heeft.)
Je woont in een studentenhuis?quote:Op zaterdag 30 april 2011 12:55 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Films die je stiekem heul leuk vindt, en kijkt als je ziek bent
Bij ons thuis, als je ziek bent.. mag je de hele dag films kijken die je zelf wilt en met een dekentje op de bank hangen
ik ga mary poppins en sleepless in seatle kijken
neu bij mamsquote:Op zaterdag 30 april 2011 12:55 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Je woont in een studentenhuis?
Have Fun!
Jij ook!quote:Op zaterdag 30 april 2011 12:56 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
neu bij mams![]()
thx
beterschap
quote:Op zaterdag 30 april 2011 12:55 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Films die je stiekem heul leuk vindt, en kijkt als je ziek bent
Bij ons thuis, als je ziek bent.. mag je de hele dag films kijken die je zelf wilt en met een dekentje op de bank hangen
ik ga mary poppins en sleepless in seatle kijken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |